Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvaltojen korkein oikeus päätti, ettei presidentti Trumpilla ole valtuuksia erottaa keskuspankin Fedin johtokunnan jäsentä Lisa Cookia. Helsinki Garden…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Karvian pihalampeen hukkui iäkäs mies, kertoo Lounais-Suomen poliisi. Hälytys saatiin maanantaina iltapäivällä. Poliisi tutkii tapausta kuolemansyyn selvittämisenä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Karvian pihalampeen hukkui iäkäs mies, kertoo Lounais-Suomen poliisi. Hälytys saatiin maanantaina iltapäivällä. Poliisi tutkii tapausta kuolemansyyn selvittämisenä.
Aiheesta on julkaistu 6 juttua, 6 eri lähteestä, viimeisin päivitys 29.6.2026 klo 17:11, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Helsingin Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Iäkäs mies hukkui mökin pihalammessa Karviassa • Iäkäs mies hukkui mökin pihalammessa Karviassa • Iäkäs mies hukkui pihalampeen Karviassa.
Iäkäs mies hukkui lampeen
Karviassa tapahtui onnettomuus, jossa iäkäs mies hukkui pihalampeen. Poliisi sai hälytyksen maanantaina iltapäivällä. Tapausta tutkitaan kuolemansyyn selvittämisenä. Lampea sijaitsee syrjässä mökin pihalla.
Karvian pihalampeen hukkui iäkäs mies, kertoo Lounais-Suomen poliisi. Hälytys saatiin maanantaina iltapäivällä. Poliisi tutkii tapausta kuolemansyyn selvittämisenä.
Karvian pihalampeen hukkui iäkäs mies, ilmoittaa Lounais-Suomen poliisi. Hälytys asiasta saatiin maanantaina iltapäivällä. Poliisi tutkii tapausta kuolemansyyn selvittämisenä.
Karviassa Satakunnassa iäkäs mies hukkui pihalampeen. Poliisi sai ilmoituksen asiasta maanantaina puoli kahden aikaan iltapäivällä. Tapauksen tutkinta jatkuu kuolemansyyn selvittämiseksi.
Karvian pihalampeen hukkunut mies oli iäkäs. Poliisi sai ilmoituksen tapahtumasta maanantaina iltapäivällä. Kuolemansyyn selvittäminen on edelleen käynnissä.
Karviassa tapahtui traaginen onnettomuus, kun iäkäs mies hukkui pihalampeen. Poliisi sai ilmoituksen asiasta maanantai-iltapäivänä ja tutkii tapausta kuolemansyyn selvittämiseksi. Onnettomuus tapahtui syrjäisessä mökissä.
Karviassa tapahtui traaginen onnettomuus, kun iäkäs mies hukkui pihalampeen. Poliisi sai ilmoituksen asiasta maanantai-iltapäivänä, ja paikalla todettiin miehen menehtyneen. Tutkinta kuolemansyyn selvittämiseksi jatkuu.
Haminassa lauantai-iltana uimaan lähtenyt mies on hukkunut. Hänen seurueensa ilmoitti asiasta hätäkeskukseen, kun mies ei palannut. Pelastuslaitoksen sukeltajat nostivat hukkuneen vedestä, ja…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Itä-Suomen poliisi on pyytänyt havaintoja 15-vuotiaasta pojasta, joka katosi 28. toukokuuta. Poika liikkuu todennäköisesti Kuopion alueella, erityisesti torin matkakeskuksen tai Puijonlaakson ympäristössä.…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Poliisi on käynnistänyt etsinnät 78-vuotiaasta miehestä, joka katosi perjantaina illalla Turussa. Mies lähti jalkaisin Jahtilähteenkadulta ja on noin 175 cm pitkä, normaalivartaloinen,…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Kauhavan Suviseuroissa on tänä vuonna raportoitu poikkeuksellisen paljon nuorten häiriköintiä. Häiriköinti on sisältänyt pieniä materiaalivahinkoja, unirauhan häirintää sekä uhkaavaa käytöstä seuravieraita kohtaan.…
Kotimaa
Kirkkonummelta on löytynyt tyhjää soutuvenettä, jota nuori mies käytti ennen katoamistaan. Länsi-Uudenmaan poliisi tutkii tapausta ja pelkää, että mies on voinut joutua…
Kotimaa
Helsingin Tapanilassa on kateissa nelivuotiaat kaksostytöt. He katosivat sunnuntaina 28. kesäkuuta hieman ennen kello kahta päivällä. Poliisi pyytää ilmoittamaan havainnoista hätänumeroon 112.
Kotimaa
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 29.06.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölyä on enimmäkseen pieniä määriä. Ruotsin ja Norjan vuorilta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Käsivarren Lappiin. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinnan odotetaan alkavan maan etelä- ja keskiosien lämpimillä paikoilla viikon sisällä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa määrien odotetaan jäävän enimmäkseen vähäisiksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.