Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Työttömyysluvut ovat nousseet Suomessa, ja Ranskassa on vahvistettu ensimmäinen ebolatapaus. Fortum sulkee Meri-Porin hiilivoimalaitoksen. Työttömyysluvut nousivat Suomessa.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Mynämäellä kadonnut 28-vuotias nainen on löydetty kuolleena. Poliisi epäilee, että nainen on kuollut henkirikoksen seurauksena. Nainen nähtiin viimeksi viime viikon torstaina ja hänet ilmoitettiin kadonneeksi lauantaina.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Mynämäellä kadonnut 28-vuotias nainen on löydetty kuolleena. Poliisi epäilee, että nainen on kuollut henkirikoksen seurauksena. Nainen nähtiin viimeksi viime viikon torstaina ja hänet ilmoitettiin kadonneeksi lauantaina.
Aiheesta on julkaistu 7 juttua, 7 eri lähteestä, viimeisin päivitys 24.6.2026 klo 19:18, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Helsingin Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Mynämäellä kadonnut nainen löytyi kuolleena • Mynämäellä kadonnut nainen löytyi kuolleena • Poliisi tutkii naisen kuolemaa tappona.
Nainen löytyi kuolleena Mynämäeltä
Mynämäellä kadonnut nainen on löytynyt kuolleena. Hän oli 28-vuotias ja nähtiin viimeksi torstaina. Poliisi epäilee, että nainen kuoli väkivallan seurauksena. Tutkinta etenee tappona.
Mynämäellä kadonnut 28-vuotias nainen on löydetty kuolleena. Poliisi epäilee, että nainen on kuollut henkirikoksen seurauksena. Nainen nähtiin viimeksi viime viikon torstaina ja hänet ilmoitettiin kadonneeksi lauantaina.
Mynämäellä kadonnut nainen on löydetty kuolleena, ja poliisi epäilee henkirikosta. 28-vuotias nainen oli viimeksi nähty torstaina ja ilmoitettu kadonneeksi lauantaina. Poliisi tutkii tapausta tappona.
Mynämäessä löytyi kuollut 28-vuotias nainen, jonka katoamisesta ilmoitettiin juhannuspäivänä. Poliisi epäilee naisen menehtyneen väkivallan seurauksena ja tutkii tapausta tappona. Yksityiskohtia ei ole toistaiseksi julkaistu esitutkinnan suojelemiseksi.
Mynämäellä kadonnut 28-vuotias nainen on löytynyt kuolleena. Poliisi epäilee henkirikosta ja tutkii tapausta tappona. Nainen nähtiin viimeksi ystävänsä luona, ja hänen puhelimensa on löytynyt katoamispaikalta.
Mynämäessä kadonnut 28-vuotias nainen on löytynyt kuolleena. Poliisi epäilee, että nainen on joutunut henkirikoksen uhriksi, ja tapausta tutkitaan tappona. Nainen oli viimeksi nähty 18. kesäkuuta, ja hänen etsintänsä…
Mynämäessä juhannuksen aikaan kadonnut 28-vuotias nainen on kuollut. Kadonneen lähiomainen on vahvistanut asian. Poliisi ei ole vielä vahvistanut naisen kuolemaa.
Mynämäellä juhannuksena kadonnut 28-vuotias nainen on kuollut. Hänen isänsä epäilee tyttärensä joutuneen henkirikoksen uhriksi. Poliisi ei ole paljastanut tapauksen yksityiskohtia.
Poliisi tutkii Varkaudessa tapahtunutta henkirikosta, jossa epäillään kahta kolmekymppistä miestä. Heitä vaaditaan vangittavaksi Pohjois-Savon käräjäoikeudessa. Nuoremmalla miehellä ei ole rikosrekisteriä viimeiseltä kymmeneltä…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi, #Henkirikos
Poliisi on pidättänyt yhden henkilön epäiltynä taposta Vaasan keskustassa. Henkilö vangittiin sunnuntaina 21. kesäkuuta, ja muita epäiltyjä ei ole tällä hetkellä tiedossa.…
Rikos • jaetut avainsanat: #Tappo, #Poliisi
Savonlinnassa mies putosi parvekkeelta ja loukkaantui vakavasti. Poliisi tutkii tapausta, sillä tapahtumien kulkuun liittyy epäselvyyksiä ja rikoksen mahdollisuus on olemassa. Tällä hetkellä…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi, #Tutkinta
Pieksämäellä tapahtuneesta henkirikoksesta epäilty 54-vuotias mies vangittiin Etelä-Savon käräjäoikeudessa. Poliisi sai ilmoituksen puukotuksesta, jossa yksi mies kuoli vakavasti loukkaantuneena. Esitutkinta on alkuvaiheessa,…
Rikos • jaetut avainsanat: #Henkirikos, #Poliisi
Poliisi tutkii juhannuspäivänä tapahtunutta tapon yritystä Nokialla, jossa nainen epäillään lyöneen miestä kirveellä päähän. Mies on sairaalassa, mutta hänen tilansa ei ole…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Poliisi on vanginnut kaksi varkautelaista miestä, joita epäillään juhannusaattona tapahtuneesta taposta. Molemmat miehet ovat hieman yli 30-vuotiaita, ja heitä epäillään myös ampuma-aserikoksista.…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi, #Tappo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.06.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät ovat pieniä maan etelä- ja pohjoisosissa ja kohtalaisia maan keskiosissa. Mänty kukkii Pohjois-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinnan odotetaan alkavan maan etelä- ja keskiosissa kahden viikon sisällä. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan eteläosissa kohtalaisista runsaisiin ja ovat maan keskiosissa pääosin kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaan rannikkoalueilla heinän siitepölyä on ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Muualla maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärät jäävät pieniksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.