Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvaltojen korkein oikeus päätti, ettei presidentti Trumpilla ole valtuuksia erottaa keskuspankin Fedin johtokunnan jäsentä Lisa Cookia. Helsinki Garden…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Itä-Suomen poliisi on pyytänyt havaintoja 15-vuotiaasta pojasta, joka katosi 28. toukokuuta. Poika liikkuu todennäköisesti Kuopion alueella, erityisesti torin matkakeskuksen tai Puijonlaakson ympäristössä. Poliisi ei epäile katoamiseen liittyvän rikosta ja pyytää ilmoituksia havainnoista.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Itä-Suomen poliisi on pyytänyt havaintoja 15-vuotiaasta pojasta, joka katosi 28. toukokuuta. Poika liikkuu todennäköisesti Kuopion alueella, erityisesti torin matkakeskuksen tai Puijonlaakson ympäristössä. Poliisi ei epäile katoamiseen liittyvän rikosta ja pyytää ilmoituksia havainnoista.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 29.6.2026 klo 15:25, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, MTV Uutiset, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Poliisi etsii kadonnutta poikaa Kuopiosta • 15-vuotias poika kadonnut Kuopiossa • 15-vuotias poika kateissa Kuopiossa.
Poliisi etsii kadonnutta poikaa
Itä-Suomen poliisi etsii 15-vuotiasta poikaa, joka katosi 28. toukokuuta. Poika on noin 170 senttimetriä pitkä ja normaalivartaloinen. Hänellä on tummanruskeat hiukset ja hänellä oli mustat vaatteet katoamishetkellä. Poliisi pyytää ilmoittamaan havainnoista vihjenumeroon tai sähköpostilla.
Itä-Suomen poliisi on pyytänyt havaintoja 15-vuotiaasta pojasta, joka katosi 28. toukokuuta. Poika liikkuu todennäköisesti Kuopion alueella, erityisesti torin matkakeskuksen tai Puijonlaakson ympäristössä. Poliisi ei epäile katoamiseen liittyvän rikosta…
Kuopiossa on kadonnut 15-vuotias poika, joka katosi sunnuntaina 28. kesäkuuta. Poliisi pyytää havaintoja pojasta, joka liikkuu todennäköisesti Kuopion torin, matkakeskuksen tai Puijonlaakson alueilla. Poika on noin 170 cm…
Itä-Suomen poliisi etsii 15-vuotiasta poikaa, joka on kadonnut Kuopiossa. Poika liikkuu todennäköisesti Kuopion torin, matkakeskuksen tai Puijonlaakson alueella. Poliisi pyytää havaintoja ja ilmoituksia kadonneesta.
Kuopiossa on kadonnut 15-vuotias poika, joka on ollut poissa jo kuukauden. Poliisi pyytää havaintoja erityisesti Kuopion torin, matkakeskuksen ja Puijonlaakson alueelta. Poika on noin 170 cm pitkä, normaalivartaloinen…
Haminassa lauantai-iltana uimaan lähtenyt mies on hukkunut. Hänen seurueensa ilmoitti asiasta hätäkeskukseen, kun mies ei palannut. Pelastuslaitoksen sukeltajat nostivat hukkuneen vedestä, ja…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Poliisi on käynnistänyt etsinnät 78-vuotiaasta miehestä, joka katosi perjantaina illalla Turussa. Mies lähti jalkaisin Jahtilähteenkadulta ja on noin 175 cm pitkä, normaalivartaloinen,…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Kirkkonummella etsitään kadonnutta alle 30-vuotiasta miestä. Poliisi ja Rajavartiolaitos tutkivat tapausta, sillä kadonneen vene löytyi tyhjillään Morsfjärdenistä. Henkilön olinpaikasta ei ole toistaiseksi…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kadonnut, #Poliisi
Poliisi etsii 78-vuotiasta miestä, joka on kadonnut Turussa. Mies katosi iltaseitsemän aikaan Jahtilähteenkadulta. Hänellä on harmaat hiukset ja päällään maastonvihreä takki.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kadonnut, #Poliisi
Kauhavan Suviseuroissa on tänä vuonna raportoitu poikkeuksellisen paljon nuorten häiriköintiä. Häiriköinti on sisältänyt pieniä materiaalivahinkoja, unirauhan häirintää sekä uhkaavaa käytöstä seuravieraita kohtaan.…
Kotimaa
Kirkkonummelta on löytynyt tyhjää soutuvenettä, jota nuori mies käytti ennen katoamistaan. Länsi-Uudenmaan poliisi tutkii tapausta ja pelkää, että mies on voinut joutua…
Kotimaa
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 29.06.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölyä on enimmäkseen pieniä määriä. Ruotsin ja Norjan vuorilta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Käsivarren Lappiin. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinnan odotetaan alkavan maan etelä- ja keskiosien lämpimillä paikoilla viikon sisällä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa määrien odotetaan jäävän enimmäkseen vähäisiksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.