Nimipäivä:
Elviira, Elvi
25°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän tilanne
Päivitetty 14:15

Yhdysvallat on hyökännyt iranilaisiin kohteisiin Hormuzinsalmella tapahtuneen laivaiskun vuoksi. Pekingissä pienkone törmäsi pilvenpiirtäjään, mikä johti lentäjän kuolemaan ja…


Pienkone törmäsi Pekingin pilvenpiirtäjään

Aihesivu: Pienkone törmäsi Pekingin pilvenpiirtäjään

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Pekingissä tapahtui onnettomuus, jossa pienkone törmäsi korkeimpaan pilvenpiirtäjään, China Zun -torniin. Onnettomuudessa kuoli koneen lentäjä ja useita henkilöitä loukkaantui. Viranomaiset eivät ole kertoneet onnettomuuden syistä.

  • 2 juttua
  • 2 lähdettä
  • Ulkomaat
  • Päivitetty 27.6.2026 klo 13:12
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän tilanne.

Mistä aiheessa on kyse?

Pekingissä tapahtui onnettomuus, jossa pienkone törmäsi korkeimpaan pilvenpiirtäjään, China Zun -torniin. Onnettomuudessa kuoli koneen lentäjä ja useita henkilöitä loukkaantui. Viranomaiset eivät ole kertoneet onnettomuuden syistä.

Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 27.6.2026 klo 13:12, pääluokka Ulkomaat.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Ilta-Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Pienkone törmäsi Pekingin pilvenpiirtäjään • Pienlentokone törmäsi Pekingin pilvenpiirtäjään.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 27.6.2026 klo 13:12.
  • Koosteessa on nyt 2 juttua 2 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Ulkomaat.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Peking, #Onnettomuus, #ChinaZun.

Selkokielinen yhteenveto

Pienkone törmäsi Pekingin pilvenpiirtäjään

Pekingissä pieni lentokone törmäsi pilvenpiirtäjään. Koneen lentäjä kuoli ja toistakymmentä ihmistä loukkaantui. Törmäys tapahtui China Zun -tornissa, joka on kaupungin korkein rakennus. Viranomaiset eivät ole kertoneet, miksi onnettomuus tapahtui.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 26.06.2026

TILANNE

Heinät kukkivat koko maassa.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölyä on vähän.
Ruotsin ja Norjan vuorilta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Käsivarren Lappiin.
Männyn kukinta on päättynyt koko maassa.
Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää vain hetkellisesti.


ENNUSTE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinnan odotetaan alkavan maan etelä- ja keskiosien lämpimillä paikoilla viikon sisällä.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi.
Ruotsin ja Norjan vuorilta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Käsivarren Lappiin.
Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.