Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Venäjä sulkee rajanylityspaikkoja Suomelle, ja Vantaalla tutkitaan tapon yritystä. Lisäksi uutisissa käsitellään poliittisia erimielisyyksiä ja talouden kehitystä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Massimo Hoist teki paluun kilpailuihin voittamalla Joensuu-ajon. Ravuri voitti kilpailun keulasta ennätysajalla 1.12,0a/2140 metriä. Voitosta kertyi myös 10 000 euron palkinto.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Massimo Hoist teki paluun kilpailuihin voittamalla Joensuu-ajon. Ravuri voitti kilpailun keulasta ennätysajalla 1.12,0a/2140 metriä. Voitosta kertyi myös 10 000 euron palkinto.
Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 27.6.2026 klo 17:39, pääluokka Ravit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Massimo Hoist voitti Joensuu-ajon • Massimo Hoist voitti Joensuu-ajon • Ravitulokset Joensuusta julkaistu.
Massimo Hoist voitti Joensuu-ajon
Massimo Hoist palasi kilpailuihin ja voitti Joensuu-ajon. Hän juoksi kilpailun keulasta ennätysajalla 1.12,0a/2140 metriä. Voitosta sai 10 000 euroa. Myös muu kilpailupäivä oli onnistunut.
Massimo Hoist teki paluun kilpailuihin voittamalla Joensuu-ajon. Ravuri voitti kilpailun keulasta ennätysajalla 1.12,0a/2140 metriä. Voitosta kertyi myös 10 000 euron palkinto.
Massimo Hoist teki paluun kilpailuihin voittamalla Joensuu-ajon. Ravuri saavutti kilpailuennätyksen ajalla 1.12,0a/2140 metriä. Voitto toi Massimo Hoistille 10 000 euroa ja vahvisti hänen asemaansa ykkösravurina.
Joensuussa järjestettiin Toto75-ravit, joissa kilpailtiin useissa lähtöluokissa. Nousija- ja haastajadivisioonakarsinnassa voiton vei Kilihakka Jukka Torvisen ohjastamana. Muissa lähdöissä Massimo Hoist ja Callela Callmeboss ottivat voitot omissa sarjoissaan.
Joensuussa järjestettiin ravikilpailuja, joissa nähtiin useita jännittäviä lähtöjä. Voittoja saavuttivat muun muassa Luxorius ja Glamour Valley. Kilpailut tarjosivat tiukkoja kamppailuja eri sarjoissa.
Joensuussa järjestettiin ravikilpailut, joissa nähtiin useita jännittäviä lähtöjä. Ensimmäisessä lähdössä voiton vei Luxorius Iikka Nurmosen ohjastamana. Kilpailuissa oli mukana myös muita menestyneitä hevosia, kuten Kiikun Leevi ja Magnolia.
Joensuun Linnunlahti järjestää Toto75-kierroksen uudessa ajankohdassa. Kilpailut ovat saaneet paljon huomiota, ja lähtölistat lupaavat korkeatasoisia suorituksia. Ravit ovat aikaisemmin siirretty parilla viikolla,…
Ravit • jaetut avainsanat: #Joensuu, #Toto75
Anonyymi lahjoittaja on lahjoittanut miljoona euroa suomalaisen raviurheilun tukemiseksi. Lahjoitus käytetään Raviurheilun tukemis- ja kehittämisrahaston perustamiseen, joka auttaa lajin kehittämisessä epävarmassa toimintaympäristössä.…
Ravit • jaetut avainsanat: #Raviurheilu
Helsingin ravikilpailuissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia. Toto75-kilpailuissa voittajiksi selviytyivät muun muassa Maple Leaf's Gypsophila ja Wappu-Ada. Kilpailuissa oli mukana monia eri hevosia…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit, #Toto75
Hanna Lepistö matkustaa lauantaina Joensuuhun, jossa hänellä on kaksi hevosta kilpailussa. Hän aikoo taistella voitosta pronssidivisioonassa ja on päättänyt lähteä kilpailuun ilman…
Ravit • jaetut avainsanat: #Joensuu, #Ravit
Viikonloppuna järjestetään Joensuu-ajo, joka on kotimaisen raviviikon päätapahtuma. Ylivieskassa ajetaan perjantaina kymmenen lähtöä, joista suosikkina on Trailblazer. Ruotsissa puolestaan kilpaillaan E3-finaaleissa.
Ravit • jaetut avainsanat: #JoensuuAjo, #Ravit
Tommi Kylliäinen oli illan tähti Vermon Tammacupin karsinnoissa, voittaen useita kilpailuja. Hän ohjasti Lili Darlingin ja Margarita Fridon voittoon, sekä teki huippusuorituksen…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 01.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan eteläosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Koivun siitepölykausi on päättynyt koko maassa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan eteläosissa kohtalaisista runsaisiin ja ovat maan keskiosissa pääosin kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa heinän siitepölymäärät vaihtelevat pienistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölymäärät jäävät pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa maan eteläosien kukinta-alueilla vähän ja hyvin vähän. Cladosporium- ja Alternaria-homeitiöiden määrät ilmassa ovat koholla maan eteläosissa. Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan keskiosissa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan eteläosissa ja alkaa maan keskiosien lämpimimmillä kasvupaikoilla. Maan lounaisosissa heinien siitepölyä on ilmassa kohtalaisista runsaisiin määriä. Muualla maassa Lappia lukuun ottamatta heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän kohtalaisiksi. Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Pujon siitepölymäärät ovat maan etelä- ja keskiosissa pieniä ja hyvin pieniä. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.