Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvaltojen korkein oikeus päätti, ettei presidentti Trumpilla ole valtuuksia erottaa keskuspankin Fedin johtokunnan jäsentä Lisa Cookia. Helsinki Garden…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Tennistähti Jannik Sinner voitti Miomir Kecmanovićin Wimbledonin ensimmäisellä kierroksella tiukan ottelun jälkeen. Sinnerin kenkä värjäytyi verestä, kun hän kaatui kentällä, mutta hän jatkoi peliä varpaankynnen verenvuodon vuoksi. Seuraavassa kierroksessa Sinner kohtaa Nuno Borgesin.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Tennistähti Jannik Sinner voitti Miomir Kecmanovićin Wimbledonin ensimmäisellä kierroksella tiukan ottelun jälkeen. Sinnerin kenkä värjäytyi verestä, kun hän kaatui kentällä, mutta hän jatkoi peliä varpaankynnen verenvuodon vuoksi. Seuraavassa kierroksessa Sinner kohtaa Nuno Borgesin.
Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 29.6.2026 klo 22:13, pääluokka Tennis.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Helsingin Sanomat, Ilta-Sanomat, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Jannik Sinner eteni Wimbledonin toiselle kierrokselle • Sinner eteni Wimbledonin toiselle kierrokselle • Jannik Sinner eteni Wimbledonin toiselle kierrokselle.
Sinner voitti Wimbledonissa
Jannik Sinner voitti Miomir Kecmanovićin Wimbledonin ensimmäisellä kierroksella. Ottelu oli tiukka ja päättyi 3–2. Sinner kaatui kentällä ja hänen kenkänsä värjäytyi verestä. Hän kertoi, että verenvuoto johtui varpaankynnen vauriosta. Seuraavaksi Sinner pelaa Nuno Borgesia vastaan.
Tennistähti Jannik Sinner voitti Miomir Kecmanovićin Wimbledonin ensimmäisellä kierroksella tiukan ottelun jälkeen. Sinnerin kenkä värjäytyi verestä, kun hän kaatui kentällä, mutta hän jatkoi peliä varpaankynnen verenvuodon vuoksi. Seuraavassa…
Jannik Sinner voitti Miomir Kecmanovićin Wimbledonin ensimmäisellä kierroksella tiukan ottelun jälkeen. Sinnerin kenkä oli veressä, mikä herätti huomiota sosiaalisessa mediassa. Hän kertoi, että verenvuoto johtui varpaankynnen vauriosta, mutta…
Jannik Sinner, maailmanlistan ykkönen, voitti avausottelunsa Wimbledonissa. Italialainen voitti ottelun vasta viidennessä erässä, vaikka Serbian Miomir Kecmanovic johti ensimmäisen erän ja kolmannen erän katkaisupelin. Tämä voitto on tärkeä…
Jannik Sinner, maailmanlistan ykkönen, voitti avausottelunsa Wimbledonissa. Italialainen voitti Serbian Miomir Kecmanovicin viidennessä erässä, vaikka kohtasi vaikeuksia ottelun aikana. Tämä voitto oli tärkeä Sinnerille, joka kärsi aiemmin yllättävästä…
Jannik Sinner, maailmanlistan ykkönen, voitti avausottelunsa Wimbledonissa. Italialainen kohtasi Serbian Miomir Kecmanovicin ja voitti ottelun viidennessä erässä. Tämä voitto oli tärkeä Sinnerille, joka kärsi aiemmin yllättävästä tappiosta Ranskan…
Tshekkiläinen tennistähti Marketa Vondrousova sai neljän vuoden kilpailukiellon dopingrikkomuksesta. Hän kieltäytyi dopingtestistä viime joulukuussa ja väitti syynä olleen stressi ja heikko mielenterveys.…
Tennis • jaetut avainsanat: #Wimbledon, #Tennis
Serena ja Venus Williams pelaavat yhdessä Wimbledonin naisten nelinpelissä. Sisarukset saivat villin kortin turnaukseen, joka alkaa 29. kesäkuuta. Serena palasi pelikentille viime…
Tennis • jaetut avainsanat: #Wimbledon, #Tennis
Otto Virtanen eteni Wimbledonin miesten kaksinpelin pääsarjaan voitettuaan norjalaisen Nicolai Budkov Kjærin. Ottelu kesti yli kolme tuntia ja päättyi Virtasen voittoon eräluvuin…
Tennis • jaetut avainsanat: #Wimbledon, #Tennis
Otto Virtanen pelaa Wimbledonin avauskierroksella Ben Sheltonia vastaan. Shelton on maailmanlistan viitosena ja sijoitettu turnauksessa neljänneksi. Virtanen, joka on listalla 137., pääsi…
Tennis • jaetut avainsanat: #Wimbledon, #Tennis
Wimbledonin tennisturnauksessa 19 pelaajaa on vetäytynyt kaksinpelistä loukkaantumisten takia. Monet pelaajat ja asiantuntijat kritisoivat tenniksen tiivistä kilpailukalenteria, joka on johtanut lisääntyneeseen kuormitukseen.…
Tennis • jaetut avainsanat: #Wimbledon, #Tennis
Suomalainen Harri Heliövaara ja britti Henry Patten lähtevät Wimbledonin nelinpeliturnaukseen ykkössijoitettuina. Kaksikko voitti turnauksen vuonna 2024 ja tavoittelee jälleen voittoa. Heliövaara korosti,…
Tennis • jaetut avainsanat: #Wimbledon, #Tennis
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 29.06.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölyä on enimmäkseen pieniä määriä. Ruotsin ja Norjan vuorilta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Käsivarren Lappiin. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinnan odotetaan alkavan maan etelä- ja keskiosien lämpimillä paikoilla viikon sisällä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa määrien odotetaan jäävän enimmäkseen vähäisiksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.