Nimipäivä:
Jorma, Jarmo, Jarkko, Jarno, Jere, Jeremias
16°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän uutiset
Päivitetty 20:02

Krimillä on julistettu hätätila sähkö- ja polttoainepulien vuoksi, ja oikeuskansleri tutkii Wille Rydmanin toimia sosiaali- ja terveysalan avustusten…


Lionel Richie kiidätettiin sairaalaan kesken keikan

Aihesivu: Lionel Richie kiidätettiin sairaalaan kesken keikan

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Lionel Richie joutui sairaalaan kesken esityksen St. Paulissa. Laulaja valitteli huimausta ja oloaan oudoksi, mutta jatkoi esiintymistä istuen. Konsertti keskeytettiin, kun Richie ei pystynyt jatkamaan esitystä.

  • 2 juttua
  • 2 lähdettä
  • Kulttuuri
  • Päivitetty 26.6.2026 klo 20:44
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Lionel Richie joutui sairaalaan kesken esityksen St. Paulissa. Laulaja valitteli huimausta ja oloaan oudoksi, mutta jatkoi esiintymistä istuen. Konsertti keskeytettiin, kun Richie ei pystynyt jatkamaan esitystä.

Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 26.6.2026 klo 20:44, pääluokka Kulttuuri.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Iltalehti.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Lionel Richie kiidätettiin sairaalaan kesken keikan • Lionel Richie kiidätettiin sairaalaan keikan aikana.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 26.6.2026 klo 20:44.
  • Koosteessa on nyt 2 juttua 2 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Kulttuuri.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #LionelRichie, #Konsertti, #Sairaala.

Selkokielinen yhteenveto

Lionel Richie meni sairaalaan keikan aikana

Lionel Richie esiintyi St. Paulissa, mutta hän alkoi voida huonosti. Hän kertoi yleisölle huimaavansa ja jatkoi esitystä istuen. Pian hän kuitenkin poistui lavalta, eikä konsertti jatkunut. Yleisölle kerrottiin, että Richie ei voi jatkaa.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 26.06.2026

TILANNE

Heinät kukkivat koko maassa.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölyä on vähän.
Ruotsin ja Norjan vuorilta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Käsivarren Lappiin.
Männyn kukinta on päättynyt koko maassa.
Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää vain hetkellisesti.


ENNUSTE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinnan odotetaan alkavan maan etelä- ja keskiosien lämpimillä paikoilla viikon sisällä.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi.
Ruotsin ja Norjan vuorilta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Käsivarren Lappiin.
Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.