Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Poliisin voimankäyttö Tampereella herättää kysymyksiä, kun asiantuntija kritisoi toimintaa. Samalla Iran tarjoaa palkkioita Yhdysvaltain sotilaiden vangitsemisesta.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Ranska voitti Ruotsin MM-kisojen pudotuspelissä 3–0. Kylian Mbappe teki kaksi maalia ja nousi turnauksen maalipörssin kärkeen. Ranska kohtaa seuraavassa vaiheessa Paraguayn.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Ranska voitti Ruotsin MM-kisojen pudotuspelissä 3–0. Kylian Mbappe teki kaksi maalia ja nousi turnauksen maalipörssin kärkeen. Ranska kohtaa seuraavassa vaiheessa Paraguayn.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 1.7.2026 klo 07:19, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Ilkka-Pohjalainen, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ruotsi putosi MM-kisoista Ranskalle • Ranska voitti Ruotsin MM-kisoissa • Ranska eteni jatkoon MM-kisoissa.
Ruotsi hävisi MM-kisoissa
Ranska voitti Ruotsin 3–0 MM-kisojen pudotuspelissä. Kylian Mbappe teki kaksi maalia. Ranska oli ottelussa vahva ja laukoi enemmän kuin Ruotsi. Ranska pelaa seuraavaksi Paraguayn kanssa.
Ranska voitti Ruotsin MM-kisojen pudotuspelissä 3–0. Kylian Mbappe teki kaksi maalia ja nousi turnauksen maalipörssin kärkeen. Ranska kohtaa seuraavassa vaiheessa Paraguayn.
Ranska voitti Ruotsin jalkapallon MM-turnauksessa selvästi 3–0. Kylian Mbappe teki kaksi maalia ja Bradley Barcola yhden. Ruotsin turnaus päättyi häviöön, kun taas Ranska etenee seuraavaan kierrokseen Paraguaita vastaan.
Ranska voitti ottelun ja eteni jatkoon jalkapallon MM-kisoissa. Kylian Mbappe teki erinomaisen suorituksen, nousemalla Lionel Messin tasolle. Joukkueen esitys oli vahva ja vakuuttava.
Ruotsin jalkapallomaajoukkue valmistautuu tiukkaan otteluun Ranskaa vastaan MM-kisojen pudotuspelivaiheessa. Alkulohkossa joukkueella oli vaikeuksia, mikä herättää huolta ennen kohtaamista Ranskan tulivoimaisia hyökkääjiä vastaan.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Ruotsi, #Ranska
Jalkapallon miesten MM-kisoissa Aasia jäi ilman menestystä, kun Japani hävisi Brasilialle lisäajan voittomaalilla. Kahdeksasta aasialaismaasta vain Japani eteni pudotuspeleihin, ja Aasia oli…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat
Marokko eteni MM-kisojen neljännesvälieriin voitettuaan Hollannin rangaistuspotkukilpailussa. Hollanti johti ottelua Cody Gakpon maalilla, mutta Marokko tasoitti viime hetkillä. Gakpon henkilökohtainen suru varjosti…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat
Ranska voitti Ruotsin jalkapallon miesten MM-turnauksessa selvin 3–0-lukemin. Kylian Mbappe teki kaksi maalia ja Bradley Barcola yhden. Ranska etenee seuraavalle pudotuspelikierrokselle, kun…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Ranska, #Ruotsi
Erling Haalandin viides maali MM-turnauksessa varmisti Norjan jatkopaikan. Norja voitti Norsunluurannikon 2–1 ja etenee 16 parhaan joukkoon. Ottelussa Haalandin osuma tuli 86.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat
Norja varmisti paikan jalkapallon MM-lopputurnauksen 16 parhaan joukkoon voittamalla Norsunluurannikon 2–1. Erling Haaland teki voittomaalin 86. Minuutilla, mikä sinetöi voiton norjalaisille. Seuraavaksi…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 14.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla siitepölyä on vähän. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin koko maassa Lappia lukuun ottamatta, Etelä-Lapissa siitepölyä on vähän. Sade laskee siitepölymääriä. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu Lapin eteläpuolella, ja kukinta heikkenee Etelä-Lapissa. Heinien siitepölymäärät jäävät rannikkoalueilla pääosin kohtalaisiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä koko maassa Lappia lukuun ottamatta. Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on vähän. Sade laskee siitepölymääriä.