Nimipäivä:
Verneri
...

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän uutiset
Päivitetty 20:01

Poliisin voimankäyttö Tampereella herättää kysymyksiä, kun asiantuntija kritisoi toimintaa. Samalla Iran tarjoaa palkkioita Yhdysvaltain sotilaiden vangitsemisesta.


Haalandin maali varmisti Norjan jatkopaikan

Aihesivu: Haalandin maali varmisti Norjan jatkopaikan

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Erling Haalandin viides maali MM-turnauksessa varmisti Norjan jatkopaikan. Norja voitti Norsunluurannikon 2–1 ja etenee 16 parhaan joukkoon. Ottelussa Haalandin osuma tuli 86. Minuutilla, ja aiemmin Antonio Nusa teki avausmaalin.

  • 4 juttua
  • 4 lähdettä
  • Jalkapallo
  • Päivitetty 30.6.2026 klo 22:14
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Erling Haalandin viides maali MM-turnauksessa varmisti Norjan jatkopaikan. Norja voitti Norsunluurannikon 2–1 ja etenee 16 parhaan joukkoon. Ottelussa Haalandin osuma tuli 86. Minuutilla, ja aiemmin Antonio Nusa teki avausmaalin.

Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 30.6.2026 klo 22:14, pääluokka Jalkapallo.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Turun Sanomat, Savon Sanomat, Keskisuomalainen.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Haalandin maali varmisti Norjan jatkopaikan • Haalandin maali vie Norjan jatkoon MM-kisoissa • Haalandin maali varmisti Norjan jatkopaikan.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 30.6.2026 klo 22:14.
  • Koosteessa on nyt 4 juttua 4 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Jalkapallo.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Haaland, #Norja, #Brasilia.

Selkokielinen yhteenveto

Haaland teki maalin ja Norja jatkaa

Erling Haaland teki tärkeän maalin jalkapallon MM-kisoissa. Norja voitti Norsunluurannikon 2–1. Haalandin maali tuli 86. Minuutilla. Ennen sitä Antonio Nusa teki avausmaalin. Norja etenee nyt 16 parhaan joukkoon.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 14.08.2026

TILANNE

Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla siitepölyä on vähän.
Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin koko maassa Lappia lukuun ottamatta, Etelä-Lapissa siitepölyä on vähän.
Sade laskee siitepölymääriä.


ENNUSTE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu Lapin eteläpuolella, ja kukinta heikkenee Etelä-Lapissa.
Heinien siitepölymäärät jäävät rannikkoalueilla pääosin kohtalaisiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla määrien odotetaan jäävän vähäisiksi.
Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä koko maassa Lappia lukuun ottamatta. Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on vähän.
Sade laskee siitepölymääriä.