Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
16-vuotias tuomittiin kouluhyökkäyksestä, ja pääministeri Orpo määräsi Stea-avustusten aikarajan. 16-vuotias tuomittiin kouluhyökkäyksestä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kuopion Steelers jatkoi Vaahteraliigan kautta voitolla, kun se voitti Helsingin Velodromilla pelatussa ottelussa Roostersin 15–26. Voitto vahvistaa Steelersin asemaa sarjassa ja tuo lisää itseluottamusta tuleviin otteluihin.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kuopion Steelers jatkoi Vaahteraliigan kautta voitolla, kun se voitti Helsingin Velodromilla pelatussa ottelussa Roostersin 15–26. Voitto vahvistaa Steelersin asemaa sarjassa ja tuo lisää itseluottamusta tuleviin otteluihin.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 27.6.2026 klo 21:46, pääluokka Muut lajit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Steelers voitti Roostersin Helsingissä • Kuopio Steelers voitti Helsinki Roostersin.
Steelers voitti Roostersin
Kuopion Steelers pelasi hyvin Vaahteraliigassa. Se voitti Helsingin Velodromilla Roostersin. Ottelun lopputulos oli 15–26. Voitto auttaa Steelersia tulevissa peleissä.
Kuopion Steelers jatkoi Vaahteraliigan kautta voitolla, kun se voitti Helsingin Velodromilla pelatussa ottelussa Roostersin 15–26. Voitto vahvistaa Steelersin asemaa sarjassa ja tuo lisää itseluottamusta tuleviin otteluihin.
Kuopio Steelers voitti Helsinki Roostersin miesten Vaahteraliigassa 26-15. Ottelu eteni tiukasti, mutta Steelers hallitsi viimeisiä jaksoja. Seuraavat ottelut pelataan heinäkuussa.
Kuopio Steelers saavutti voiton amerikkalaisen jalkapallon Vaahteraliigassa lauantaina. Joukkue pelasi sateisessa Väinölänniemessä, ja erityisesti jenkkipelaajat loistivat kentällä. Tämä voitto merkitsi kauden avausvoittoa…
Muut lajit • jaetut avainsanat: #KuopioSteelers, #Vaahteraliiga
Miesten Vaahteraliigassa Seinäjoki Crocodiles voitti Helsinki Roostersin lukemin 24–17. Ottelu oli tiukka, ja Crocodilesin voitto varmistui viimeisellä neljänneksellä. Liigassa Crocodiles ja Roosters…
Muut lajit • jaetut avainsanat: #Vaahteraliiga, #Roosters
Miesten Vaahteraliigassa East City Giants voitti Kuopio Steelersin tiukassa ottelussa lukemin 35–30. Ottelu eteni tasaisissa merkeissä, mutta Giantsin vahva loppu ratkaisi voiton.…
Muut lajit • jaetut avainsanat: #Vaahteraliiga, #KuopioSteelers
Kuopio Steelers valmistautuu Vaahteraliigan kauteen Helsingissä. Joukkueen uudet vahvistukset ovat kuitenkin jumissa Pohjois-Amerikassa, mikä tuo haasteita kauden aloitukseen. Otto Leinonen johtaa joukkuetta…
Muut lajit • jaetut avainsanat: #KuopioSteelers, #Vaahteraliiga
Kuopion Steelers aloittaa Vaahteraliigan kauden Helsingissä ilman neljää amerikkalaispelaajaa. Pelaajien pelikelpoisuus ei toteutunut viime hetken aikatauluongelmien vuoksi. Päävalmentaja Pekka Utriainen kertoo, että…
Muut lajit • jaetut avainsanat: #Steelers, #Vaahteraliiga
Kuopio Steelersin naisten joukkue on päättänyt olla jatkamatta Vaahteraliigassa ja pelaa tulevalla kaudella 2. Divisioonassa. Joukkueen kokoaminen oli haastavaa, ja päätös oli…
Muut lajit • jaetut avainsanat: #KuopioSteelers, #Vaahteraliiga
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 01.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan eteläosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Koivun siitepölykausi on päättynyt koko maassa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan eteläosissa kohtalaisista runsaisiin ja ovat maan keskiosissa pääosin kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa heinän siitepölymäärät vaihtelevat pienistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölymäärät jäävät pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa maan eteläosien kukinta-alueilla vähän ja hyvin vähän. Cladosporium- ja Alternaria-homeitiöiden määrät ilmassa ovat koholla maan eteläosissa. Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan keskiosissa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan eteläosissa ja alkaa maan keskiosien lämpimimmillä kasvupaikoilla. Maan lounaisosissa heinien siitepölyä on ilmassa kohtalaisista runsaisiin määriä. Muualla maassa Lappia lukuun ottamatta heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän kohtalaisiksi. Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Pujon siitepölymäärät ovat maan etelä- ja keskiosissa pieniä ja hyvin pieniä. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.