Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Työttömyysaste nousi 10,8 prosenttiin ja työttömien määrä kasvoi toukokuussa 376 000:een, mikä on suurin luku sitten vuoden 1998.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Espoossa tapahtui väkivallanteko, jossa mies löi naista leikkipuistossa. Nainen oli pyytänyt miestä antamaan lapselle mahdollisuuden keinua, mutta tämä uhkasi ja löi häntä. Poliisi pyytää havaintoja tapahtuneesta esitutkinnan tueksi.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Espoossa tapahtui väkivallanteko, jossa mies löi naista leikkipuistossa. Nainen oli pyytänyt miestä antamaan lapselle mahdollisuuden keinua, mutta tämä uhkasi ja löi häntä. Poliisi pyytää havaintoja tapahtuneesta esitutkinnan tueksi.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 24.6.2026 klo 10:57, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti MTV Uutiset, Helsingin Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Poliisi tutkii väkivaltaa leikkipuistossa • Mies pahoinpiteli naista leikkipuistossa.
Poliisi tutkii leikkipuiston väkivaltaa
Espoossa leikkipuistossa tapahtui väkivaltaa. Mies löi naista, kun tämä pyysi häntä antamaan lapselle mahdollisuuden keinua. Mies oli mahdollisesti päihtynyt ja uhkasi ensin sanallisesti. Poliisi haluaa havaintoja asiasta, jotta epäilty voidaan tunnistaa.
Espoossa tapahtui väkivallanteko, jossa mies löi naista leikkipuistossa. Nainen oli pyytänyt miestä antamaan lapselle mahdollisuuden keinua, mutta tämä uhkasi ja löi häntä. Poliisi pyytää havaintoja tapahtuneesta esitutkinnan tueksi.
Espoossa leikkipuistossa tapahtui pahoinpitely, jossa mahdollisesti päihtynyt mies löi naista. Mies oli ensin uhkaillut naista sanallisesti, ennen kuin hän iski häntä. Poliisi tutkii tapausta ja pyytää havaintoja.
Savonlinnassa tapahtui vakava onnettomuus, kun alle 40-vuotias mies putosi parvekkeelta. Poliisi tutkii tapausta törkeänä pahoinpitelynä, sillä tapahtumien kulkuun liittyy ristiriitaisia tietoja. Mies…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi, #Pahoinpitely
Vaasan Asemakadulla tapahtui juhannusaattona vakava väkivallanteko, joka on luokiteltu tapoksi. Uhri menehtyi tapahtumapaikalla, ja poliisi on ottanut kiinni useita henkilöitä tapauksen selvittämiseksi.…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi, #Väkivalta
Poliisi on muuttanut rikosnimikettä Nokialla tapahtuneessa väkivaltarikoksessa. Noin 50-vuotias nainen ei enää ole epäilty tapon yrityksestä, vaan häntä epäillään törkeästä pahoinpitelystä. Myös…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi, #Pahoinpitely
Poliisi tutkii tapausta, jossa vanki yritti tappaa toisen vangin Kylmäkosken vankilassa. Väkivalta tapahtui teräaseella maanantaina aamupäivällä, mutta vartijat saivat tilanteen nopeasti hallintaan.…
Rikos • jaetut avainsanat: #Väkivalta, #Poliisi
Poliisi tutkii Varkaudessa tapahtunutta henkirikosta, jossa epäillään kahta kolmekymppistä miestä. Heitä vaaditaan vangittavaksi Pohjois-Savon käräjäoikeudessa. Nuoremmalla miehellä ei ole rikosrekisteriä viimeiseltä kymmeneltä…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Poliisi on pidättänyt yhden henkilön epäiltynä taposta Vaasan keskustassa. Henkilö vangittiin sunnuntaina 21. kesäkuuta, ja muita epäiltyjä ei ole tällä hetkellä tiedossa.…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.06.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät ovat pieniä maan etelä- ja pohjoisosissa ja kohtalaisia maan keskiosissa. Mänty kukkii Pohjois-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinnan odotetaan alkavan maan etelä- ja keskiosissa kahden viikon sisällä. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan eteläosissa kohtalaisista runsaisiin ja ovat maan keskiosissa pääosin kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaan rannikkoalueilla heinän siitepölyä on ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Muualla maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärät jäävät pieniksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.