Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvaltojen korkein oikeus päätti, ettei presidentti Trumpilla ole valtuuksia erottaa keskuspankin Fedin johtokunnan jäsentä Lisa Cookia. Helsinki Garden…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Jalkapallon miesten MM-kisoissa pelataan tänään kolme ottelua. Illalla Brasilia kohtaa Japanin ja Paraguay haastaa Saksan. Aamuyöllä Hollanti pelaa Marokkoa vastaan.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Jalkapallon miesten MM-kisoissa pelataan tänään kolme ottelua. Illalla Brasilia kohtaa Japanin ja Paraguay haastaa Saksan. Aamuyöllä Hollanti pelaa Marokkoa vastaan.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 29.6.2026 klo 17:22, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Aamulehti, Turun Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Jalkapallon MM-kisoissa kolme ottelua tänään • Jalkapallon MM-kisat jatkuvat pudotuspeleissä • Jalkapallon MM-kisat etenevät pudotuspeleihin.
Kolme ottelua jalkapallon MM-kisoissa
Jalkapallon MM-kisoissa on tänään kolme ottelua. Illalla Brasilia pelaa Japania vastaan. Paraguay kohtaa Saksan myöhemmin illalla. Aamuyöllä Hollanti pelaa Marokkoa vastaan.
Jalkapallon miesten MM-kisoissa pelataan tänään kolme ottelua. Illalla Brasilia kohtaa Japanin ja Paraguay haastaa Saksan. Aamuyöllä Hollanti pelaa Marokkoa vastaan.
Jalkapallon miesten MM-kisojen pudotuspelit etenevät tänään. Illalla Brasilia kohtaa Japanin ja Paraguay haastaa Saksan. Aamuyöllä pelataan myös ottelu Hollannin ja Marokon välillä.
Jalkapallon MM-turnauksessa on saavutettu ensimmäinen pudotuspelikierros, jossa nähdään mielenkiintoisia otteluita. Kisaisäntä on jo varmistanut paikan jatkoon. Turnaus jatkuu jännittävissä merkeissä.
Miesten jalkapallon MM-kisojen lohkovaihe on päättynyt, ja pudotuspelit alkavat sunnuntaina. Kolumbian James Rodriguez loisti viimeisessä ottelussa Portugalia vastaan, vaikka peli päättyi 0–0.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Jalkapallo
Kap Verden miesten jalkapallomaajoukkue on yllättänyt MM-kilpailuissa, pääsemällä pudotuspeleihin. Joukkue on pelannut viimeiset kymmenen otteluaan tasapelin, mukaan lukien maalittomat pelit Espanjaa ja…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Jalkapallo
Raphinha on loukkaantunut ja jää sivuun Brasilian ensimmäisestä pudotuspeliottelusta jalkapallon MM-kisoissa. Pudotuspelit alkoivat sunnuntaina, ja Brasilia kohtaa Japanin maanantai-iltana. Turnauksessa pelataan myös…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Brasilia, #MMkisat
MM-kisojen pudotuspelit alkavat kiinnostavalla ottelulla, jossa Brasilia kohtaa Japanin. Brasilia on parantanut otteitaan turnauksen edetessä, mutta Japanin hyvin organisoitu joukkue voi tuottaa…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Brasilia, #MMkisat
Uruguayn jalkapalloliitto on päättänyt rangaista pelaajiaan epäonnistuneen MM-turnauksen jälkeen. Joukkueen yhteinen tilauslento on peruttu, ja pelaajien on järjestettävä paluunsa itse. Tämä on…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Jalkapallo
Kanada on edennyt jalkapallon miesten MM-kisoissa 16 parhaan joukkoon voittamalla Etelä-Afrikan 1–0. Ottelu ratkesi lisäajan toisella minuutilla, kun Stephen Eustaquio teki voittomaalin.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Jalkapallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 29.06.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölyä on enimmäkseen pieniä määriä. Ruotsin ja Norjan vuorilta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Käsivarren Lappiin. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinnan odotetaan alkavan maan etelä- ja keskiosien lämpimillä paikoilla viikon sisällä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa määrien odotetaan jäävän enimmäkseen vähäisiksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.