Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Temu-tullit tulevat voimaan, rattijuopumus on ollut rikos Suomessa sata vuotta, ja hallitus saa kritiikkiä Garden Helsinki -tuesta. Temu-tullit…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
31-vuotias nainen kuoli Floridassa alligaattorin hyökkäyksessä. Onnettomuus tapahtui, kun nainen polvistui jokeen ja alligaattori puri hänen kätensä irti. Nainen sai vakavia vammoja ja kuoli matkalla sairaalaan.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
31-vuotias nainen kuoli Floridassa alligaattorin hyökkäyksessä. Onnettomuus tapahtui, kun nainen polvistui jokeen ja alligaattori puri hänen kätensä irti. Nainen sai vakavia vammoja ja kuoli matkalla sairaalaan.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 1.7.2026 klo 10:01, pääluokka Ulkomaat.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Nainen kuoli alligaattorihyökkäyksessä Floridassa • Alligaattori hyökkäsi naiseen Floridassa.
Nainen kuoli alligaattorin hyökkäyksessä
Floridassa tapahtui onnettomuus, jossa nainen kuoli alligaattorin hyökkäyksessä. Nainen oli polvistuneena jokeen, kun alligaattori puri hänen kätensä irti. Hän sai vakavia vammoja ja kuoli matkalla sairaalaan. Hyökkäykset ovat harvinaisia, mutta alligaattorit ovat aktiivisia parittelukauden aikana.
31-vuotias nainen kuoli Floridassa alligaattorin hyökkäyksessä. Onnettomuus tapahtui, kun nainen polvistui jokeen ja alligaattori puri hänen kätensä irti. Nainen sai vakavia vammoja ja kuoli matkalla sairaalaan.
Floridassa tapahtui traaginen alligaattorihyökkäys, jossa 31-vuotias nainen kuoli vammoihinsa. Nainen oli viilentymässä joessa, kun alligaattori hyökkäsi hänen kimppuunsa. Hänen poikaystävänsä yritti pelastaa häntä, mutta nainen menehtyi ennen sairaalaan…
Venäjän puolustusministeriö ilmoitti torjuneensa 419 ukrainalaista droonia eri puolilla maata. Hyökkäysten seurauksena on kuollut ainakin kaksi henkilöä, mukaan lukien vauva, joka sai…
Ulkomaat • jaetut avainsanat: #Hyökkäys
Pakistanissa on tapahtunut traaginen onnettomuus, jossa 14 lasta kuoli katto-onnettomuudessa. Onnettomuus tapahtui yksityisessä oppimiskeskuksessa Lahoren lähellä. Viranomaiset tutkivat tapausta ja ovat pidättäneet…
Ulkomaat • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Venäjä on päättänyt sulkea useita rajanylityspaikkoja Suomen, Latvian ja Viron rajoilla. Sulku koskee sekä henkilö- että rahtiliikennettä, ja se astuu voimaan keskiviikkona.…
Ulkomaat
27-vuotias suomalaisnainen on kuollut Málagassa kaaduttuaan terävien ruokien päälle. Onnettomuus tapahtui yökerhon läheisyydessä, ja nainen vietiin sairaalaan, mutta hän menehtyi myöhemmin. Poliisi…
Ulkomaat
Kiinan ulkoministeri Wang Yi saapuu ensimmäiselle vierailulleen Suomeen ensi sunnuntaina. Hän tapaa ulkoministeri Elina Valtosen ja presidentti Alexander Stubbin keskustellakseen maiden suhteista…
Ulkomaat
Vladimir Putiniin yhdistetty luksusjahti Graceful on havaittu Tanskan vesillä. Alusta saattoi saattaa venäläinen hävittäjälaiva ja toinen partioalus. Laivan AIS-järjestelmä on ollut pois…
Ulkomaat
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 01.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan eteläosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Koivun siitepölykausi on päättynyt koko maassa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan eteläosissa kohtalaisista runsaisiin ja ovat maan keskiosissa pääosin kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa heinän siitepölymäärät vaihtelevat pienistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölymäärät jäävät pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa maan eteläosien kukinta-alueilla vähän ja hyvin vähän. Cladosporium- ja Alternaria-homeitiöiden määrät ilmassa ovat koholla maan eteläosissa. Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan keskiosissa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan eteläosissa ja alkaa maan keskiosien lämpimimmillä kasvupaikoilla. Maan lounaisosissa heinien siitepölyä on ilmassa kohtalaisista runsaisiin määriä. Muualla maassa Lappia lukuun ottamatta heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän kohtalaisiksi. Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Pujon siitepölymäärät ovat maan etelä- ja keskiosissa pieniä ja hyvin pieniä. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.