Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Poika tuomittiin elinkautiseen isän murhasta, ja Itä-Suomen hovioikeus pidensi salametsästäjien metsästyskieltoja. Lisäksi ilmailua rajoitettiin itäisellä Suomenlahdella Ukrainan lennokki-iskujen…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Enni Virjonen teki naisten seitsenottelussa ennätyksen pika-aitajuoksussa Saksan Ratingenissa. Hän juoksi 100 metrin aitajuoksun aikaan 13,32 sekuntia, mikä on hänen uusi ennätyksensä. Virjonen on kilpailun kuudentena 3 679 pisteellä avauspäivän jälkeen.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Enni Virjonen teki naisten seitsenottelussa ennätyksen pika-aitajuoksussa Saksan Ratingenissa. Hän juoksi 100 metrin aitajuoksun aikaan 13,32 sekuntia, mikä on hänen uusi ennätyksensä. Virjonen on kilpailun kuudentena 3 679 pisteellä avauspäivän jälkeen.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 27.6.2026 klo 20:42, pääluokka Yleisurheilu.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Virjonen avasi seitsenottelun ennätyksellä • Virjonen avasi seitsenottelun ennätyksellä • Virjonen avasi seitsenottelun ennätyksellä.
Virjonen teki ennätyksen aitajuoksussa
Enni Virjonen kilpaili naisten seitsenottelussa Saksassa. Hän juoksi pika-aitajuoksun aikaan 13,32 sekuntia. Tämä on hänen uusi ennätyksensä. Virjonen on kuudentena 3 679 pisteellä. Kilpailu jatkuu huomenna.
Enni Virjonen teki naisten seitsenottelussa ennätyksen pika-aitajuoksussa Saksan Ratingenissa. Hän juoksi 100 metrin aitajuoksun aikaan 13,32 sekuntia, mikä on hänen uusi ennätyksensä. Virjonen on kilpailun kuudentena 3 679…
Enni Virjonen teki naisten seitsenottelussa ennätyksen pika-aitajuoksussa Saksan Ratingenissa. Hän juoksi 100 metrin aitajuoksun aikaan 13,32 sekuntia, mikä on hänen uusi ennätyksensä. Virjonen on kilpailussa kuudentena 3 679…
Enni Virjonen teki naisten seitsenottelussa pika-aitojen ennätyksen Saksan Ratingenissa. Hän juoksi 100 metrin aitajuoksun aikaan 13,32 sekuntia, parantaen aiempaa ennätystään. Virjonen on kilpailussa kuudentena 3 679 pisteellä.
Enni Virjonen teki uuden henkilökohtaisen ennätyksen 100 metrin aitajuoksussa Saksan Ratingenissa. Hän juoksi ajan 13,32, parantaen aiempaa ennätystään 13,44:ään. Virjonen ylitti myös…
Yleisurheilu • jaetut avainsanat: #EnniVirjonen, #Ratingen
Saga Vannisen kilpailukausi on päättynyt, koska hänen kehonsa ei kestä kuormitusta. Olkapää- ja nilkkavammat ovat estäneet häntä harjoittelemasta normaalisti. Vanninen keskittyy nyt…
Yleisurheilu • jaetut avainsanat: #Seitsenottelu
Topi Parviainen voitti Pihtiputaan keihäskarnevaalien pääkilpailun. Voitto ei kuitenkaan ollut ainoa syy nuorten innostukseen, sillä Parviainen korosti tapahtuman yhteisöllisyyden merkitystä. Keihäskarnevaalit ovat…
Yleisurheilu
Moukarikarnevaalit, jotka ovat perinteisesti pidetty Kaustisella yli 25 vuotta, siirtyivät nyt Kuortaneelle. Kilpailuissa nähtiin suomalaisia huippumoukarinheittäjiä, kuten Krista Tervo ja Silja Kosonen,…
Yleisurheilu
Veera Mattila juoksi Oslon Boysen Memorial -kilpailussa 800 metriä ajalla 2.00,24, mikä on hänen uusi ennätyksensä. Hän jäi vain kymmenen sadasosaa kauden…
Yleisurheilu
Santtu Heikkinen juoksi erinomaisen ajan mailin kisassa Kööpenhaminassa. Hänen aikansa oli 3.55,70, vain viisi sadasosaa Suomen ennätyksestä. Heikkinen paransi omaa ennätystään 66…
Yleisurheilu
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 01.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan eteläosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Koivun siitepölykausi on päättynyt koko maassa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan eteläosissa kohtalaisista runsaisiin ja ovat maan keskiosissa pääosin kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa heinän siitepölymäärät vaihtelevat pienistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölymäärät jäävät pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa maan eteläosien kukinta-alueilla vähän ja hyvin vähän. Cladosporium- ja Alternaria-homeitiöiden määrät ilmassa ovat koholla maan eteläosissa. Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan keskiosissa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan eteläosissa ja alkaa maan keskiosien lämpimimmillä kasvupaikoilla. Maan lounaisosissa heinien siitepölyä on ilmassa kohtalaisista runsaisiin määriä. Muualla maassa Lappia lukuun ottamatta heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän kohtalaisiksi. Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Pujon siitepölymäärät ovat maan etelä- ja keskiosissa pieniä ja hyvin pieniä. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.