Nimipäivä:
Rauni, Rauna
26°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän tilanne
Päivitetty 14:16

Vaasassa tapahtui törkeä lapsipahoinpitely, ja Keskusta vaatii luottamusäänestystä hallituksesta. Kokoomuksen kannatus on laskenut merkittävästi.


Sami Pajari nousee neljänneksi Kreikan MM-rallissa

Aihesivu: Sami Pajari nousee neljänneksi Kreikan MM-rallissa

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Kreikan MM-rallin tulokset ovat muuttuneet, kun Sami Pajari nousi neljänneksi. Josh McErlean sai minuutin aikasakon, mikä pudotti hänet kuudenneksi. Myös Adrien Fourmaux sai rangaistuksen, mutta hän jäi Pajarin taakse loppuajassa.

  • 2 juttua
  • 2 lähdettä
  • Moottoriurheilu
  • Päivitetty 29.6.2026 klo 10:11
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän tilanne.

Mistä aiheessa on kyse?

Kreikan MM-rallin tulokset ovat muuttuneet, kun Sami Pajari nousi neljänneksi. Josh McErlean sai minuutin aikasakon, mikä pudotti hänet kuudenneksi. Myös Adrien Fourmaux sai rangaistuksen, mutta hän jäi Pajarin taakse loppuajassa.

Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 29.6.2026 klo 10:11, pääluokka Moottoriurheilu.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Keskisuomalainen.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Sami Pajari nousee neljänneksi Kreikan MM-rallissa • Kreikan MM-rallin tulokset muuttuvat.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 29.6.2026 klo 10:11.
  • Koosteessa on nyt 2 juttua 2 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Moottoriurheilu.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #SamiPajari, #Kreikka, #MMralli.

Selkokielinen yhteenveto

Pajari nousee neljänneksi MM-rallissa

Sami Pajari on nyt neljäs Kreikan MM-rallissa. Hänen sijoituksensa nousi, koska Josh McErlean sai aikasakon. McErlean putosi kuudenneksi. Myös Adrien Fourmaux sai rangaistuksen, mutta hän jäi Pajarin taakse. Rallin voitti Sebastien Ogier.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 15.07.2026

TILANNE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujo kukkii maan etelä- ja keskiosissa.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät ovat kohtalaisia.
Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, mutta voivat kukkivien kasvustojen läheisyydessä nousta runsaiksi.


ENNUSTE

Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Pujon kukinta voimistuu länsirannikolla ja alkaa myös Pohjois-pohjanmaalla.
Heinien siitepölymäärät ovat koko maassa runsaita paitsi Keski- ja Pohjois-Lapissa, missä määrät jäävät kohtalaisiksi.
Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain runsaiksi. Pohjois- Pohjanmaalla määrät jäävät vähäisiksi.
Sateet laskevat hetkellisesti ilman siitepölymääriä.