Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Krimillä on julistettu hätätila sähkö- ja polttoainepulien vuoksi, ja oikeuskansleri tutkii Wille Rydmanin toimia sosiaali- ja terveysalan avustusten…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Naisten Ykköspesiksessä Siilinjärven Pesis voitti Haapajärven Pesä-Kiilat selvästi 2–0. Lohkojen väliset ottelut jatkuvat, ja seuraavat pelit pelataan 28. Ja 30. kesäkuuta. Mukana ovat muun muassa Jokilaakson Pesäkuula ja Seinäjoen Maila-Jussit.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Naisten Ykköspesiksessä Siilinjärven Pesis voitti Haapajärven Pesä-Kiilat selvästi 2–0. Lohkojen väliset ottelut jatkuvat, ja seuraavat pelit pelataan 28. Ja 30. kesäkuuta. Mukana ovat muun muassa Jokilaakson Pesäkuula ja Seinäjoen Maila-Jussit.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 26.6.2026 klo 20:51, pääluokka Pesäpallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Naisten Ykköspesis: Tuloksia ja otteluohjelma • Pesäpallon Ykköspesiksen tulokset julkaistu.
Naisten Ykköspesiksessä pelattiin otteluita
Naisten Ykköspesiksessä Siilinjärven Pesis voitti Haapajärven Pesä-Kiilat. Ottelun tulos oli 2–0. Seuraavat pelit pelataan 28. Ja 30. kesäkuuta. Mukana ovat muun muassa Jokilaakson Pesäkuula ja Seinäjoen Maila-Jussit.
Naisten Ykköspesiksessä Siilinjärven Pesis voitti Haapajärven Pesä-Kiilat selvästi 2–0. Lohkojen väliset ottelut jatkuvat, ja seuraavat pelit pelataan 28. Ja 30. kesäkuuta. Mukana ovat muun muassa Jokilaakson Pesäkuula ja…
Miesten Ykköspesiksessä Puijon Pesis voitti Kankaanpään Mailan 2–0. Simon Kiri sai voiton Ulvilan Pesä-Veikoista 1–0. Haminan Palloilijat hävisi Puna-Mustille 0–2. Seuraavat ottelut pelataan 27. Ja 30. kesäkuuta.
Simon Kiri voitti ensimmäisen ottelunsa miesten Ykköspesiksessä, kun se kukisti Puijon Pesiksen kotiutuslyöntikisassa. Pelinjohtaja Eemeli Paldanius teki muutoksia kokoonpanoon, mikä johti voittoon…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #Ykköspesis, #PuijonPesis
Naisten Ykköspesiksessä pelattiin ristikkäisotteluita, joissa Jokilaakson Pesäkuula voitti Janakkalan Janan 2–0. Siilinjärven Pesis puolestaan voitti Mynämäen Vesan 1–0. Tulevat ottelut pelataan 5.…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #Ykköspesis, #JokilaaksonPesäkuula
Siilinjärven Pesis saavutti vierasvoiton Simon Kiristä miesten Ykköspesiksessä. Ottelu päättyi kotiutuslyöntikilpailussa 1–2k, ja Siilinjärvi loi enemmän kolmostilanteita kuin kotijoukkue. Kirin virheet vaikuttivat…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #SiilinjärvenPesis, #Ykköspesis
Jyväskylän Kiri osoitti vahvaa peliä miesten Ykköspesiksessä Ulvilassa tiistaina. Joukkueen voitto nosti sen nousukuntoon, vaikka pelaajilla oli hieman epämiellyttävä olo pelin jälkeen.
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #Ykköspesis
Naisten Ykköspesiksessä pelattiin useita otteluita, joissa Haminan Palloilijat ja Kuusankosken Puhti voittivat omat pelinsä. Kuusankosken Puhti johtaa sarjaa, kun taas Ikaalisten Tarmo…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #Ykköspesis, #HaminanPalloilijat
Miesten Ykköspesiksessä pelattiin useita otteluita, joissa Haminan Palloilijat voitti Puna-Mustat ja Seinäjoen Maila-Jussit voitti Ulvilan Pesä-Veikot. Haminan Palloilijat johtaa sarjaa viidellä voitolla.…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #Ykköspesis, #HaminanPalloilijat
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 26.06.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölyä on vähän. Ruotsin ja Norjan vuorilta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Käsivarren Lappiin. Männyn kukinta on päättynyt koko maassa. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää vain hetkellisesti. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinnan odotetaan alkavan maan etelä- ja keskiosien lämpimillä paikoilla viikon sisällä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Ruotsin ja Norjan vuorilta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Käsivarren Lappiin. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.