Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Poika tuomittiin elinkautiseen isän murhasta, ja Itä-Suomen hovioikeus pidensi salametsästäjien metsästyskieltoja. Lisäksi ilmailua rajoitettiin itäisellä Suomenlahdella Ukrainan lennokki-iskujen…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Eurojackpotin potti on nyt 17 miljoonaa euroa. Tiistai-illan arvonnassa kolme pelaajaa voitti yli 415 000 euroa. Voittoja jaettiin useisiin maihin, kuten Slovakiaan, Kroatiaan ja Saksaan.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Eurojackpotin potti on nyt 17 miljoonaa euroa. Tiistai-illan arvonnassa kolme pelaajaa voitti yli 415 000 euroa. Voittoja jaettiin useisiin maihin, kuten Slovakiaan, Kroatiaan ja Saksaan.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 30.6.2026 klo 22:41, pääluokka Talous.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Eurojackpotin potti nousee 17 miljoonaan • Eurojackpotin potti nousee 17 miljoonaan.
Eurojackpotin potti nousee
Eurojackpotin potti on nyt 17 miljoonaa euroa. Tiistaina kolme pelaajaa voitti yli 415 000 euroa. Voittoja meni Slovakiaan, Kroatiaan ja Saksaan. Myös Suomessa voitettiin pieniä summia. Lomatonneja voitettiin viisi kappaletta.
Eurojackpotin potti on nyt 17 miljoonaa euroa. Tiistai-illan arvonnassa kolme pelaajaa voitti yli 415 000 euroa. Voittoja jaettiin useisiin maihin, kuten Slovakiaan, Kroatiaan ja Saksaan.
Eurojackpotin tiistai-illan arvonnassa potti kasvoi 17 miljoonaan euroon. Suurimmat voitot menivät kolmelle pelaajalle, jotka voittivat yli 415 000 euroa. Voittoja tuli myös Suomesta, jossa kaksi pelaajaa sai 3…
Tiistain Eurojackpot-arvonnassa ei saavutettu täysosumaa, ja potissa oli 10 miljoonaa euroa. Suurimman voiton sai kolme pelaajaa, jotka veikkasivat 5+1 oikein ja voittivat…
Talous • jaetut avainsanat: #Eurojackpot, #Voitto
Suomen talous on alkanut kasvaa pitkän heikon kehityksen jälkeen. Alkuvuoden luvut ovat kansainvälisesti vahvoja, ja kulutus, investoinnit sekä vienti ovat piristyneet. Suomi…
Talous • jaetut avainsanat: #Suomi
Kuluttajien ja yritysten luottamus on parantunut huomattavasti. Kuluttajien luottamus nousi kesäkuussa korkeimmalle tasolle sitten helmikuun 2022. Vaikka arvio nykytilasta on heikko, odotukset…
Talous • jaetut avainsanat: #Suomi
Suomen osuus maailman tavaraviennistä on puolittunut vuodesta 2002 vuoteen 2024. Osuus laski 0,72 prosentista 0,35 prosenttiin, mikä on toiseksi heikointa kehitystä suurimpien…
Talous • jaetut avainsanat: #Suomi
Finanssivalvonta nostaa asuntolainakaton 95 prosenttiin kaikille lainanottajille, myös muille kuin ensiasunnon ostajille. Aiemmin lainakatto oli 90 prosenttia. Toimenpiteen taustalla on asuntomarkkinoiden heikko…
Talous
Kokoomuksen kansanedustaja Heikki Vestmanin lakialoite datakeskuksista on saanut yli 100 kansanedustajan tuen. Aloitteessa vaaditaan, että datakeskusten on katettava sähkönkulutuksensa uusilla sähköntuotantohankkeilla. Tavoitteena…
Talous
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 01.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan eteläosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Koivun siitepölykausi on päättynyt koko maassa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan eteläosissa kohtalaisista runsaisiin ja ovat maan keskiosissa pääosin kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa heinän siitepölymäärät vaihtelevat pienistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölymäärät jäävät pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa maan eteläosien kukinta-alueilla vähän ja hyvin vähän. Cladosporium- ja Alternaria-homeitiöiden määrät ilmassa ovat koholla maan eteläosissa. Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan keskiosissa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan eteläosissa ja alkaa maan keskiosien lämpimimmillä kasvupaikoilla. Maan lounaisosissa heinien siitepölyä on ilmassa kohtalaisista runsaisiin määriä. Muualla maassa Lappia lukuun ottamatta heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän kohtalaisiksi. Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Pujon siitepölymäärät ovat maan etelä- ja keskiosissa pieniä ja hyvin pieniä. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.