Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Junaliikenne Suomesta Ruotsiin alkaa elokuussa, ja asuntojen hinnat laskivat toukokuussa. Lisäksi Trump kritisoi Naton jäsenmaita Yhdysvaltojen pettämisestä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Espoossa Mäkkylän aseman kohdalla ihminen jäi junan alle ja menehtyi välittömästi. Poliisi sai ilmoituksen asiasta torstaina kello 17.43. Tapahtumassa ei epäillä rikosta, ja poliisi tutkii kuolemansyytä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Espoossa Mäkkylän aseman kohdalla ihminen jäi junan alle ja menehtyi välittömästi. Poliisi sai ilmoituksen asiasta torstaina kello 17.43. Tapahtumassa ei epäillä rikosta, ja poliisi tutkii kuolemansyytä.
Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 25.6.2026 klo 18:18, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Savon Sanomat, MTV Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ihminen kuoli junan alle Espoossa • Moottoripyöräilijä kuoli onnettomuudessa Espoossa • Nuori mies tuomittiin elinkautiseen murhasta.
Ihminen kuoli junan alle
Espoossa tapahtui onnettomuus, jossa ihminen jäi junan alle. Onnettomuus tapahtui Mäkkylän aseman kohdalla. Ihminen kuoli heti onnettomuudessa. Poliisi tutkii tapahtumaa kuolemansyyn tutkintana.
Espoossa Mäkkylän aseman kohdalla ihminen jäi junan alle ja menehtyi välittömästi. Poliisi sai ilmoituksen asiasta torstaina kello 17.43. Tapahtumassa ei epäillä rikosta, ja poliisi tutkii kuolemansyytä.
Espoossa tapahtui kuolettava moottoripyöräonnettomuus keskiviikkona. Alle 40-vuotias mies menetti hallinnan moottoripyörästään ja ajautui HSL:n bussin kylkeen. Onnettomuuspaikalla on nähty kynttilöitä ja kukkia onnettomuudessa menehtyneen muistoksi.
Helsingin käräjäoikeus tuomitsi nuoren miehen elinkautiseen vankeuteen vanhuksen murhasta. Mies hyökkäsi 79-vuotiaan uhrin kimppuun puukolla ja käytti väkivaltaa useissa vaiheissa. Teko oli erityisen raaka, ja tekijä kuvasi sen…
Länsi-Uudenmaan käräjäoikeus tuomitsi 63-vuotiaan miehen yhdentoista vuoden vankeuteen murhasta. Mies surmasi ystävänsä liikeasioihin liittyvien erimielisyyksien vuoksi. Oikeus katsoi, että syyllinen oli rikoshetkellä alentuneesti syyntakeinen.
Espoossa 56-vuotias miljonääri surmattiin puukottamalla omassa kodissaan. Länsi-Uudenmaan käräjäoikeus tuomitsi 63-vuotiaan Martti Sulo Armas Fromin 11 vuodeksi vankeuteen. Syytetty oli alentuneesti syyntakeinen ja uskoo uhrin huijanneen häntä liikeasioissa.
Espoossa tapahtui vakava liikenneonnettomuus, jossa moottoripyörää kuljettanut mies kuoli. Alle 40-vuotias mies menetti hallinnan ja ajautui bussin kylkeen. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Espoo
Lapualla valtatiellä 19 tapahtui liikenneonnettomuus, jossa henkilöauto ja ajoneuvoyhdistelmä törmäsivät. Onnettomuudessa loukkaantui kaksi henkilöä, ja poliisi ohjaa liikennettä, joka on ruuhkautunut pahasti.…
Liikenne
Tampereen Hervannassa alkaa robottibussi kulkea ilman turvakuljettajaa. Tämä on ensimmäinen kerta Suomessa, kun robottibussi toimii kaupallisessa joukkoliikenteessä etävalvottuna. Maailmalla on harvinaista, että…
Liikenne
Kainuussa Paltamossa tapahtui onnettomuus, jossa matkustajajuna törmäsi henkilöautoon tasoristeyksessä. Törmäyksen seurauksena henkilöauto liikkui junan mukana 300 metriä, mutta junassa olleet matkustajat selvisivät…
Liikenne
Saksassa junaliikenne keskeytyi tiistai-iltana radiojärjestelmähäiriön vuoksi. Deutsche Bahn ilmoitti, että vika on nyt ratkaistu, mutta liikenteen palautuminen normaaliksi voi kestää jonkin aikaa.…
Liikenne
Lentomatkustajien vaaralliset pakkausvirheet, kuten varavirtalähteiden ja sähkösavukkeiden kuljettaminen ruumassa, ovat lisääntyneet erityisesti kesäisin. Suomessa poistetaan vuosittain 34 000–36 000 varavirtalähdettä ruumaan menevistä…
Liikenne
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.06.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät ovat pieniä maan etelä- ja pohjoisosissa ja kohtalaisia maan keskiosissa. Mänty kukkii Pohjois-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinnan odotetaan alkavan maan etelä- ja keskiosissa kahden viikon sisällä. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan eteläosissa kohtalaisista runsaisiin ja ovat maan keskiosissa pääosin kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaan rannikkoalueilla heinän siitepölyä on ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Muualla maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärät jäävät pieniksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.