Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Työttömyysluvut ovat nousseet Suomessa, ja Ranskassa on vahvistettu ensimmäinen ebolatapaus. Fortum sulkee Meri-Porin hiilivoimalaitoksen. Työttömyysluvut nousivat Suomessa.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Jyväskylässä mies vahingoitti useita autoja kirveellä. Hän aiheutti vahinkoa myös yhtä asuntoa kohtaan ja loukkasi itseään kaupassa. Poliisi on ottanut miehen kiinni ja tutkii tapausta vahingontekona.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Jyväskylässä mies vahingoitti useita autoja kirveellä. Hän aiheutti vahinkoa myös yhtä asuntoa kohtaan ja loukkasi itseään kaupassa. Poliisi on ottanut miehen kiinni ja tutkii tapausta vahingontekona.
Aiheesta on julkaistu 11 juttua, 6 eri lähteestä, viimeisin päivitys 24.6.2026 klo 11:32, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Helsingin Sanomat, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Mies vahingoitti autoja kirveellä Jyväskylässä • Mies vahingoitti autoja ja asuntoa Jyväskylässä • Mies vahingoitti autoja kirveellä Jyväskylässä.
Mies rikkoi autoja kirveellä
Jyväskylässä mies rikkoi useita autoja kirveellä. Hän vahingoitti myös yhtä asuntoa. Mies meni sitten kauppaan, jossa hän loukkasi itseään. Poliisi on pidättänyt miehen ja tutkii tapausta vahingontekona.
Jyväskylässä mies vahingoitti useita autoja kirveellä. Hän aiheutti vahinkoa myös yhtä asuntoa kohtaan ja loukkasi itseään kaupassa. Poliisi on ottanut miehen kiinni ja tutkii tapausta vahingontekona.
Jyväskylässä mies on vahingoittanut kirveellä useita autoja ja yhden asunnon. Poliisi sai ilmoituksen asiasta ja otti miehen kiinni. Hän on myös loukannut itseään kaupassa, mutta ei ole aiheuttanut…
Jyväskylän Ainolanrannassa mies vahingoitti kirveellä useita autoja ja yhtä asuntoa. Poliisi sai ilmoituksen tapahtumasta keskiviikkoaamuna, ja epäilty otettiin kiinni. Miehen tiedetään loukanneen itseään läheisessä kaupassa, mutta hän ei…
Kuopiossa juhannuspäivänä hukkunut nuori mies on löytynyt. Poliisi löysi vainajan vedestä noin sadan metrin päässä oletetusta hukkumispaikasta. Tutkintaa jatketaan kuolemansyyn selvittämiseksi.
Kuopiossa juhannuspäivänä hukkunut nuori mies on löytynyt vedestä. Poliisi teki löydön noin sadan metrin päästä oletetusta hukkumispaikasta. Tutkintaa jatketaan kuolemansyyn tutkintana.
Tahkonlahden uimarannan läheisyydessä Kuopiossa juhannuspäivänä veteen vajonnut mies on löytynyt kuolleena. Etsinnöissä käytettiin sukeltajia, veneitä ja droonia. Poliisi ei epäile rikosta, ja tapausta tutkitaan kuolemansyyn selvittämiseksi.
Tahkolla juhannuksena hukkunut nuori mies on löytynyt vedestä. Poliisi suoritti etsintöjä, ja ruumis löydettiin tiistaina 23. kesäkuuta noin sadan metrin päästä oletetusta hukkumispaikasta. Kuolemansyyn tutkinta jatkuu.
Tahkolla juhannuspäivänä kadonnut nuori mies on löytynyt kuolleena. Poliisi löysi hänet eilen Tahkolahdesta noin sadan metrin päästä katoamispaikastaan. Etsinnöissä käytettiin myös ruumiskoiraa.
Tahkolla juhannuksena kadonnut nuori mies on löytynyt kuolleena. Poliisi löysi hänet viime lauantaina Tahkolahdesta, noin sadan metrin päästä katoamispaikastaan. Mies katosi ollessaan uimassa Syväri-järvellä kaverinsa kanssa.
Kuopion Tahkolahdella hukkunut nuori mies on löytynyt kuolleena. Hän vajosi veteen juhannuspäivänä, ja ruumis löydettiin tiistaina noin sadan metrin päästä katoamispaikalta. Poliisi on tiedottanut asiasta.
Tahkolla juhannuksena hukkuneen nuoren miehen ruumis on löytynyt. Poliisi vahvistaa, että nuori mies löytyi vedestä. Tapauksen tutkinta jatkuu.
Jyväskylässä mies vahingoitti kirveellä useita autoja ja yhden asunnon. Hän loukkasi itsensä myöhemmin kaupassa, mutta ei aiheuttanut vaaraa muille. Poliisi on ottanut…
Rikos • jaetut avainsanat: #Jyväskylä, #Poliisi
Poliisi tutkii Varkaudessa tapahtunutta henkirikosta, jossa epäillään kahta kolmekymppistä miestä. Heitä vaaditaan vangittavaksi Pohjois-Savon käräjäoikeudessa. Nuoremmalla miehellä ei ole rikosrekisteriä viimeiseltä kymmeneltä…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Poliisi on pidättänyt yhden henkilön epäiltynä taposta Vaasan keskustassa. Henkilö vangittiin sunnuntaina 21. kesäkuuta, ja muita epäiltyjä ei ole tällä hetkellä tiedossa.…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Poliisi tutkii juhannuspäivänä tapahtunutta tapon yritystä Nokialla, jossa nainen epäillään lyöneen miestä kirveellä päähän. Mies on sairaalassa, mutta hänen tilansa ei ole…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Savonlinnassa mies putosi parvekkeelta ja loukkaantui vakavasti. Poliisi tutkii tapausta, sillä tapahtumien kulkuun liittyy epäselvyyksiä ja rikoksen mahdollisuus on olemassa. Tällä hetkellä…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Savonlinnassa tapahtui vakava onnettomuus, kun alle 40-vuotias mies putosi parvekkeelta. Poliisi tutkii tapausta törkeänä pahoinpitelynä, sillä tapahtumien kulkuun liittyy ristiriitaisia tietoja. Mies…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.06.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät ovat pieniä maan etelä- ja pohjoisosissa ja kohtalaisia maan keskiosissa. Mänty kukkii Pohjois-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinnan odotetaan alkavan maan etelä- ja keskiosissa kahden viikon sisällä. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan eteläosissa kohtalaisista runsaisiin ja ovat maan keskiosissa pääosin kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaan rannikkoalueilla heinän siitepölyä on ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Muualla maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärät jäävät pieniksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.