Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Asuntolainakatto nousee 95 prosenttiin, ja Vladimir Putiniin yhdistetty luksusjahti on havaittu Tanskan vesillä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Ranskassa on tapahtunut lento-onnettomuus, jossa on kuollut vähintään 11 ihmistä. Onnettomuus tapahtui ilmailuharrastajien koneen syöksyessä maahan Tomblainen lähellä. Tietoja onnettomuuden syystä tai tarkasta uhreista ei ole vielä saatavilla.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Ranskassa on tapahtunut lento-onnettomuus, jossa on kuollut vähintään 11 ihmistä. Onnettomuus tapahtui ilmailuharrastajien koneen syöksyessä maahan Tomblainen lähellä. Tietoja onnettomuuden syystä tai tarkasta uhreista ei ole vielä saatavilla.
Aiheesta on julkaistu 6 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 28.6.2026 klo 14:47, pääluokka Ulkomaat.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Lento-onnettomuudessa kuoli ainakin 11 ihmistä • Lento-onnettomuudessa kuoli ainakin 11 ihmistä • Lento-onnettomuudessa kuoli 11 ihmistä.
Lento-onnettomuudessa kuoli 11
Ranskassa tapahtui lento-onnettomuus, jossa kuoli ainakin 11 ihmistä. Onnettomuus tapahtui ilmailuharrastajien koneen syöksyessä maahan. Koneessa oli laskuvarjohyppääjiä. Tietoa onnettomuuden syystä ei ole vielä saatavilla.
Ranskassa on tapahtunut lento-onnettomuus, jossa on kuollut vähintään 11 ihmistä. Onnettomuus tapahtui ilmailuharrastajien koneen syöksyessä maahan Tomblainen lähellä. Tietoja onnettomuuden syystä tai tarkasta uhreista ei ole vielä saatavilla.
Ranskassa tapahtui lento-onnettomuus, jossa kuoli ainakin 11 ihmistä. Onnettomuus tapahtui ilmailuharrastajien koneen syöksyessä maahan, ja koneessa oli laskuvarjohyppääjiä. Viranomaiset tutkivat onnettomuuden syitä.
Ranskassa tapahtui lento-onnettomuus, jossa kuoli ainakin 11 ihmistä. Onnettomuus tapahtui ilmailuharrastajien koneen syöksyessä maahan, ja koneessa oli laskuvarjohyppääjiä. Viranomaiset tutkivat onnettomuuden syitä.
Kaakkois-Ranskassa tapahtui lento-onnettomuus, jossa kuoli ainakin 11 ihmistä. Siviilikone syöksyi maahan Tomblainen kaupungin lähellä, ja se kuljetti laskuvarjohyppääjiä. Poliisi on kehottanut ihmisiä välttämään onnettomuusaluetta.
Siviililentokone syöksyi maahan Ranskassa sunnuntaina, ja onnettomuudessa kuoli 11 ihmistä. Kone kuljetti laskuvarjohyppääjiä, ja onnettomuus tapahtui Nancyn kaupungissa. Paikalliset viranomaiset vahvistivat kuolemantapaukset.
Siviililentokone syöksyi maahan Ranskassa sunnuntaina, ja onnettomuudessa kuoli 11 ihmistä. Kone kuljetti laskuvarjohyppääjiä Tomblainen kunnassa Nancyn kaupungin läheisyydessä. Onnettomuus tapahtui paikallista aikaa noin kello 11.
Koillis-Ranskassa tapahtui vakava lentokoneturma, jossa on kuollut ainakin 11 ihmistä. Onnettomuus tapahtui ilmailuharrastajien koneen syöksyessä maahan. Koneessa oli laskuvarjohyppääjiä.
Ulkomaat • jaetut avainsanat: #Ranska, #Lentokone
Pekingissä tapahtui harvinainen onnettomuus, kun pienkone törmäsi Citic Toweriin. Onnettomuudessa lentäjä kuoli ja 13 ihmistä loukkaantui. Viranomaiset eivät ole vielä kommentoineet onnettomuuden…
Ulkomaat • jaetut avainsanat: #Onnettomuus, #Lentokone
Ranskassa kesäkuun 24. Päivän jälkeen on raportoitu noin 1 000 ylimääräistä kuolemaa ennätyshelteen vuoksi. Ranskan kansanterveysviraston mukaan suurin osa kuolleista oli yli…
Ulkomaat • jaetut avainsanat: #Ranska
Saudi-Arabiassa Ras Tanuhan kaupungissa tapahtui helikopterionnettomuus, jossa kuoli 14 ihmistä. Onnettomuuden syytä tutkitaan parhaillaan, kertoo uutistoimisto Reuters. Valtionmedia seuraa tilannetta.
Ulkomaat • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Yhdysvallat on toteuttanut uusia iskuja sotilaskohteisiin Iranissa vastauksena Hormuzinsalmella tapahtuneisiin laivaiskuihin. Iranin vallankumouskaarti ilmoitti myös tehneensä iskuja Kuwaitiin ja Bahrainiin. Tilanne on…
Ulkomaat
Venezuelassa on tapahtunut tuhoisia maanjäristyksiä, joissa on kuollut ainakin 1 430 ihmistä ja yli 55 000 on kateissa. Alueella on edelleen jälkijäristyksiä,…
Ulkomaat
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 29.06.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölyä on enimmäkseen pieniä määriä. Ruotsin ja Norjan vuorilta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Käsivarren Lappiin. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinnan odotetaan alkavan maan etelä- ja keskiosien lämpimillä paikoilla viikon sisällä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa määrien odotetaan jäävän enimmäkseen vähäisiksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.