Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Junaliikenne Suomesta Ruotsiin alkaa elokuussa, ja asuntojen hinnat laskivat toukokuussa. Lisäksi Trump kritisoi Naton jäsenmaita Yhdysvaltojen pettämisestä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Buffalo Sabres on kaupannut tähtihyökkääjänsä Alex Tuchin Washington Capitalsiin. Vastineeksi joukkue sai kolmannen kierroksen varausvuoron ja hyökkääjä David Kampfin. Samalla Buffalo sitoutti nuoren hyökkääjänsä Zach Bensonin pitkällä jatkosopimuksella.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Buffalo Sabres on kaupannut tähtihyökkääjänsä Alex Tuchin Washington Capitalsiin. Vastineeksi joukkue sai kolmannen kierroksen varausvuoron ja hyökkääjä David Kampfin. Samalla Buffalo sitoutti nuoren hyökkääjänsä Zach Bensonin pitkällä jatkosopimuksella.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 25.6.2026 klo 12:20, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Buffalo Sabres kauppaa tähtihyökkääjänsä • Buffalo Sabres myy Alex Tuchin.
Buffalo kauppaa tähtipelaajan
Buffalo Sabres on myynyt Alex Tuchin Washington Capitalsille. Joukkue sai kaupasta kolmannen kierroksen varausvuoron ja David Kampfin. Tuchille Washington teki kahdeksanvuotisen sopimuksen. Buffalo myös jatkoi nuoren Zach Bensonin sopimusta seitsemäksi vuodeksi.
Buffalo Sabres on kaupannut tähtihyökkääjänsä Alex Tuchin Washington Capitalsiin. Vastineeksi joukkue sai kolmannen kierroksen varausvuoron ja hyökkääjä David Kampfin. Samalla Buffalo sitoutti nuoren hyökkääjänsä Zach Bensonin pitkällä jatkosopimuksella.
Buffalo Sabres on kaupannut tähtihyökkääjänsä Alex Tuchin Washington Capitalsiin. Vastineeksi joukkue sai kolmannen kierroksen varausvuoron ja hyökkääjä David Kampfin. Samalla Buffalo sitoutti nuoren hyökkääjänsä Zach Bensonin seitsemänvuotisella sopimuksella.
Buffalo Sabres on solminut jatkosopimuksen hyökkääjä Zach Bensonin kanssa. Sopimus ulottuu kauteen 2032–33 ja Bensonin vuosipalkka on 7,5 miljoonaa dollaria. Benson teki…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #ZachBenson, #BuffaloSabres
NHL:ssä tapahtui useita suuria pelaajakauppoja, joissa suomalaispelaaja Kasper Halttunen siirtyi San Jose Sharksista Ottawa Senatorsiin. Ottawa sai kaupassa myös ykköskierroksen varausvuoron. Buffalo…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL, #BuffaloSabres
Mike Babcock on nimetty Edmonton Oilersin päävalmentajaksi. Hän on aiemmin valmentanut Detroit Red Wingsiä, Anaheimia ja Torontoa, ja hänellä on kokemusta 1…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Pekka Rinne on valittu jääkiekon kunniagalleriaan Hockey Hall of Fameen. Rinne sai uutisen puhelun kautta, mikä yllätti hänet täysin. Hänestä tuli neljäs…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Entinen NHL-maalivahti Pekka Rinne on saanut kunnian liittyä Hockey Hall of Fameen. Rinne on ensimmäinen suomalaismaalivahti, joka on päässyt tähän arvostettuun kunniagalleriaan.…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Carolina Hurricanes voitti Stanley Cupin ja juhli lauantaina kotikaupungissaan Raleighissa. Tuhannet kannattajat osallistuivat juhliin, jotka täyttivät kaupungin kadut. Tunnelma oli hurja ja…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.06.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät ovat pieniä maan etelä- ja pohjoisosissa ja kohtalaisia maan keskiosissa. Mänty kukkii Pohjois-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinnan odotetaan alkavan maan etelä- ja keskiosissa kahden viikon sisällä. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan eteläosissa kohtalaisista runsaisiin ja ovat maan keskiosissa pääosin kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaan rannikkoalueilla heinän siitepölyä on ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Muualla maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärät jäävät pieniksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.