Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Krimillä on julistettu hätätila sähkö- ja polttoainepulien vuoksi, ja oikeuskansleri tutkii Wille Rydmanin toimia sosiaali- ja terveysalan avustusten…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Poliisi tutkii Kokkolassa kuolleena löytyneen 80-vuotiaan naisen tapausta henkirikoksena. Naisen ruumiista on löydetty merkkejä, jotka viittaavat väkivaltaan. Yksi henkilö on otettu kiinni, mutta hänet on myöhemmin vapautettu ilman syytöksiä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Poliisi tutkii Kokkolassa kuolleena löytyneen 80-vuotiaan naisen tapausta henkirikoksena. Naisen ruumiista on löydetty merkkejä, jotka viittaavat väkivaltaan. Yksi henkilö on otettu kiinni, mutta hänet on myöhemmin vapautettu ilman syytöksiä.
Aiheesta on julkaistu 8 juttua, 6 eri lähteestä, viimeisin päivitys 26.6.2026 klo 11:38, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Ilkka-Pohjalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kokkolassa iäkäs nainen epäillään henkirikoksen uhriksi • Kokkolassa vanha nainen epäillään henkirikoksen uhriksi • Poliisi tutkii naisen kuolemaa Kokkolassa.
Kokkolassa nainen kuoli väkivallan vuoksi
Kokkolassa löytyi kuollut 80-vuotias nainen. Poliisi epäilee, että hän on joutunut henkirikoksen uhriksi. Naisesta löytyi merkkejä väkivallasta. Yksi henkilö otettiin kiinni, mutta hänet vapautettiin myöhemmin.
Poliisi tutkii Kokkolassa kuolleena löytyneen 80-vuotiaan naisen tapausta henkirikoksena. Naisen ruumiista on löydetty merkkejä, jotka viittaavat väkivaltaan. Yksi henkilö on otettu kiinni, mutta hänet on myöhemmin vapautettu ilman…
Kokkolassa kuolleena löytyneen 80-vuotiaan naisen epäillään joutuneen henkirikoksen uhriksi. Poliisi on löytänyt viitteitä väkivallasta, mutta kuolinsyy ei ole vielä selvillä. Yksi henkilö on otettu kiinni, mutta hänet on…
Kokkolassa poliisi tutkii 21. kesäkuuta löytyneen noin 80-vuotiaan naisen kuolemaa. Tutkintanimike on tappo, mutta kuolinsyy ei ole vielä selvillä. Poliisi on ottanut kiinni yhden henkilön tapaukseen liittyen.
Poliisi tutkii 79-vuotiaan naisen surmaa Kokkolassa. Nainen löytyi kuolleena asunnostaan, ja epäiltynä on hänen aviomiehensä, joka on ollut lähestymiskiellossa. Miehen osuus tapaukseen on epäselvä, ja poliisi selvittää kuolemaan…
Kokkolassa tutkitaan noin 80-vuotiaan naisen kuolemaa, joka on mahdollisesti tapahtunut väkivallan seurauksena. Poliisi on aiemmin ottanut kiinni yhden henkilön, mutta hänet on vapautettu, sillä rikoksesta ei ole todennäköisiä…
Kokkolassa tutkitaan noin 80-vuotiaan naisen kuolemaa tappona. Nainen löytyi kuolleena asunnostaan, ja poliisi on todennut löydöksissä merkkejä mahdollisesta väkivallasta. Yksi henkilö on otettu kiinni, mutta hänet on myöhemmin…
Kokkolassa poliisi tutkii noin 80-vuotiaan naisen kuolemaa tappona. Nainen löytyi kuolleena asunnostaan, ja löydöksistä on viitteitä ulkoisesta väkivallasta. Poliisi on pidättänyt yhden henkilön, mutta hänet on vapautettu ilman…
Keski-Pohjanmaan poliisi jatkaa esitutkintaa Kokkolassa tapahtuneesta kuolemantapauksesta. Noin 80-vuotias nainen löydettiin menehtyneenä asunnostaan, ja kuolinsyy on vielä selvittämättä. Poliisi on ottanut kiinni yhden henkilön tapaukseen liittyen.
Mynämäessä kadonnut 28-vuotias nainen löytyi kuolleena keskiviikkona. Poliisi epäilee naisen menehtyneen väkivallan seurauksena ja tutkii tapausta tappona. Nainen oli kadonnut juhannuspäivänä ja…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi, #HenkiRikos
Mynämäellä kadonneen 28-vuotiaan naisen taposta epäillään kolmea henkilöä, joista yhdellä on pitkä rikoshistoria. 35-vuotiaalla miehellä on useita vankeustuomioita viimeisen kymmenen vuoden ajalta.…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Keski-ikäinen mies on otettu kiinni epäiltynä poikansa murhayrityksestä Pyhtäällä. Poika on viety sairaalaan, mutta hänen henkensä ei ole vaarassa. Helsingin käräjäoikeus on…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Espoossa tapahtui väkivallanteko, jossa mies löi naista leikkipuistossa. Nainen oli pyytänyt miestä antamaan lapselle mahdollisuuden keinua, mutta tämä uhkasi ja löi häntä.…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Vaasassa tapahtui 19. kesäkuuta henkirikos, jonka taustalla oli huumausainekauppa. Poliisi vahvisti, että epäilty ja uhri eivät tunteneet toisiaan. Tutkinnanjohtaja ilmoitti, ettei lisätietoja…
Rikos • jaetut avainsanat: #Henkirikos
Poliisi tutkii 28-vuotiaan naisen kuolemaa, joka löytyi mökin läheltä. Nainen oli kadonnut juhannuksen jälkeen, ja hänen isänsä oli antanut hänelle kyydin mökille.…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi, #Henkirikos
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 26.06.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölyä on vähän. Ruotsin ja Norjan vuorilta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Käsivarren Lappiin. Männyn kukinta on päättynyt koko maassa. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää vain hetkellisesti. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinnan odotetaan alkavan maan etelä- ja keskiosien lämpimillä paikoilla viikon sisällä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Ruotsin ja Norjan vuorilta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Käsivarren Lappiin. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.