Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Venäjä sulki raja-asemansa, mikä yllätti Suomen viranomaiset. Lahdessa mies on vangittu vaimonsa murhasta.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Formula ykkösten Itävallan GP:n voiton vei George Russell Mercedes-tiimistä. Max Verstappen sijoittui toiseksi ja Kimi Antonelli kolmanneksi. Kuljettajien MM-sarjassa Antonelli johtaa pistetilannetta.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Formula ykkösten Itävallan GP:n voiton vei George Russell Mercedes-tiimistä. Max Verstappen sijoittui toiseksi ja Kimi Antonelli kolmanneksi. Kuljettajien MM-sarjassa Antonelli johtaa pistetilannetta.
Aiheesta on julkaistu 7 juttua, 6 eri lähteestä, viimeisin päivitys 28.6.2026 klo 18:51, pääluokka Moottoriurheilu.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Helsingin Sanomat, Aamulehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa George Russell voitti Itävallan GP:n • George Russell voitti Itävallan F1-kisan • George Russell voitti Itävallan F1-kisan.
George Russell voitti kilpailun
George Russell voitti Itävallan GP:n Formula ykkösissä. Hän ajaa Mercedes-tiimissä. Max Verstappen oli toinen ja Kimi Antonelli kolmas. Antonelli johtaa kuljettajien MM-sarjaa.
Formula ykkösten Itävallan GP:n voiton vei George Russell Mercedes-tiimistä. Max Verstappen sijoittui toiseksi ja Kimi Antonelli kolmanneksi. Kuljettajien MM-sarjassa Antonelli johtaa pistetilannetta.
George Russell voitti Itävallan Formula 1 -osakilpailun sunnuntaina. Valtteri Bottaksen kisa päättyi jarruongelman vuoksi heti ensimmäisillä kierroksilla. Max Verstappen ja Kimi Antonelli kilpailivat tiukasti toisesta sijasta, jonka Verstappen…
George Russell voitti Itävallan Formula 1 -osakilpailun, jossa Valtteri Bottaksen kisa päättyi jarruongelman vuoksi heti alussa. Russell ajoi vahvasti ja saavutti kauden toisen voittonsa. Max Verstappen ja Kimi…
Formula ykkösten Itävallan GP-kisa alkoi George Russellin johdolla. Russell starttasi paalulta ja pääsi eroon Ferrareista. Lewis Hamilton ja Max Verstappen seuraavat kisaa toisena ja kolmantena, mutta Valtteri Bottaksen…
Formula ykkösten Itävallan GP:ssä George Russell aloitti kilpailun paalulta ja piti johtonsa. Lewis Hamilton on toisena ja Max Verstappen nousi kolmanneksi. Valtteri Bottaksen ja Sergio Perezin kilpailut päättyivät…
Formula ykkösten Itävallan GP-kisa alkoi George Russellin johdolla. Russell starttasi paalulta ja pääsi eroon Ferrareista. Lewis Hamilton on toisena ja Max Verstappen kolmantena, kun taas Valtteri Bottas ja…
Formula 1 -kauden kahdeksas osakilpailu alkaa Itävallassa, jossa George Russell starttaa kilpailuun paalupaikalta. Toisena lähtee Charles Leclerc ja kolmantena Lewis Hamilton. Kimi Antonelli on neljännellä sijalla.
George Russell ajoi paalupaikan Katalonian GP:ssä Formula 1 -aika-ajoissa. Hän oli kuusi sadasosaa nopeampi kuin Lewis Hamilton. Kimi Antonelli starttaa kolmannesta ruudusta,…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #GeorgeRussell, #F1
George Russell ajoi paalupaikalle Itävallan GP:n aika-ajoissa dramaattisten vaiheiden jälkeen. Tilanne herätti keskustelua, sillä Russellin nopea kierros tapahtui keltaisten lippujen aikana, kun…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #GeorgeRussell, #Formula1
Lewis Hamilton saavutti voittonsa Ferrarilla Barcelonan GP:ssä. Hän nousi kisan kärkeen puolivälissä ja hallitsi kilpailua vakuuttavasti. Mercedeksen Kimi Antonelli keskeytti, mikä kutisti…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #LewisHamilton, #F1
Valtteri Bottaksen harjoitussessio Itävallan F1-viikonlopussa päättyi tekniseen vikaan, kun auton jousitus petti. Bottas ilmoitti tiimiradioon savusta ohjaamossa, ja varikolle saavuttuaan auto roihahti…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #ValtteriBottas, #F1
Katalonian GP:ssä George Russell ja Lewis Hamilton starttaavat eturivistä. Russell on paalupaikalla ja Hamilton toisena. Kimi Antonelli aloittaa kolmannesta ruudusta.
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #GeorgeRussell, #LewisHamilton
Valtteri Bottaksen harjoitukset Barcelonan GP:ssä keskeytettiin, kun hän ajautui ulos radalta. Ulosajo johtui ilmeisesti jarruongelmista, ja Bottas onnistui pitämään autonsa radalla ennen…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #ValtteriBottas, #Formula1
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 01.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan eteläosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Koivun siitepölykausi on päättynyt koko maassa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan eteläosissa kohtalaisista runsaisiin ja ovat maan keskiosissa pääosin kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa heinän siitepölymäärät vaihtelevat pienistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölymäärät jäävät pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa maan eteläosien kukinta-alueilla vähän ja hyvin vähän. Cladosporium- ja Alternaria-homeitiöiden määrät ilmassa ovat koholla maan eteläosissa. Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan keskiosissa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan eteläosissa ja alkaa maan keskiosien lämpimimmillä kasvupaikoilla. Maan lounaisosissa heinien siitepölyä on ilmassa kohtalaisista runsaisiin määriä. Muualla maassa Lappia lukuun ottamatta heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän kohtalaisiksi. Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Pujon siitepölymäärät ovat maan etelä- ja keskiosissa pieniä ja hyvin pieniä. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.