Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yandexin karttapalvelu on paljastanut Venäjän sotilaskohteita, kun taas Orpon hallitus sai huonoimman arvosanan mielipidetutkimuksessa.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Jämijärvellä syttyi tulipalo, joka tuhosi sikalan ja vei 24 emakkoa. Pelastuslaitos sai hälytyksen aamulla ja palo saatiin rajattua yhteen rakennukseen. Palon syttymissyystä ei ole vielä tietoa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Jämijärvellä syttyi tulipalo, joka tuhosi sikalan ja vei 24 emakkoa. Pelastuslaitos sai hälytyksen aamulla ja palo saatiin rajattua yhteen rakennukseen. Palon syttymissyystä ei ole vielä tietoa.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 29.6.2026 klo 07:01, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti MTV Uutiset, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Tulipalo tuhosi sikalan Jämijärvellä • Sikala syttyi tuleen Jämijärvellä.
Tulipalo tuhosi sikalan
Jämijärvellä syttyi tulipalo, joka tuhosi sikalan. Palo vei mukanaan 24 emakkoa. Pelastuslaitos sai hälytyksen aamulla. Palo saatiin rajattua yhteen rakennukseen. Palon syttymissyystä ei tiedetä vielä.
Jämijärvellä syttyi tulipalo, joka tuhosi sikalan ja vei 24 emakkoa. Pelastuslaitos sai hälytyksen aamulla ja palo saatiin rajattua yhteen rakennukseen. Palon syttymissyystä ei ole vielä tietoa.
Jämijärvellä sijaitseva iso sikala syttyi tuleen maanantaiaamuna. Pelastuslaitos sai hälytyksen palosta ennen puoli kuutta, ja palo saatiin rajattua yhteen osastoon. Eläinvahingoista ei ole vielä tietoa, ja palon syttymissyytä…
Sokos Hotel Tahkossa syttyi tulipalo sunnuntaina, kun sähkökeskus sai alkunsa tuleen. Hotelli tyhjennettiin nopeasti, ja pelastuslaitos sammutti palon ilman henkilövahinkoja. Vahinkoja syntyi…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Palo, #Pelastuslaitos
Outokummussa syttyi tulipalo, joka tuhosi noin 60 neliömetrin kokoisen kesämökin. Pelastuslaitos sai hälytyksen tulipalosta kello 15.02, ja sammutustyöt ovat käynnissä. Rakennus tulee…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Tulipalo, #Pelastuslaitos
Forssassa sijaitseva autiotalo tuhoutui tulipalossa, mutta henkilövahinkoja ei tullut. Pelastusviranomaiset ja poliisi tutkivat palon syitä. Tulipalo syttyi sunnuntaina puolen yön jälkeen.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Tulipalo, #Pelastuslaitos
Kangasalla syttyi tulipalo kerrostalon kellarikerroksessa perjantai-iltana. Pelastuslaitos sai hälytyksen ja paikalle lähti viisi yksikköä. Palo saatiin nopeasti hallintaan, eikä henkilövahinkoja syntynyt.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Pelastuslaitos, #Tulipalo
Kauhavan Suviseuroissa on tänä vuonna raportoitu poikkeuksellisen paljon nuorten häiriköintiä. Häiriköinti on sisältänyt pieniä materiaalivahinkoja, unirauhan häirintää sekä uhkaavaa käytöstä seuravieraita kohtaan.…
Kotimaa
Kirkkonummelta on löytynyt tyhjää soutuvenettä, jota nuori mies käytti ennen katoamistaan. Länsi-Uudenmaan poliisi tutkii tapausta ja pelkää, että mies on voinut joutua…
Kotimaa
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 29.06.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölyä on enimmäkseen pieniä määriä. Ruotsin ja Norjan vuorilta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Käsivarren Lappiin. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinnan odotetaan alkavan maan etelä- ja keskiosien lämpimillä paikoilla viikon sisällä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa määrien odotetaan jäävän enimmäkseen vähäisiksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.