Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Politiikassa Sofia Virralle ei tule seuraamuksia poissaolosta, ja Miapetra Kumpula-Natri siirtyy Teknologiateollisuuteen. Taloudessa Kaakkois-Suomen elinvoimakeskus irtisanoo 15 työntekijää.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
NHL tutkii mahdollisuutta laajentaa sarjaa Teksasiin, vaihtoehtoina ovat Houston ja Austin. Omistajaryhmä tekee päätöksen sen jälkeen, kun selvitykset on valmisteltu. Sarjan komissaari Gary Bettman esitteli suunnitelmat hallituksen kokouksessa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
NHL tutkii mahdollisuutta laajentaa sarjaa Teksasiin, vaihtoehtoina ovat Houston ja Austin. Omistajaryhmä tekee päätöksen sen jälkeen, kun selvitykset on valmisteltu. Sarjan komissaari Gary Bettman esitteli suunnitelmat hallituksen kokouksessa.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 23.6.2026 klo 22:35, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa NHL harkitsee uutta joukkuetta Teksasiin • NHL harkitsee uutta joukketta Teksasiin • NHL harkitsee uutta joukkuetta Teksasiin.
NHL miettii uutta joukkuetta Teksasiin
NHL suunnittelee uuden joukkueen perustamista Teksasiin. Kaupunkeina ovat Houston ja Austin. Omistajaryhmä päättää, kumpaan kaupunkiin joukkue tulee. Suunnitelmat esiteltiin NHL:n hallituksen kokouksessa.
NHL tutkii mahdollisuutta laajentaa sarjaa Teksasiin, vaihtoehtoina ovat Houston ja Austin. Omistajaryhmä tekee päätöksen sen jälkeen, kun selvitykset on valmisteltu. Sarjan komissaari Gary Bettman esitteli suunnitelmat hallituksen kokouksessa.
NHL tutkii mahdollisuutta laajentaa sarjaa Teksasiin, vaihtoehtoina ovat Houston ja Austin. Omistajaryhmä päättää, kumpaan kaupunkiin uusi joukkue perustetaan. Sarjan komissaari Gary Bettman esitteli suunnitelmat hallituksen kokouksessa.
NHL selvittää mahdollisuutta laajentaa sarjaa Teksasin Houstonin ja Austinin kaupunkeihin. Omistajaryhmä tutkii, kumpaan kaupunkiin uusi joukkue perustettaisiin. Sarjan komissaari Gary Bettman esitteli suunnitelmat NHL:n hallintoelimen kokouksessa.
NHL:ään on suunnitteilla uusi laajennusjoukkue, joka voisi sijoittua Houstoniin tai Austiniin. Liigan komissaari Gary Bettman ilmoitti asiasta NHL-omistajien kokouksessa. Selvitysprosessi on jo käynnissä, ja päätös kaupungista tehdään myöhemmin.
Entinen NHL-maalivahti Pekka Rinne on saanut kunnian liittyä Hockey Hall of Fameen. Rinne on ensimmäinen suomalaismaalivahti, joka on päässyt tähän arvostettuun kunniagalleriaan.…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Carolina Hurricanes voitti Stanley Cupin ja juhli lauantaina kotikaupungissaan Raleighissa. Tuhannet kannattajat osallistuivat juhliin, jotka täyttivät kaupungin kadut. Tunnelma oli hurja ja…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Mike Babcock saa palata valmentamaan NHL:ään, kun tutkimukset hänen toimistaan Columbuksessa on saatu päätökseen. NHL:n mukaan ei ole perusteita rajoittaa Babcockin työsuhteita.…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
NHL-seura Boston Bruins ilmoitti jäädyttävänsä legendaarisen Patrice Bergeronin pelinumeron 37. Bergeron pelasi seurassa vuosina 2003–2023 ja oli mukana Stanley Cupin voitossa vuonna…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Vegas Golden Knights on nimennyt Ryan Craigin uudeksi päävalmentajakseen. Craig on aiemmin toiminut AHL-joukkue Henderson Silver Knightsin päävalmentajana ja voitti Stanley Cupin…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Florida Panthers on hankkinut yhdysvaltalaispelaaja Brady Tkachukin, joka liittyy veljensä Matthew Tkachukin seuraan. Tkachuk siirtyy Panthersiin Ottawa Senatorsista, josta hänellä oli vielä…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.06.2026 TILANNE Koivun kukinta on päättynyt myös Pohjois-Lapissa. Heinät kukkivat koko maassa. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Koivun siitepölymäärät jäävät erittäin vähäisiksi Pohjois-Lapissa. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisesta runsaaseen maan etelä- ja keskiosissa. Maan pohjoisosissa siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa paikoin kohtalaisiksi. Kuusi ja mänty kukkivat Keski- ja Pohjois-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määriä. ENNUSTE Koivun kukinta on päättynyt koko maassa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Koivun siitepölymäärät jäävät Pohjois-Lapissa hyvin pieniksi. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisesta runsaaseen, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisestä kohtalaiseen. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölymäärät ovat enimmäkseen vähäisiä. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.