Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Krimillä on julistettu hätätila sähkö- ja polttoainepulien vuoksi, ja oikeuskansleri tutkii Wille Rydmanin toimia sosiaali- ja terveysalan avustusten…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Tämän vuoden NHL-draftissa pelaajatarjonta on laaja ja tasainen. Asiantuntijat arvioivat, että kärkipelaajat ovat hyvin tiedossa, mutta järjestys on vielä epäselvä. Erityisesti puolustajien osuus voi nousta kärkikymmenikössä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Tämän vuoden NHL-draftissa pelaajatarjonta on laaja ja tasainen. Asiantuntijat arvioivat, että kärkipelaajat ovat hyvin tiedossa, mutta järjestys on vielä epäselvä. Erityisesti puolustajien osuus voi nousta kärkikymmenikössä.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 26.6.2026 klo 08:00, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa NHL-draftin pelaajatarjonta on leveä • NHL-draftin pelaajatarjonta on leveä • NHL-draftin pelaajatarjonta on leveä.
NHL-draftissa on paljon pelaajia
Tänä vuonna NHL-draftissa on paljon hyviä pelaajia. Pelaajatarjonta on leveä ja taso on tasaisempi kuin viime vuonna. Kärkipelaajat ovat melko hyvin tiedossa, mutta järjestys ei ole vielä selvillä. Puolustajia voi olla paljon kärkikymmenikössä.
Tämän vuoden NHL-draftissa pelaajatarjonta on laaja ja tasainen. Asiantuntijat arvioivat, että kärkipelaajat ovat hyvin tiedossa, mutta järjestys on vielä epäselvä. Erityisesti puolustajien osuus voi nousta kärkikymmenikössä.
Tämän vuoden NHL-draftissa, joka järjestetään kesäkuussa Buffalossa, pelaajatarjonta on laaja ja tasainen. Asiantuntija Janne Vuorinen arvioi, että kärkipelaajat ovat hyvin tiedossa ja suuria yllätyksiä ei ole odotettavissa. Erityisesti…
Tämän vuoden NHL-draftissa, joka järjestetään kesäkuussa Buffalossa, pelaajatarjonta on laaja. Asiantuntijat arvioivat, että taso on tasaisempi kuin viime vuonna, ja kärkipelaajat ovat hyvin tiedossa. Odotettavissa on, että puolustajien…
Mike Babcock on nimetty Edmonton Oilersin päävalmentajaksi. Hän on aiemmin valmentanut Detroit Red Wingsiä, Anaheimia ja Torontoa, ja hänellä on kokemusta 1…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Pekka Rinne on valittu jääkiekon kunniagalleriaan Hockey Hall of Fameen. Rinne sai uutisen puhelun kautta, mikä yllätti hänet täysin. Hänestä tuli neljäs…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Entinen NHL-maalivahti Pekka Rinne on saanut kunnian liittyä Hockey Hall of Fameen. Rinne on ensimmäinen suomalaismaalivahti, joka on päässyt tähän arvostettuun kunniagalleriaan.…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Carolina Hurricanes voitti Stanley Cupin ja juhli lauantaina kotikaupungissaan Raleighissa. Tuhannet kannattajat osallistuivat juhliin, jotka täyttivät kaupungin kadut. Tunnelma oli hurja ja…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
NHL tutkii mahdollisuutta laajentaa sarjaa Teksasiin, vaihtoehtoina ovat Houston ja Austin. Omistajaryhmä tekee päätöksen sen jälkeen, kun selvitykset on valmisteltu. Sarjan komissaari…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Florida Panthers on hankkinut yhdysvaltalaispelaaja Brady Tkachukin, joka liittyy veljensä Matthew Tkachukin seuraan. Tkachuk siirtyy Panthersiin Ottawa Senatorsista, josta hänellä oli vielä…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 26.06.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölyä on vähän. Ruotsin ja Norjan vuorilta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Käsivarren Lappiin. Männyn kukinta on päättynyt koko maassa. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää vain hetkellisesti. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinnan odotetaan alkavan maan etelä- ja keskiosien lämpimillä paikoilla viikon sisällä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Ruotsin ja Norjan vuorilta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Käsivarren Lappiin. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.