Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Ranskassa on vahvistettu ensimmäinen ebolatapaus, ja työttömyysaste Suomessa on noussut. Fortum sulkee Meri-Porin hiilivoimalaitoksen pysyvästi.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Muusikko JP Leppäluoto ilmoittaa jättävänsä Elämäni biisi -ohjelman terveyshuolien vuoksi. Hän kärsi viime vuonna uupumuksesta, joka johti unettomuuteen ja paniikkihäiriöihin. Leppäluoto aikoo jatkaa keikkailua tulevana syksynä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Muusikko JP Leppäluoto ilmoittaa jättävänsä Elämäni biisi -ohjelman terveyshuolien vuoksi. Hän kärsi viime vuonna uupumuksesta, joka johti unettomuuteen ja paniikkihäiriöihin. Leppäluoto aikoo jatkaa keikkailua tulevana syksynä.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 24.6.2026 klo 13:55, pääluokka Kulttuuri.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa JP Leppäluoto jättää Elämäni biisi -ohjelman • JP Leppäluoto jättää Elämäni biisi -ohjelman.
JP Leppäluoto lopettaa ohjelman
Muusikko JP Leppäluoto lopettaa Elämäni biisi -ohjelman. Hänellä on ollut terveyshuolia, kuten uupumusta ja unettomuutta. Leppäluoto on hakenut apua terapeutilta ja lääkäriltä. Hän aikoo kuitenkin keikkailla tulevana syksynä.
Muusikko JP Leppäluoto ilmoittaa jättävänsä Elämäni biisi -ohjelman terveyshuolien vuoksi. Hän kärsi viime vuonna uupumuksesta, joka johti unettomuuteen ja paniikkihäiriöihin. Leppäluoto aikoo jatkaa keikkailua tulevana syksynä.
Laulaja JP Leppäluoto ei osallistu enää Elämäni biisi -ohjelman kuudenteen kauteen. Hänen lähtönsä taustalla ovat terveyshuolia, erityisesti vuosi sitten alkaneet uupumisoireet. Leppäluoto kertoo perheensä tukevan häntä vaikeina aikoina…
Muusikko Jani Wickholm, joka tuli tunnetuksi Idols-ohjelmasta, on kuollut 48-vuotiaana. Wickholm sijoittui Idolsin ensimmäisellä kaudella toiseksi ja julkaisi uransa aikana seitsemän studioalbumia.…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #Musiikki
Suomen Idolsin ensimmäisellä kaudella toiseksi tullut Jani Wickholm on kuollut 23. kesäkuuta vain 48 vuoden iässä. Hän kärsi vakavista terveysongelmista, kuten maksakirroosista…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #Musiikki
Taiteilija Timo Vuorikoski selittää, miksi Kalervo Kummolan muotokuvassa näkyy Porin Ässien logo. Muotokuva paljastettiin Tampereen Raatihuoneella, ja Vuorikoski kertoo, että logo jäi…
Kulttuuri
Lost in Music -festivaali sai tänä vuonna yli 600 esiintyjähakemusta. Festivaalille valittiin alle 40 bändiä ja artistia esiintymään lokakuussa. Toimitusjohtaja Lotta Savolainen…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #Musiikki
Pohjanmaan taidetoimikunta on myöntänyt apurahoja yhteensä 140 000 euroa 19 taiteilijalle tai työryhmälle. Apurahan hakijoita oli yhteensä 126, ja eniten tukea saivat…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #Musiikki
Ranskan kansalliskirjastosta löytyi vahingossa 248 vuotta vanha sävellys Wolfgang Amadeus Mozartilta. Kuraattori François-Pierre Goy löysi nuottivihkon, jonka aitous varmistettiin asiantuntijoiden toimesta. Sävellys…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #Musiikki
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.06.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät ovat pieniä maan etelä- ja pohjoisosissa ja kohtalaisia maan keskiosissa. Mänty kukkii Pohjois-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinnan odotetaan alkavan maan etelä- ja keskiosissa kahden viikon sisällä. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan eteläosissa kohtalaisista runsaisiin ja ovat maan keskiosissa pääosin kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaan rannikkoalueilla heinän siitepölyä on ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Muualla maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärät jäävät pieniksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.