Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Nuorison häiriköinti Suviseuroissa on lisääntynyt, ja Ranskassa helteet ovat aiheuttaneet tuhat kuolemaa. Yhdysvallat on iskenyt Iranin sotilaskohteisiin, mikä…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Valtteri Bottaksen ja Sergio Perezin autot keskeyttivät Itävallan F1-osakilpailussa jarrujen ylikuumenemisen vuoksi. Bottaksen auto syttyi tuleen kolmannella kierroksella, ja pian sen jälkeen myös Perezin auto alkoi savuta. Tämä on Bottakselle jo neljäs keskeytys kauden aikana.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Valtteri Bottaksen ja Sergio Perezin autot keskeyttivät Itävallan F1-osakilpailussa jarrujen ylikuumenemisen vuoksi. Bottaksen auto syttyi tuleen kolmannella kierroksella, ja pian sen jälkeen myös Perezin auto alkoi savuta. Tämä on Bottakselle jo neljäs keskeytys kauden aikana.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 28.6.2026 klo 16:40, pääluokka Moottoriurheilu.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Bottaksen ja Perezin autot keskeyttivät F1-kilpailussa • Bottaksen ja Perezin autot keskeyttivät F1-kilpailussa.
Bottaksen ja Perezin autot keskeyttivät
Valtteri Bottaksen ja Sergio Perezin autot eivät päässeet maaliin Itävallan F1-kilpailussa. Molempien autojen jarrut ylikuumenivat. Bottaksen auto syttyi tuleen kolmannella kierroksella. Pian sen jälkeen myös Perezin auto alkoi savuta. Tämä on Bottakselle neljäs keskeytys tällä kaudella.
Valtteri Bottaksen ja Sergio Perezin autot keskeyttivät Itävallan F1-osakilpailussa jarrujen ylikuumenemisen vuoksi. Bottaksen auto syttyi tuleen kolmannella kierroksella, ja pian sen jälkeen myös Perezin auto alkoi savuta. Tämä…
Valtteri Bottaksen ja Sergio Perezin autot keskeyttivät Itävallan F1-osakilpailun jarrujen ylikuumenemisen vuoksi. Bottas joutui varikolle kolmannella kierroksella, ja pian sen jälkeen myös Perez keskeytti. Tämä oli Bottakselle kauden…
Valtteri Bottaksen harjoitussessio Itävallan F1-viikonlopussa päättyi tekniseen vikaan, kun auton jousitus petti. Bottas ilmoitti tiimiradioon savusta ohjaamossa, ja varikolle saavuttuaan auto roihahti…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #ValtteriBottas, #F1
Valtteri Bottas sai 100 euron sakon Barcelonan F1-kilpailun harjoituksissa, koska hän ylitti nopeusrajoituksen varikkosuoralla. Bottaksen nopeudeksi mitattiin 80,5 kilometriä tunnissa, kun sallittu…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #ValtteriBottas, #F1
Valtteri Bottaksen kilpailu Itävallan osakilpailussa päättyi jarruongelman vuoksi ennen kuin se ehti kunnolla alkaa. Myös Bottaksen tallikaveri Sergio Perez keskeytti kilpailun. Kilpailua…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #ValtteriBottas, #Itävalta
Valtteri Bottas ja Sergio Perez ajoivat vain kahdeksan kierrosta Itävallan F1-harjoituksissa. Bottas oli avausharjoituksissa hyvässä vauhdissa, mutta toisissa harjoituksissa hänen autonsa ongelmat…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #ValtteriBottas, #F1
Formula 1:n Itävallan osakilpailu ajetaan poikkeusoloissa kuumuusriskin vuoksi. Eurooppaa koetteleva helleaalto nostaa radan lämpötilan korkeaksi, mikä vaikuttaa kuljettajien ja henkilökunnan turvallisuuteen. Kansainvälinen…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #F1, #Itävalta
Valtteri Bottaksen F1-talli Cadillac saa merkittäviä päivityksiä Itävallan osakilpailuun. Päivitykset parantavat auton aerodynamiikkaa ja lisäävät moottorin tehoa. Cadillac on tällä hetkellä sarjan…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #ValtteriBottas, #F1
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 26.06.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölyä on vähän. Ruotsin ja Norjan vuorilta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Käsivarren Lappiin. Männyn kukinta on päättynyt koko maassa. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää vain hetkellisesti. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinnan odotetaan alkavan maan etelä- ja keskiosien lämpimillä paikoilla viikon sisällä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Ruotsin ja Norjan vuorilta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Käsivarren Lappiin. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.