Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Ministeri Poutalan varvas amputoitiin onnettomuuden seurauksena, ja Indonesiassa tapahtui voimakas maanjäristys, joka surmasi 20 ihmistä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Rockstar Games on vahvistanut, että Grand Theft Auto VI julkaistaan 19. marraskuuta. Ennakkotilaukset alkavat 25. kesäkuuta, ja ennakkotilaajat saavat pelin ladattavaksi 12. marraskuuta. Peli on saatavilla Xbox Series S- ja X- sekä PlayStation 5- ja 5 Pro -konsoleilla.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Rockstar Games on vahvistanut, että Grand Theft Auto VI julkaistaan 19. marraskuuta. Ennakkotilaukset alkavat 25. kesäkuuta, ja ennakkotilaajat saavat pelin ladattavaksi 12. marraskuuta. Peli on saatavilla Xbox Series S- ja X- sekä PlayStation 5- ja 5 Pro -konsoleilla.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 24.6.2026 klo 17:11, pääluokka Pelit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti io-tech.fi, Pelaaja.fi.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Grand Theft Auto VI julkaistaan marraskuussa • GTA 6:n fyysinen versio ilman levyä.
Grand Theft Auto VI julkaistaan
Grand Theft Auto VI julkaistaan 19. marraskuuta. Peliin voi ennakkotilata 25. kesäkuuta. Ennakkotilaajat saavat pelin ladattavaksi 12. marraskuuta. Peli on saatavilla Xbox ja PlayStation -konsoleille.
Rockstar Games on vahvistanut, että Grand Theft Auto VI julkaistaan 19. marraskuuta. Ennakkotilaukset alkavat 25. kesäkuuta, ja ennakkotilaajat saavat pelin ladattavaksi 12. marraskuuta. Peli on saatavilla Xbox Series…
Rockstar on ilmoittanut, että Grand Theft Auto VI:n fyysisessä julkaisuversiossa ei ole mukana levyä. Peli jaetaan ainoastaan digitaalisesti, ja kotelosta löytyy koodi pelin lunastamiseen. Fyysiset versiot tulevat myyntiin…
Grand Theft Auto VI -pelin ennakkomyynti starttaa ensi viikolla, ja peli julkaistaan 19. marraskuuta. Pelin hinta on vielä epäselvä, mutta asiantuntijat arvioivat…
Pelit • jaetut avainsanat: #RockstarGames, #Videopelit
Xbox on julkaissut listan kesäkuussa Game Pass -tilauspalveluun saapuvista peleistä. Mukana on useita uutuuksia, kuten selviytymispeli ja avaruusseikkailu. Pelit julkaistaan eri päivinä…
Pelit • jaetut avainsanat: #Xbox, #Videopelit
Silent Hill: Townfall -pelin julkaisupäivä on vahvistettu 24. syyskuuta. Peli sijoittuu vuoden 1996 Skotlantiin ja seuraa Simon Ordellin matkaa St. Amelian saarella.…
Pelit • jaetut avainsanat: #PlayStation, #Videopelit
Xbox on ilmoittanut, että odotetun Fable-roolipelin julkaisu on siirtynyt vuodesta 2026 vuoteen 2027. Siirron taustalla on halu varmistaa pelille ansaittu huomio, välttäen…
Pelit • jaetut avainsanat: #Xbox, #GTA6
Xbox on vahvistanut, että State of Decay 3 julkaistaan ensi vuonna. Pelistä on julkaistu uusi traileri, joka keskittyy tunnelmanrakennukseen zombiapokalypsin teemalla. Varsinaista…
Pelit • jaetut avainsanat: #Xbox
GTA VI julkaistaan 19. marraskuuta 2026, ja pelin hinta on nyt tiedossa. Yhdysvalloissa perusversio maksaa 79,99 dollaria ja Ultimate-versio 99,99 dollaria. Suomessa…
Pelit • jaetut avainsanat: #RockstarGames
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 14.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla siitepölyä on vähän. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin koko maassa Lappia lukuun ottamatta, Etelä-Lapissa siitepölyä on vähän. Sade laskee siitepölymääriä. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu Lapin eteläpuolella, ja kukinta heikkenee Etelä-Lapissa. Heinien siitepölymäärät jäävät rannikkoalueilla pääosin kohtalaisiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä koko maassa Lappia lukuun ottamatta. Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on vähän. Sade laskee siitepölymääriä.