Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Ministeri Poutalan varvas amputoitiin onnettomuuden seurauksena, ja Indonesiassa tapahtui voimakas maanjäristys, joka surmasi 20 ihmistä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
GTA VI julkaistaan 19. marraskuuta 2026, ja pelin hinta on nyt tiedossa. Yhdysvalloissa perusversio maksaa 79,99 dollaria ja Ultimate-versio 99,99 dollaria. Suomessa hinta voi olla noin 89,95 euroa perusversiosta ja 109,95 euroa Ultimate-versiosta.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
GTA VI julkaistaan 19. marraskuuta 2026, ja pelin hinta on nyt tiedossa. Yhdysvalloissa perusversio maksaa 79,99 dollaria ja Ultimate-versio 99,99 dollaria. Suomessa hinta voi olla noin 89,95 euroa perusversiosta ja 109,95 euroa Ultimate-versiosta.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 24.6.2026 klo 13:52, pääluokka Pelit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa GTA VI:n hinta ja julkaisupäivä vahvistettu.
GTA VI:n hinta ja julkaisu varmistuivat
GTA VI julkaistaan 19. marraskuuta 2026. Pelin hinta on nyt tiedossa. Yhdysvalloissa perusversio maksaa 79,99 dollaria. Suomessa perusversio voi maksaa noin 89,95 euroa. Ultimate-versio sisältää lisäsisältöä ja maksaa 109,95 euroa.
GTA VI julkaistaan 19. marraskuuta 2026, ja pelin hinta on nyt tiedossa. Yhdysvalloissa perusversio maksaa 79,99 dollaria ja Ultimate-versio 99,99 dollaria. Suomessa hinta voi olla noin 89,95 euroa…
Atari julkaisee uuden räiskintäpelin, joka kunnioittaa ysärin peliperinteitä. Peli koostuu kymmenestä kartasta ja kertoo tarinan miehestä, joka taistelee kulttipainajaisten läpi. Se ilmestyy…
Pelit • jaetut avainsanat: #PlayStation5, #XboxSeries
Grand Theft Auto VI -pelin ennakkomyynti starttaa ensi viikolla, ja peli julkaistaan 19. marraskuuta. Pelin hinta on vielä epäselvä, mutta asiantuntijat arvioivat…
Pelit • jaetut avainsanat: #RockstarGames
GTA VI:n julkaisupäivä on vahvistettu 19. marraskuuta 2026. Pelin kehittäjä Take-Two Interactive on ilmoittanut, että julkaisua on lykätty aiemmin, mutta nykyinen päivämäärä…
Pelit • jaetut avainsanat: #GTAVI
Final Fantasy VII:n uusioversion kolmas osa, nimeltään Final Fantasy VII: Revelation, julkaistaan keväällä 2027. Peli tulee saataville Playstation 5:n lisäksi myös Xbox…
Pelit • jaetut avainsanat: #Playstation5
F1 25: 2026 Season Pack on nyt saatavilla, tarjoten pelaajille mahdollisuuden kilpailla tämän kauden F1-autoilla. Lisäosa tuo mukanaan visuaalisia parannuksia, erityisesti PlayStation…
Pelit • jaetut avainsanat: #PlayStation5
Forza Horizon 6, Microsoftin suosittu ajopelisarja, siirtyy Japaniin uusimmassa osassaan. Pelissä yhdistyvät avara maailma ja energinen ajokokemus, joka on kerännyt laajan pelaajakunnan.…
Pelit • jaetut avainsanat: #XboxSeries
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 14.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla siitepölyä on vähän. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin koko maassa Lappia lukuun ottamatta, Etelä-Lapissa siitepölyä on vähän. Sade laskee siitepölymääriä. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu Lapin eteläpuolella, ja kukinta heikkenee Etelä-Lapissa. Heinien siitepölymäärät jäävät rannikkoalueilla pääosin kohtalaisiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä koko maassa Lappia lukuun ottamatta. Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on vähän. Sade laskee siitepölymääriä.