Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo puolustaa Helsinki Garden -tukea, kun taas Yhdysvallat iskee Iranin sotilaskohteisiin. Helsinki Garden -monitoimiareenan tuki herättää keskustelua…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kodinkonekauppias Veikko Pakarinen on kuollut 96-vuotiaana Helsingissä. Hänet tunnetaan Veikon Kone -ketjun perustajana, joka kasvoi Suomen suurimmaksi kodinkoneketjuksi. Pakarinen kuoli lyhyen sairauden jälkeen.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kodinkonekauppias Veikko Pakarinen on kuollut 96-vuotiaana Helsingissä. Hänet tunnetaan Veikon Kone -ketjun perustajana, joka kasvoi Suomen suurimmaksi kodinkoneketjuksi. Pakarinen kuoli lyhyen sairauden jälkeen.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 28.6.2026 klo 18:53, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Yle Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kuuluisa kodinkonekauppias Veikko Pakarinen kuoli • Veikko Pakarinen on kuollut 96-vuotiaana.
Veikko Pakarinen kuoli
Veikko Pakarinen, tunnettu kodinkonekauppias, on kuollut. Hän kuoli Helsingissä 96-vuotiaana. Pakarinen perusti Veikon Kone -ketjun, joka myi kodinkoneita. Yritys oli Suomen suurin kodinkoneketju. Pakarinen jätti yrityksen lapsilleen ja se myytiin myöhemmin muille.
Kodinkonekauppias Veikko Pakarinen on kuollut 96-vuotiaana Helsingissä. Hänet tunnetaan Veikon Kone -ketjun perustajana, joka kasvoi Suomen suurimmaksi kodinkoneketjuksi. Pakarinen kuoli lyhyen sairauden jälkeen.
Kodinkonekauppias Veikko Pakarinen kuoli Helsingissä 15. huhtikuuta 2026. Hän oli 96-vuotias ja kuolema johtui lyhyestä sairaudesta. Pakarinen perusti Veikon Koneen, joka kasvoi Suomen suurimmaksi kodinkoneketjuksi.
Veikon Koneen perustaja Veikko Pakarinen on kuollut 15. huhtikuuta 2026 Helsingissä. Hän kuoli lyhyen sairauden jälkeen 96 vuoden iässä. Pakarinen perusti Veikon…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #VeikkoPakarinen, #VeikonKone
Helsingin Tapanilassa on kateissa nelivuotiaat kaksostytöt. He katosivat sunnuntaina 28. kesäkuuta hieman ennen kello kahta päivällä. Poliisi pyytää ilmoittamaan havainnoista hätänumeroon 112.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Helsinki
Veikko Pakarinen, tunnettu kauppias, on kuollut Helsingissä 15. huhtikuuta 2026. Hän oli 96-vuotias ja syntynyt Enossa. Pakarinen oli arvostettu merkonomi ja hänet…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #VeikkoPakarinen, #Helsinki
Kirkkonummelta on löytynyt tyhjää soutuvenettä, jota nuori mies käytti ennen katoamistaan. Länsi-Uudenmaan poliisi tutkii tapausta ja pelkää, että mies on voinut joutua…
Kotimaa
Haminassa lauantai-iltana uimaan lähtenyt mies on hukkunut. Hänen seurueensa ilmoitti asiasta hätäkeskukseen, kun mies ei palannut. Pelastuslaitoksen sukeltajat nostivat hukkuneen vedestä, ja…
Kotimaa
Lähi-Tapiola on asettanut 70 kiinteistön lasikaideparvekkeet käyttökieltoon turvallisuussyistä. Päätös seuraa Vantaan Tikkurilan juhannusaaton onnettomuutta, jossa mies putosi parvekkeelta. Tarkastukset alkavat välittömästi ja…
Kotimaa
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 26.06.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölyä on vähän. Ruotsin ja Norjan vuorilta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Käsivarren Lappiin. Männyn kukinta on päättynyt koko maassa. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää vain hetkellisesti. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinnan odotetaan alkavan maan etelä- ja keskiosien lämpimillä paikoilla viikon sisällä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Ruotsin ja Norjan vuorilta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Käsivarren Lappiin. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.