Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Venezuelassa tapahtui kaksi voimakasta maanjäristystä, jotka tuhosivat Simón Bolívarin kansainvälisen lentoaseman.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kansainvälinen olympiakomitea on hyväksynyt Nora Lindahlin edustusoikeuden siirron Suomeen. Lindahl, joka on kaksoiskansalainen, ilmoitti aiemmin halustaan edustaa Suomea. Hän voi kilpailla Los Angelesin olympialaisissa vuonna 2028.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kansainvälinen olympiakomitea on hyväksynyt Nora Lindahlin edustusoikeuden siirron Suomeen. Lindahl, joka on kaksoiskansalainen, ilmoitti aiemmin halustaan edustaa Suomea. Hän voi kilpailla Los Angelesin olympialaisissa vuonna 2028.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 24.6.2026 klo 14:46, pääluokka Muut lajit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Hämeen Sanomat, Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Nora Lindahl saa edustaa Suomea olympialaisissa • Nora Lindahl saa edustaa Suomea olympialaisissa • Nora Lindahl saa edustaa Suomea olympialaisissa.
Nora Lindahl edustaa Suomea olympialaisissa
Nora Lindahl saa edustaa Suomea vuoden 2028 Los Angelesin olympialaisissa. Kansainvälinen olympiakomitea on hyväksynyt hänen anomuksensa. Lindahl on kaksoiskansalainen, mutta halusi edustaa Suomea. Hän voi kilpailla arvokilpailuissa vuodesta 2027 alkaen.
Kansainvälinen olympiakomitea on hyväksynyt Nora Lindahlin edustusoikeuden siirron Suomeen. Lindahl, joka on kaksoiskansalainen, ilmoitti aiemmin halustaan edustaa Suomea. Hän voi kilpailla Los Angelesin olympialaisissa vuonna 2028.
Kansainvälisen olympiakomitean hallitus on hyväksynyt pikajuoksija Nora Lindahlin edustusoikeuden siirron Suomelle. Lindahl, joka on kaksoiskansalainen, ilmoitti aiemmin halustaan edustaa Suomea. Hän voi nyt kilpailla Los Angelesin olympialaisissa vuonna…
Pikajuoksija Nora Lindahl voi edustaa Suomea vuoden 2028 Los Angelesin olympialaisissa, kun Kansainvälinen olympiakomitea hyväksyi hänen anomuksensa. Lindahl, joka on kaksoiskansalainen, vaihtoi edustusoikeutensa Ruotsista Suomeen. Hän saa kilpailla…
Suomi on valmistelemassa muodostelmaluistelun pääsyä olympialajiksi. Taitoluisteluliitto julkisti maajoukkueen, johon kuuluu 11 luistelijaa Kaisa Arrateigin valmennuksessa. Muodostelmaluistelu kilpailee Synchro 9 -kisamuodolla, joka…
Muut lajit • jaetut avainsanat: #Suomi, #Olympialaiset
Tapio Nirkko on nimitetty suomalaispurjehtijoiden valmennuspäälliköksi vuoden 2028 Los Angelesin olympialaisiin. Nirkko on aiemmin edustanut Suomea kolmissa olympialaisissa ja toiminut nuorten valmennuksen…
Muut lajit • jaetut avainsanat: #Olympialaiset, #Suomi
Eveliina Salonen voitti frisbeegolfin European Openin Tallinnassa neljän heiton erolla. Tämä voitto oli hänelle uran viides major-titteli, ja hän on nyt voittanut…
Muut lajit
Suomen naisten keilailujoukkue voitti kultamitalin EM-kisoissa Tanskassa. Loppuottelussa Suomi voitti Saksan tiukassa kilpailussa lukemin 996–989. Lisäksi Suomi saavutti kultaa all event -kilpailussa…
Muut lajit • jaetut avainsanat: #Suomi
Paimion Rasti saavutti neljännen sijan Venlojen viestissä, ollen toiseksi paras suomalaisjoukkue. Tämä on seuran paras sijoitus tapahtumassa sitten vuoden 2012, jolloin joukkue…
Muut lajit
World Cup of Darts -turnaus alkaa torstaina Saksassa, jossa 40 maata kilpailee. Suomea edustavat Jani Haavisto ja Jonas Masalin, jotka ovat sijoitettu…
Muut lajit • jaetut avainsanat: #Suomi
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.06.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät ovat pieniä maan etelä- ja pohjoisosissa ja kohtalaisia maan keskiosissa. Mänty kukkii Pohjois-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinnan odotetaan alkavan maan etelä- ja keskiosissa kahden viikon sisällä. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan eteläosissa kohtalaisista runsaisiin ja ovat maan keskiosissa pääosin kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaan rannikkoalueilla heinän siitepölyä on ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Muualla maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärät jäävät pieniksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.