Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Poliisin voimankäyttö Tampereella herättää kysymyksiä, kun asiantuntija kritisoi toimintaa. Samalla Iran tarjoaa palkkioita Yhdysvaltain sotilaiden vangitsemisesta.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Ranska voitti Ruotsin jalkapallon miesten MM-turnauksessa selvin 3–0-lukemin. Kylian Mbappe teki kaksi maalia ja Bradley Barcola yhden. Ranska etenee seuraavalle pudotuspelikierrokselle, kun taas Ruotsin turnaus päättyi tähän.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Ranska voitti Ruotsin jalkapallon miesten MM-turnauksessa selvin 3–0-lukemin. Kylian Mbappe teki kaksi maalia ja Bradley Barcola yhden. Ranska etenee seuraavalle pudotuspelikierrokselle, kun taas Ruotsin turnaus päättyi tähän.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 1.7.2026 klo 02:00, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ranska voitti Ruotsin MM-ottelussa • Ranska voitti Ruotsin MM-ottelussa 3-0.
Ranska voitti Ruotsin 3-0
Ranska voitti Ruotsin jalkapallon MM-ottelussa. Ranska teki kolme maalia, joista kaksi teki Kylian Mbappe ja yhden teki Bradley Barcola. Ranska jatkaa seuraavaan kierrokseen. Ruotsin turnaus päättyi tähän.
Ranska voitti Ruotsin jalkapallon miesten MM-turnauksessa selvin 3–0-lukemin. Kylian Mbappe teki kaksi maalia ja Bradley Barcola yhden. Ranska etenee seuraavalle pudotuspelikierrokselle, kun taas Ruotsin turnaus päättyi tähän.
Ranska voitti Ruotsin jalkapallon miesten MM-turnauksessa selkeästi 3–0. Kylian Mbappe teki kaksi maalia ja Bradley Barcola yhden. Ranska etenee seuraavalle pudotuspelikierrokselle Paraguaita vastaan, kun taas Ruotsin turnaus päättyi…
Ruotsin jalkapallomaajoukkue valmistautuu tiukkaan otteluun Ranskaa vastaan MM-kisojen pudotuspelivaiheessa. Alkulohkossa joukkueella oli vaikeuksia, mikä herättää huolta ennen kohtaamista Ranskan tulivoimaisia hyökkääjiä vastaan.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Ruotsi, #Ranska
Hollannin jalkapallomaajoukkueen asiantuntija Tuukka Kotimäki kritisoi valmentaja Ronald Koemania ja vaatii hänen potkujaan. Hollanti hävisi Marokolle rangaistuspotkukilpailussa, mikä johti asiantuntijan mukaan joukkueen…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Jalkapallon miesten MM-kisoissa Aasia jäi ilman menestystä, kun Japani hävisi Brasilialle lisäajan voittomaalilla. Kahdeksasta aasialaismaasta vain Japani eteni pudotuspeleihin, ja Aasia oli…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Miesten jalkapallon MM-kisojen lohkovaihe on päättynyt, ja pudotuspelit alkavat sunnuntaina. Kolumbian James Rodriguez loisti viimeisessä ottelussa Portugalia vastaan, vaikka peli päättyi 0–0.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Erling Haalandin viides maali MM-turnauksessa varmisti Norjan jatkopaikan. Norja voitti Norsunluurannikon 2–1 ja etenee 16 parhaan joukkoon. Ottelussa Haalandin osuma tuli 86.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Paraguay yllätti jalkapallon MM-kisoissa ja pudotti Saksan rangaistuspotkukilpailussa. Ottelu päättyi 1–1, ja Paraguay voitti rangaistuspotkukilpailun 4–3. Tämä on ensimmäinen kerta, kun Saksa…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 14.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla siitepölyä on vähän. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin koko maassa Lappia lukuun ottamatta, Etelä-Lapissa siitepölyä on vähän. Sade laskee siitepölymääriä. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu Lapin eteläpuolella, ja kukinta heikkenee Etelä-Lapissa. Heinien siitepölymäärät jäävät rannikkoalueilla pääosin kohtalaisiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä koko maassa Lappia lukuun ottamatta. Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on vähän. Sade laskee siitepölymääriä.