Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo puolustaa Garden Helsinki -hankkeen valtiontukea, kun taas asuntolainakatto nousee 95 prosenttiin.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kajaanissa tapahtui tiistai-iltana hukkumistapaus, kun keski-ikäinen mies meni uimaan torin edustalla. Hänen hätäkeskusilmoituksensa jälkeen pelastushenkilöstö onnistui noutamaan hänet vedestä, mutta elvytys ei auttanut. Poliisi tutkii tapausta kuolemansyyntutkintana.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kajaanissa tapahtui tiistai-iltana hukkumistapaus, kun keski-ikäinen mies meni uimaan torin edustalla. Hänen hätäkeskusilmoituksensa jälkeen pelastushenkilöstö onnistui noutamaan hänet vedestä, mutta elvytys ei auttanut. Poliisi tutkii tapausta kuolemansyyntutkintana.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 30.6.2026 klo 21:41, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Kaleva, MTV Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Keski-ikäinen mies hukkui Kajaanissa • Keski-ikäinen mies hukkui Kajaanissa uinnin aikana • Mies hukkui Kajaanissa.
Mies hukkui Kajaanissa
Kajaanissa tapahtui hukkumistapaus tiistai-iltana. Keski-ikäinen mies meni uimaan torin lähellä. Hän vajosi veteen, ja pelastushenkilöstö sai hänet ylös. Valitettavasti mies kuoli elvytyksestä huolimatta. Poliisi tutkii tapausta edelleen.
Kajaanissa tapahtui tiistai-iltana hukkumistapaus, kun keski-ikäinen mies meni uimaan torin edustalla. Hänen hätäkeskusilmoituksensa jälkeen pelastushenkilöstö onnistui noutamaan hänet vedestä, mutta elvytys ei auttanut. Poliisi tutkii tapausta kuolemansyyntutkintana.
Kajaanissa tapahtui hukkumistapaus tiistai-iltana, kun keski-ikäinen mies meni uimaan ja vajosi pinnan alle. Pelastuslaitos sai miehen rantaan, mutta hän kuoli elvytyksestä huolimatta. Poliisi tutkii tapausta kuolemansyyntutkintana.
Keski-ikäinen mies menehtyi hukkumisonnettomuudessa Kajaanissa. Hän oli lähtenyt uimaan, mutta vajosi pinnan alle. Pelastuslaitos sai hänet rantaan, mutta elvytys ei onnistunut.
Keski-ikäinen mies hukkui Kajaanissa, kun hän lähti uimaan torin edustalla sijaitsevaan vesialueeseen. Hätäkeskus sai ilmoituksen, ja paikalle hälytettiin pelastus- ja ensihoitoyksiköitä. Mies saatiin rantaan, mutta hän kuoli elvytyksestä…
Karvian pihalampeen hukkui iäkäs mies, kertoo Lounais-Suomen poliisi. Hälytys saatiin maanantaina iltapäivällä. Poliisi tutkii tapausta kuolemansyyn selvittämisenä.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Itä-Suomen poliisi on pyytänyt havaintoja 15-vuotiaasta pojasta, joka katosi 28. toukokuuta. Poika liikkuu todennäköisesti Kuopion alueella, erityisesti torin matkakeskuksen tai Puijonlaakson ympäristössä.…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Mäntsälässä tapahtui onnettomuus, jossa kuusivuotias poika menehtyi rakennuslevyjen kaaduttua hänen päälleen. Poliisi epäilee yhtä henkilöä kuolemantuottamuksesta, ja tapaus on siirtynyt syyteharkintaan. Onnettomuus…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Sokos Hotel Tahkossa syttyi tulipalo sunnuntaina, kun sähkökeskus sai alkunsa tuleen. Hotelli tyhjennettiin nopeasti, ja pelastuslaitos sammutti palon ilman henkilövahinkoja. Vahinkoja syntyi…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Pelastuslaitos
Kauhavan Suviseuroissa on tänä vuonna raportoitu poikkeuksellisen paljon nuorten häiriköintiä. Häiriköinti on sisältänyt pieniä materiaalivahinkoja, unirauhan häirintää sekä uhkaavaa käytöstä seuravieraita kohtaan.…
Kotimaa
Kirkkonummelta on löytynyt tyhjää soutuvenettä, jota nuori mies käytti ennen katoamistaan. Länsi-Uudenmaan poliisi tutkii tapausta ja pelkää, että mies on voinut joutua…
Kotimaa
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 29.06.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölyä on enimmäkseen pieniä määriä. Ruotsin ja Norjan vuorilta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Käsivarren Lappiin. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinnan odotetaan alkavan maan etelä- ja keskiosien lämpimillä paikoilla viikon sisällä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa määrien odotetaan jäävän enimmäkseen vähäisiksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.