Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvaltojen korkein oikeus päätti, ettei presidentti Trumpilla ole valtuuksia erottaa keskuspankin Fedin johtokunnan jäsentä Lisa Cookia. Helsinki Garden…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
KuPS Akatemia pelaa ottelun Vantaan Jalkapalloseuraa vastaan sunnuntaina 26. heinäkuuta. Ottelu näytetään suorana Savon Sanomien kautta, ja sen jälkeen julkaistaan maalikooste. Tilaamalla palvelun voi katsoa myös tallenteen.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
KuPS Akatemia pelaa ottelun Vantaan Jalkapalloseuraa vastaan sunnuntaina 26. heinäkuuta. Ottelu näytetään suorana Savon Sanomien kautta, ja sen jälkeen julkaistaan maalikooste. Tilaamalla palvelun voi katsoa myös tallenteen.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 29.6.2026 klo 15:00, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa KuPS Akatemia kohtaa VJS:n ottelussa • KuPS Akatemia pelaa JJK:ta vastaan.
KuPS Akatemia pelaa VJS:ää vastaan
KuPS Akatemia pelaa Vantaan Jalkapalloseuraa vastaan sunnuntaina 26. heinäkuuta. Ottelu näkyy suorana Savon Sanomien sivuilla. Ottelusta tulee myös maalikooste. Tilaamalla voit katsoa ottelun myöhemmin tallenteena.
KuPS Akatemia pelaa ottelun Vantaan Jalkapalloseuraa vastaan sunnuntaina 26. heinäkuuta. Ottelu näytetään suorana Savon Sanomien kautta, ja sen jälkeen julkaistaan maalikooste. Tilaamalla palvelun voi katsoa myös tallenteen.
KuPS Akatemia kohtaa JJK:n vieraspelissä Jyväskylässä. Ottelu alkaa lauantaina 11. heinäkuuta kello 17. Pelistä voi seurata suoraa lähetystä ja tallennetta.
Miesten jalkapallon MM-kisojen lohkovaihe on päättynyt, ja pudotuspelit alkavat sunnuntaina. Kolumbian James Rodriguez loisti viimeisessä ottelussa Portugalia vastaan, vaikka peli päättyi 0–0.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
TPS sai jalkapallo-ottelussaan Jaroa vastaan vahvan alun, mutta kohtasi haasteita johtoasemassa pelaamisessa. Lopulta joukkue onnistui voittamaan ottelun lisäajalla. Tämä voitto nostaa TPS:n…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Kap Verden miesten jalkapallomaajoukkue on yllättänyt MM-kilpailuissa, pääsemällä pudotuspeleihin. Joukkue on pelannut viimeiset kymmenen otteluaan tasapelin, mukaan lukien maalittomat pelit Espanjaa ja…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Yan Diomandé, 19-vuotias jalkapallotähti, haluaa siirtyä Paris Saint-Germainiin. RB Leipzig on asettanut siirtosummaksi yli 100 miljoonaa euroa, mutta Diomandé on hyväksynyt viiden…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Uruguayn jalkapalloliitto on päättänyt rangaista pelaajiaan epäonnistuneen MM-turnauksen jälkeen. Joukkueen yhteinen tilauslento on peruttu, ja pelaajien on järjestettävä paluunsa itse. Tämä on…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Kanada voitti historiansa ensimmäisen jalkapallon MM-kisojen pudotuspeliottelun sunnuntai-iltana. Ottelu Etelä-Afrikkaa vastaan päättyi 1-0, kun Stephen Eustaquio teki voittomaalin lisäajalla. Voittoa juhlittiin suurissa…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 29.06.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölyä on enimmäkseen pieniä määriä. Ruotsin ja Norjan vuorilta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Käsivarren Lappiin. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinnan odotetaan alkavan maan etelä- ja keskiosien lämpimillä paikoilla viikon sisällä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa määrien odotetaan jäävän enimmäkseen vähäisiksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.