Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo puolustaa Garden Helsinki -hankkeen valtiontukea, kun taas asuntolainakatto nousee 95 prosenttiin.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Norja varmisti paikan jalkapallon MM-lopputurnauksen 16 parhaan joukkoon voittamalla Norsunluurannikon 2–1. Erling Haaland teki voittomaalin 86. Minuutilla, mikä sinetöi voiton norjalaisille. Seuraavaksi Norja kohtaa Brasilian.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Norja varmisti paikan jalkapallon MM-lopputurnauksen 16 parhaan joukkoon voittamalla Norsunluurannikon 2–1. Erling Haaland teki voittomaalin 86. Minuutilla, mikä sinetöi voiton norjalaisille. Seuraavaksi Norja kohtaa Brasilian.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 30.6.2026 klo 22:10, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilkka-Pohjalainen, Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Norja eteni MM-kisoissa Brasiliaa vastaan • Norja voitti Norsunluurannikon MM-kisoissa • Norja voitti Norsunluurannikon jalkapallon MM-kisoissa.
Norja voitti ja eteni MM-kisoissa
Norja voitti Norsunluurannikon jalkapallon MM-kisoissa 2–1. Erling Haaland teki voittomaalin 86. Minuutilla. Voitto varmisti Norjan jatkopaikan turnauksessa. Seuraavaksi Norja pelaa Brasiliaa vastaan.
Norja varmisti paikan jalkapallon MM-lopputurnauksen 16 parhaan joukkoon voittamalla Norsunluurannikon 2–1. Erling Haaland teki voittomaalin 86. Minuutilla, mikä sinetöi voiton norjalaisille. Seuraavaksi Norja kohtaa Brasilian.
Norjan jalkapallomaajoukkue eteni MM-kisojen pudotuspeleissä voitolla Norsunluurannikosta lukemin 2–1. Antonio Nusa ja Erling Haaland tekivät Norjan maalit, kun taas Norsunluurannikon tasoitusmaali tuli Amad Diallolta. Norja kohtaa seuraavassa ottelussaan…
Norjan miesten jalkapallojoukkue eteni MM-kisojen pudotuspeleissä voittamalla Norsunluurannikon 2–1. Antonio Nusa ja Erling Haaland tekivät Norjan maalit, kun taas Norsunluurannikon tasoitusmaali tuli Amad Diallolta. Norja kohtaa seuraavassa vaiheessa…
Norja eteni miesten jalkapallon MM-kisoissa jatkoon voittamalla Norsunluurannikon 2–1. Antonio Nusa avasi maalihanat ensimmäisellä puoliajalla, mutta Norsunluurannikko tasoitti ottelun. Erling Haalandin voittomaali varmisti Norjan jatkopaikan, ja seuraavaksi se…
Jalkapallon miesten MM-kisoissa Aasia jäi ilman menestystä, kun Japani hävisi Brasilialle lisäajan voittomaalilla. Kahdeksasta aasialaismaasta vain Japani eteni pudotuspeleihin, ja Aasia oli…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Brasilia, #MMkisat
Erling Haalandin maali varmisti Norjan jatkopaikan jalkapallon MM-turnauksessa. Norja voitti Norsunluurannikon 2–1 ja kohtaa seuraavaksi Brasilian. Haalandin osuma tuli ottelun lopussa, ja…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Haaland, #Norja
Brasilia voitti Japanin 2-1 jalkapallon MM-kisoissa ja eteni pudotuspeleihin. Gabriel Martinelli teki voittomaalin lisäajalla, kun Japanin Kaishu Sano oli ensin yllättänyt Brasilian…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Brasilia, #MMkisat
Norjan jalkapallomaajoukkue on yllättänyt positiivisesti MM-kisoissa. Joukkue on pelannut rohkeaa ja aktiivista jalkapalloa, ja sen hyökkäyskalusto on yksi turnauksen parhaista. Norja lähtee…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Norja, #Haaland
Jalkapallon miesten MM-kisoissa pelataan tänään kolme ottelua. Illalla Brasilia kohtaa Japanin ja Paraguay haastaa Saksan. Aamuyöllä Hollanti pelaa Marokkoa vastaan.
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Brasilia
Marokko eteni MM-kisojen neljännesvälieriin voitettuaan Hollannin rangaistuspotkukilpailussa. Hollanti johti ottelua Cody Gakpon maalilla, mutta Marokko tasoitti viime hetkillä. Gakpon henkilökohtainen suru varjosti…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 29.06.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölyä on enimmäkseen pieniä määriä. Ruotsin ja Norjan vuorilta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Käsivarren Lappiin. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinnan odotetaan alkavan maan etelä- ja keskiosien lämpimillä paikoilla viikon sisällä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa määrien odotetaan jäävän enimmäkseen vähäisiksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.