Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Junaliikenne Suomesta Ruotsiin alkaa elokuussa, ja asuntojen hinnat laskivat toukokuussa. Lisäksi Trump kritisoi Naton jäsenmaita Yhdysvaltojen pettämisestä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Ranskassa kolmevuotias poika on kuollut jäätyään helteessä autoon. Poika oli perheensä autossa, kun isä luuli hänen nukkuvan. Vanhemmat löysivät hänet tajuttomana, mutta elvytys ei onnistunut.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Ranskassa kolmevuotias poika on kuollut jäätyään helteessä autoon. Poika oli perheensä autossa, kun isä luuli hänen nukkuvan. Vanhemmat löysivät hänet tajuttomana, mutta elvytys ei onnistunut.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 25.6.2026 klo 14:41, pääluokka Ulkomaat.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti MTV Uutiset, Yle Uutiset, Helsingin Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kolmevuotias poika kuoli helteessä autoon • Kolmevuotias kuoli kuumaan autoon Ranskassa • Kolmivuotias poika kuoli autoon Ranskassa.
Kolmevuotias poika kuoli autoon
Ranskassa kolmevuotias poika kuoli, koska hän jäi helteessä autoon. Poika oli perheensä autossa, kun isä luuli hänen nukkuvan. Hän lukitsi itsensä autoon eikä päässyt ulos. Vanhemmat löysivät hänet tajuttomana, mutta elvytys ei onnistunut.
Ranskassa kolmevuotias poika on kuollut jäätyään helteessä autoon. Poika oli perheensä autossa, kun isä luuli hänen nukkuvan. Vanhemmat löysivät hänet tajuttomana, mutta elvytys ei onnistunut.
Ranskassa on tapahtunut kolme kuolemantapausta, joissa lapset ovat jääneet kuumaan autoon. Kolmevuotias poika kuoli, kun hän jäi loukkuun autoon isän luullessa hänen nukkuvan. Ranska kärsii tällä hetkellä ennätyksellisistä…
Kolmivuotias poika on löydetty kuolleena autosta Pariisin lähellä. Vanhemmat löysivät pojan kotinsa vieressä sijaitsevasta autosta. Ranskassa on käynnissä poikkeuksellinen helleaalto, joka on aiheuttanut useita kuolemantapauksia.
Pariisissa koetaan poikkeuksellinen helleaalto, joka vaikuttaa yli 90 prosenttiin Ranskan väestöstä. Lämpötilat nousevat keskiviikkona yli 40 asteeseen, ja kaupungissa on vaikeaa löytää…
Ulkomaat • jaetut avainsanat: #Pariisi, #Ranska
Ranskassa on vahvistettu ensimmäinen ebolatapaus viime kuussa alkaneen epidemian aikana. Virus löytyi lääkäriltä, joka oli palannut Kongon demokraattisesta tasavallasta. Potilas on eristetty,…
Ulkomaat • jaetut avainsanat: #Ranska
Pohjois-Ranskassa on kymmeniä tuhansia kotitalouksia ilman sähköä kuuman sään vuoksi. Lämpötilat ovat nousseet 40 asteeseen, ja ensimmäinen suurempi sähkökatko vaikutti aluksi yli…
Ulkomaat • jaetut avainsanat: #Ranska
Ranskassa on tänään mitattu mittaushistorian kuumin päivä, kertoo ilmatieteen laitos Meteo-France. Keskiarvolämpötila kolmeltakymmeneltä mittausasemalta on 30 astetta, mikä ylittää eilen mitatun 29,8…
Ulkomaat • jaetut avainsanat: #Ranska, #Helteet
Ranskan ydinvoimalat ovat joutuneet vaikeuksiin äärimmäisten helteiden vuoksi, mikä on johtanut tuotannon vähentämiseen. Energiayhtiö EDF ilmoitti keskiviikkona, että ydinvoimaloiden käyttöä on vähennetty…
Ulkomaat • jaetut avainsanat: #Ranska, #Ilmastonmuutos
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump väittää, että Naton jäsenmaat pettivät Yhdysvaltoja, kun ne eivät tukeneet maata Iranin sodassa. Trump esitti näkemyksensä tapaamisessa Naton…
Ulkomaat
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.06.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät ovat pieniä maan etelä- ja pohjoisosissa ja kohtalaisia maan keskiosissa. Mänty kukkii Pohjois-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinnan odotetaan alkavan maan etelä- ja keskiosissa kahden viikon sisällä. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan eteläosissa kohtalaisista runsaisiin ja ovat maan keskiosissa pääosin kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaan rannikkoalueilla heinän siitepölyä on ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Muualla maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärät jäävät pieniksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.