Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Asuntolainakatto nousee 95 prosenttiin, ja Vladimir Putiniin yhdistetty luksusjahti on havaittu Tanskan vesillä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Romelu Lukaku teki maalin ja syöttötilanteen vain viidellä pallokosketuksella MM-kisoissa. Tämä on harvinainen saavutus, jota ei ole nähty vuodesta 1966. Edellinen ennätys oli kuusi kosketusta.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Romelu Lukaku teki maalin ja syöttötilanteen vain viidellä pallokosketuksella MM-kisoissa. Tämä on harvinainen saavutus, jota ei ole nähty vuodesta 1966. Edellinen ennätys oli kuusi kosketusta.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 29.6.2026 klo 18:12, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Lukaku teki maalin vähillä kosketuksilla • Lukaku teki maalin vain viidellä kosketuksella • Lukaku teki maalin vähillä kosketuksilla.
Lukaku teki maalin vähillä kosketuksilla
Romelu Lukaku teki maalin ja syötön vain viidellä kosketuksella MM-kisoissa. Hän tuli kentälle 85. Minuutilla ja ehti vaikuttaa peliin nopeasti. Tämä on harvinainen saavutus, jota ei ole nähty pitkään aikaan. Edellinen ennätys oli kuusi kosketusta.
Romelu Lukaku teki maalin ja syöttötilanteen vain viidellä pallokosketuksella MM-kisoissa. Tämä on harvinainen saavutus, jota ei ole nähty vuodesta 1966. Edellinen ennätys oli kuusi kosketusta.
Romelu Lukaku teki Belgian MM-ottelussa Uutta-Seelantia vastaan maalin ja syötön vain viidellä pallokosketuksella. Tämä on harvinaista, sillä kukaan ei ole saavuttanut kahta tehopistettä niin vähin kosketuksin vuodesta 1966…
Romelu Lukaku teki maalin ja syötön vain viidellä kosketuksella MM-kisoissa. Tämä on harvinaista, sillä kukaan ei ole saavuttanut kahta tehopistettä näin vähin kosketuksin vuodesta 1966. Edellinen ennätys oli…
Belgia voitti Uuden-Seelannin 5–1 G-lohkon päätöskierroksella ja varmisti lohkovoiton. Romelu Lukaku teki maalin ja syötti toisen, mikä nosti hänet Belgian kaikkien aikojen…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #RomeluLukaku, #MMkisat
Miesten jalkapallon MM-kisojen lohkovaihe on päättynyt, ja pudotuspelit alkavat sunnuntaina. Kolumbian James Rodriguez loisti viimeisessä ottelussa Portugalia vastaan, vaikka peli päättyi 0–0.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat
Kap Verden miesten jalkapallomaajoukkue on yllättänyt MM-kilpailuissa, pääsemällä pudotuspeleihin. Joukkue on pelannut viimeiset kymmenen otteluaan tasapelin, mukaan lukien maalittomat pelit Espanjaa ja…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat
Jalkapallon miesten MM-kisoissa pelataan tänään kolme ottelua. Illalla Brasilia kohtaa Japanin ja Paraguay haastaa Saksan. Aamuyöllä Hollanti pelaa Marokkoa vastaan.
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat
Ecuadorin jalkapallomaajoukkueen kapteeni Enner Valencia on luovuttanut kapteeninnauhan keskikenttäpelaaja Moisés Caicedolle ennen lohkovaiheen päätösottelua. Caicedo tulee toimimaan joukkueen kapteenina myös pudotuspeleissä. Valencian…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat
Uruguayn jalkapalloliitto on päättänyt rangaista pelaajiaan epäonnistuneen MM-turnauksen jälkeen. Joukkueen yhteinen tilauslento on peruttu, ja pelaajien on järjestettävä paluunsa itse. Tämä on…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 29.06.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölyä on enimmäkseen pieniä määriä. Ruotsin ja Norjan vuorilta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Käsivarren Lappiin. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinnan odotetaan alkavan maan etelä- ja keskiosien lämpimillä paikoilla viikon sisällä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa määrien odotetaan jäävän enimmäkseen vähäisiksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.