Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Oulussa pyöräilijä puukotti miestä, ja Euroopassa mitattiin ennätyslämpötiloja. Poliisi varoittaa yöllisistä tunkeutujista. Oulussa tapahtui puukotus, jossa pyöräilijä hyökkäsi…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
TPS sai jalkapallo-ottelussaan Jaroa vastaan vahvan alun, mutta kohtasi haasteita johtoasemassa pelaamisessa. Lopulta joukkue onnistui voittamaan ottelun lisäajalla. Tämä voitto nostaa TPS:n luottamusta tuleviin peleihin.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
TPS sai jalkapallo-ottelussaan Jaroa vastaan vahvan alun, mutta kohtasi haasteita johtoasemassa pelaamisessa. Lopulta joukkue onnistui voittamaan ottelun lisäajalla. Tämä voitto nostaa TPS:n luottamusta tuleviin peleihin.
Aiheesta on julkaistu 11 juttua, 7 eri lähteestä, viimeisin päivitys 27.6.2026 klo 21:22, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Hämeen Sanomat, Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa TPS voitti Jaron lisäajalla • HJK voitti Ilveksen jalkapallossa • KuPS voitti HJK:n 4–0.
TPS voitti Jaron
TPS pelasi jalkapallo-ottelun Jaroa vastaan. Joukkue aloitti hyvin, mutta johtoasemassa pelaaminen oli vaikeaa. Lopulta TPS voitti ottelun lisäajalla. Tämä voitto on tärkeä TPS:lle.
TPS sai jalkapallo-ottelussaan Jaroa vastaan vahvan alun, mutta kohtasi haasteita johtoasemassa pelaamisessa. Lopulta joukkue onnistui voittamaan ottelun lisäajalla. Tämä voitto nostaa TPS:n luottamusta tuleviin peleihin.
Helsingin Jalkapalloklubi voitti Tampereen Ilveksen naisten jalkapallo-ottelussa 3–1. Ilves aloitti ottelun hyvin, mutta HJK:n tehokkuus vei voiton. Anna Olmala pelasi viimeisen ottelunsa Ilveksessä ennen siirtymistään ulkomaille.
KuPS voitti HJK:n 4–0 Helsingin Bolt-areenalla. HJK:n Ville Tikkanen sai punaisen kortin jo 12. Minuutilla, mikä vaikutti ottelun kulkuun. KuPSin Petteri Pennanen teki kaksi maalia, ja joukkue nousi…
Miesten jalkapalloliigassa KuPS voitti HJK:n 4-0. IFK Mariehamn hävisi Interille 0-2, ja Ilves ja SJK pelasivat tasan 2-2. Muut ottelut, kuten Gnistan–VPS ja TPS–Jaro, pelataan myöhemmin.
KuPS saavutti vakuuttavan 0–4-voiton HJK:sta vieraissa. Petteri Pennanen teki kaksi maalia, ja Otto Ruopin läksiäispeli päättyi voitokkaasti. Tämä voitto nostaa KuPSin asemia sarjassa.
Kuopion Palloseura (KuPS) kohtasi ViFK:n Iisalmessa, ja ottelu keräsi ennätysyleisön. KuPS hallitsi peliä ja voitti ottelun selvästi. Yleisö nautti tapahtumasta ja tunnelma oli korkealla.
KuPS otti vakuuttavan voiton HJK:sta Veikkausliigassa, voittaen ottelun 4–0. HJK pelasi lähes koko ottelun vajaalla, kun Ville Tikkanen ajettiin ulos 12. Minuutilla. KuPSin maaleista vastasivat Petteri Pennanen, Jaime…
Helsingin Jalkapalloklubi (HJK) koki murskaavan 0-4 tappion Kuopion Palloseuralle (KuPS) kotikentällään. Tämä on HJK:n suurin kotitappio sitten vuoden 1991, jolloin se hävisi Mikkelin Palloilijoille. Ottelun ratkaiseva hetki oli,…
KuPS voitti HJK:n 4-0 Ruopin jäähyväisottelussa Helsingissä. Kapteeni Petteri Pennanen teki kaksi maalia, ja Otto Ruoppi sai lämpimät jäähyväiset ennen siirtymistään Saksaan. HJK:n Ville Tikkanen sai punaisen kortin,…
KuPS voitti HJK:n 4–0 Ruopin jäähyväisottelussa Helsingissä. Kapteeni Petteri Pennanen teki kaksi maalia, ja Otto Ruoppi sai kannattajilta suosionosoituksia ennen siirtymistään Saksaan. HJK:n Ville Tikkanen sai punaisen kortin,…
KuPS voitti HJK:n 4–0 Ruopin jäähyväisottelussa Helsingissä. Kapteeni Petteri Pennanen teki kaksi maalia, ja Otto Ruoppi sai lämpimät jäähyväiset siirtyessään Saksaan. HJK:n Ville Tikkanen sai punaisen kortin, mikä…
Helsingin Jalkapalloklubi (HJK) koki historiallisen tappion Kuopion Palloseuralle (KuPS) kotikentällään. HJK hävisi ottelun neljällä maalilla, mikä on ensimmäinen kerta yli kahteen vuosikymmeneen,…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #HJK, #KuPS
KuPS kohtaa HJK:n vierasottelussa. Ottelun tapahtumia seurataan reaaliaikaisesti, ja fanit voivat pysyä ajan tasalla pelin kulusta. Tämä ottelu on tärkeä molemmille joukkueille.
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #KuPS, #HJK
HJK:n ja KuPSin välinen jalkapallo-ottelu houkuttelee suurta yleisöä. Molemmat joukkueet ovat olleet tehokkaita maalinteossa viime aikoina. Ottelu on tärkeä osa Veikkausliigan kärkikamppailua.
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #HJK, #KuPS
Viikonlopun Veikkausliiga-kierrokselle on tarjolla useita mielenkiintoisia peli-ideoita. Erityisesti Jaron tilanne herättää huomiota, kun joukkue saa avainpelaajansa takaisin kokoonpanoon. TPS:n vahva alku on…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Veikkausliiga, #Jaro
Kap Verden miesten jalkapallomaajoukkue on yllättänyt MM-kilpailuissa, pääsemällä pudotuspeleihin. Joukkue on pelannut viimeiset kymmenen otteluaan tasapelin, mukaan lukien maalittomat pelit Espanjaa ja…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Seinäjoen Jalkapallokerho taisteli itsensä tasapeliin Tampereen Ilvestä vastaan Tammelan stadionilla. Ottelu päättyi 2-2, vaikka SJK oli kahden maalin takaa-ajoasemassa. Hyökkääjä Kasper Paanas…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Veikkausliiga
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 26.06.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölyä on vähän. Ruotsin ja Norjan vuorilta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Käsivarren Lappiin. Männyn kukinta on päättynyt koko maassa. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää vain hetkellisesti. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinnan odotetaan alkavan maan etelä- ja keskiosien lämpimillä paikoilla viikon sisällä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Ruotsin ja Norjan vuorilta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Käsivarren Lappiin. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.