Nimipäivä:
Johannes, Juhani, Jussi, Jani, Janne, Juha, Juhana, Juho, Jukka
15°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän tilanne
Päivitetty 14:16

Ranskassa on vahvistettu ensimmäinen ebolatapaus, ja työttömyysaste Suomessa on noussut. Fortum sulkee Meri-Porin hiilivoimalaitoksen pysyvästi.


Messi ja Ronaldo yllättävät MM-tilastoissa

Aihesivu: Messi ja Ronaldo yllättävät MM-tilastoissa

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Lionel Messi ja Cristiano Ronaldo ovat tehneet vaikuttavia suorituksia MM-kisoissa. Kuitenkin yksi pelaaja on noussut yllättäen tilastojen kärkeen. Tämä uusi nimi on herättänyt huomiota ja keskustelua.

  • 2 juttua
  • 2 lähdettä
  • Jalkapallo
  • Päivitetty 24.6.2026 klo 18:52
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän tilanne.

Mistä aiheessa on kyse?

Lionel Messi ja Cristiano Ronaldo ovat tehneet vaikuttavia suorituksia MM-kisoissa. Kuitenkin yksi pelaaja on noussut yllättäen tilastojen kärkeen. Tämä uusi nimi on herättänyt huomiota ja keskustelua.

Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 24.6.2026 klo 18:52, pääluokka Jalkapallo.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Hämeen Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Messi ja Ronaldo yllättävät MM-tilastoissa • Messi johtaa maalipörssiä jalkapallon MM-kisoissa.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 24.6.2026 klo 18:52.
  • Koosteessa on nyt 2 juttua 2 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Jalkapallo.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Messi, #MMkisat, #Ronaldo.

Selkokielinen yhteenveto

Messi ja Ronaldo yllättävät tilastoissa

Lionel Messi ja Cristiano Ronaldo ovat pelanneet hyvin MM-kisoissa. Yksi pelaaja on kuitenkin yllättänyt kaikki tilastoissa. Tämä uusi pelaaja on saanut paljon huomiota ja keskustelua aikaan. Hänen suorituksensa ovat herättäneet mielenkiintoa.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.06.2026

TILANNE

Heinät kukkivat koko maassa. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin.
Heinän siitepölymäärät ovat pieniä maan etelä- ja pohjoisosissa ja kohtalaisia maan keskiosissa.
Mänty kukkii Pohjois-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille.
Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.


ENNUSTE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinnan odotetaan alkavan maan etelä- ja keskiosissa kahden viikon sisällä. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin.
Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan eteläosissa kohtalaisista runsaisiin ja ovat maan keskiosissa pääosin kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaan rannikkoalueilla heinän siitepölyä on ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Muualla maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärät jäävät pieniksi.
Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.