Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Tampereen steinerkoulussa on tehty useita rikosilmoituksia kiusaamisen ja väkivallan vuoksi. Venezuelassa maanjäristys on vaatinut lähes 240 kuolonuhria.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Vaasan juhannusaaton henkirikos liittyi huumausainekauppaan. Poliisi on selvittänyt tapahtumia, joissa yksi henkilö kuoli ja toinen sai vammoja. Epäilty, 22-vuotias vaasalaismies, on vangittu.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Vaasan juhannusaaton henkirikos liittyi huumausainekauppaan. Poliisi on selvittänyt tapahtumia, joissa yksi henkilö kuoli ja toinen sai vammoja. Epäilty, 22-vuotias vaasalaismies, on vangittu.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 26.6.2026 klo 11:30, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Juhannustapon taustalla huumausainekauppa • Vaasan henkirikos liittyy huumausainekauppaan, yksi henkilö vangittu.
Juhannustapoon liittyy huumeita
Vaasan juhannusaattona tapahtui henkirikos. Se liittyi huumausainekauppaan. Yksi henkilö kuoli ja toinen loukkaantui. Epäilty on 22-vuotias mies, joka on nyt vangittu.
Vaasan juhannusaaton henkirikos liittyi huumausainekauppaan. Poliisi on selvittänyt tapahtumia, joissa yksi henkilö kuoli ja toinen sai vammoja. Epäilty, 22-vuotias vaasalaismies, on vangittu.
Vaasan juhannusaattona tapahtuneen henkirikoksen taustalla on huumausainekauppaan liittyvä tilanne. Rikoksesta epäilty ja uhri eivät tunteneet toisiaan. Poliisi on vanginnut yhden henkilön ja jatkaa esitutkintaa.
Mynämäellä kadonneen 28-vuotiaan naisen taposta epäillään kolmea henkilöä, joista yhdellä on pitkä rikoshistoria. 35-vuotiaalla miehellä on useita vankeustuomioita viimeisen kymmenen vuoden ajalta.…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Mynämäessä kadonnut 28-vuotias nainen löytyi kuolleena keskiviikkona. Poliisi epäilee naisen menehtyneen väkivallan seurauksena ja tutkii tapausta tappona. Nainen oli kadonnut juhannuspäivänä ja…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Poliisi on vanginnut kaksi varkautelaista miestä, joita epäillään juhannusaattona tapahtuneesta taposta. Molemmat miehet ovat hieman yli 30-vuotiaita, ja heitä epäillään myös ampuma-aserikoksista.…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi, #Rikos
Oulun käräjäoikeudessa käsitellään entisen poliisin rikossyytteitä, joihin kuuluu virkavelvollisuuden rikkominen ja pahoinpitely. Syytteet liittyvät helmikuussa 2024 tehtyihin hakuihin poliisin tietokannassa ilman virkatehtäviin…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi, #Rikos
Espoossa tapahtui väkivallanteko, jossa mies löi naista leikkipuistossa. Nainen oli pyytänyt miestä antamaan lapselle mahdollisuuden keinua, mutta tämä uhkasi ja löi häntä.…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Pyhtäällä on tapahtunut murhan yritys, jossa epäillään miehen yrittäneen surmata alaikäisen lapsensa. Poliisi on vanginnut miehen todennäköisin syin ja tutkii tapausta edelleen.…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 26.06.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölyä on vähän. Ruotsin ja Norjan vuorilta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Käsivarren Lappiin. Männyn kukinta on päättynyt koko maassa. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää vain hetkellisesti. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinnan odotetaan alkavan maan etelä- ja keskiosien lämpimillä paikoilla viikon sisällä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Ruotsin ja Norjan vuorilta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Käsivarren Lappiin. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.