Nimipäivä:
Elviira, Elvi
25°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän tilanne
Päivitetty 14:15

Yhdysvallat on hyökännyt iranilaisiin kohteisiin Hormuzinsalmella tapahtuneen laivaiskun vuoksi. Pekingissä pienkone törmäsi pilvenpiirtäjään, mikä johti lentäjän kuolemaan ja…


Keihäskarnevaalit päättyivät heikkoon tulokseen

Aihesivu: Keihäskarnevaalit päättyivät heikkoon tulokseen

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Pihtiputaan keihäskarnevaalit järjestettiin lauantaina, ja voittotulos oli historian heikoin. Topi Parviainen heitti päivän pisimmän heiton 76,85 metriä. Naisten kilpailun voitti Italian Paola Padovan tuloksella 56,81 metriä.

  • 2 juttua
  • 2 lähdettä
  • Yleisurheilu
  • Päivitetty 27.6.2026 klo 17:00
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän tilanne.

Mistä aiheessa on kyse?

Pihtiputaan keihäskarnevaalit järjestettiin lauantaina, ja voittotulos oli historian heikoin. Topi Parviainen heitti päivän pisimmän heiton 76,85 metriä. Naisten kilpailun voitti Italian Paola Padovan tuloksella 56,81 metriä.

Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 27.6.2026 klo 17:00, pääluokka Yleisurheilu.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Hämeen Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Keihäskarnevaalit päättyivät heikkoon tulokseen • Keihäskarnevaalit: Parviainen ja Padovani voittavat.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 27.6.2026 klo 17:00.
  • Koosteessa on nyt 2 juttua 2 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Yleisurheilu.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Pihtipudas, #Keihäänheitto, #TopiParviainen.

Selkokielinen yhteenveto

Keihäskarnevaalit päättyivät heikosti

Pihtiputaan keihäskarnevaalit pidettiin lauantaina. Voittaja Topi Parviainen heitti 76,85 metriä, mikä on kisojen heikoin tulos. Naisten kilpailun voitti Paola Padovan, joka heitti 56,81 metriä. Toiseksi tuli Ewald Jansen Etelä-Afrikasta ja kolmanneksi Toni Kuusela.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 26.06.2026

TILANNE

Heinät kukkivat koko maassa.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölyä on vähän.
Ruotsin ja Norjan vuorilta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Käsivarren Lappiin.
Männyn kukinta on päättynyt koko maassa.
Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää vain hetkellisesti.


ENNUSTE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinnan odotetaan alkavan maan etelä- ja keskiosien lämpimillä paikoilla viikon sisällä.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi.
Ruotsin ja Norjan vuorilta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Käsivarren Lappiin.
Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.