Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Tampereen steinerkoulussa on tehty useita rikosilmoituksia kiusaamisen ja väkivallan vuoksi. Venezuelassa maanjäristys on vaatinut lähes 240 kuolonuhria.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Oulun poliisi puuttui joukkotappeluun Kaakkurissa keskiviikkoiltana. Tilanne rauhoittui poliisin saapuessa, mutta yksi henkilö sai vammoja ja epäilty pahoinpitelijä otettiin kiinni. Poliisi takavarikoi myös veitsen ja metalliputken.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Oulun poliisi puuttui joukkotappeluun Kaakkurissa keskiviikkoiltana. Tilanne rauhoittui poliisin saapuessa, mutta yksi henkilö sai vammoja ja epäilty pahoinpitelijä otettiin kiinni. Poliisi takavarikoi myös veitsen ja metalliputken.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 25.6.2026 klo 06:52, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Kaleva, MTV Uutiset, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Joukkotappelu Kaakkurissa, yksi otettiin kiinni • Oulussa joukkotappelu keskiviikkoiltana • Joukkotappelu Oulussa herättää poliisitutkinnan.
Joukkotappelu Kaakkurissa, yksi otettiin kiinni
Kaakkurissa tapahtui joukkotappelu keskiviikkoiltana. Poliisi sai ilmoituksen ja meni paikalle. Yksi ihminen sai vammoja ja epäilty pahoinpitelijä otettiin kiinni. Poliisi takavarikoi veitsen ja metalliputken, joita käytettiin tilanteessa.
Oulun poliisi puuttui joukkotappeluun Kaakkurissa keskiviikkoiltana. Tilanne rauhoittui poliisin saapuessa, mutta yksi henkilö sai vammoja ja epäilty pahoinpitelijä otettiin kiinni. Poliisi takavarikoi myös veitsen ja metalliputken.
Oulussa Kaakkurissa tapahtui keskiviikkoiltana joukkotappelu, johon osallistui useita henkilöitä. Poliisi sai ilmoituksen tappelusta ja saapui paikalle, kun tilanne oli jo rauhoittunut. Yksi henkilö vietiin poliisin tiloihin epäiltynä pahoinpitelystä,…
Oulussa tapahtui keskiviikkoiltana joukkotappelu, johon liittyy useita rikosepäilyjä. Poliisi sai ilmoituksen välienselvittelystä, ja paikalla havaittiin vammoja saaneita henkilöitä. Yksi epäillyistä on saanut sakon järjestysrikkomuksesta ja toisen hallussa oli…
Savonlinnassa tapahtui vakava onnettomuus, kun alle 40-vuotias mies putosi parvekkeelta. Poliisi tutkii tapausta törkeänä pahoinpitelynä, sillä tapahtumien kulkuun liittyy ristiriitaisia tietoja. Mies…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi, #Pahoinpitely
Mynämäessä kadonnut 28-vuotias nainen löytyi kuolleena keskiviikkona. Poliisi epäilee naisen menehtyneen väkivallan seurauksena ja tutkii tapausta tappona. Nainen oli kadonnut juhannuspäivänä ja…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Poliisi tutkii Varkaudessa tapahtunutta henkirikosta, jossa epäillään kahta kolmekymppistä miestä. Heitä vaaditaan vangittavaksi Pohjois-Savon käräjäoikeudessa. Nuoremmalla miehellä ei ole rikosrekisteriä viimeiseltä kymmeneltä…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Oulun käräjäoikeudessa käsitellään entisen poliisin rikossyytteitä, joihin kuuluu virkavelvollisuuden rikkominen ja pahoinpitely. Syytteet liittyvät helmikuussa 2024 tehtyihin hakuihin poliisin tietokannassa ilman virkatehtäviin…
Rikos • jaetut avainsanat: #Oulu, #Poliisi
Savonlinnassa mies putosi parvekkeelta ja loukkaantui vakavasti. Poliisi tutkii tapausta, sillä tapahtumien kulkuun liittyy epäselvyyksiä ja rikoksen mahdollisuus on olemassa. Tällä hetkellä…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Kylmänkosken vankilassa tapahtui epäilty tapon yritys, kun vanki vahingoitti toista vankia teräaseella. Poliisi sai hälytyksen maanantaina, ja tilanne saatiin nopeasti hallintaan. Vankilan…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 26.06.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölyä on vähän. Ruotsin ja Norjan vuorilta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Käsivarren Lappiin. Männyn kukinta on päättynyt koko maassa. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää vain hetkellisesti. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinnan odotetaan alkavan maan etelä- ja keskiosien lämpimillä paikoilla viikon sisällä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Ruotsin ja Norjan vuorilta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Käsivarren Lappiin. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.