Nimipäivä:
Verneri
...

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Aamun uutiset
Päivitetty 09:15

Mieli ry aloittaa muutosneuvottelut, jotka voivat johtaa irtisanomisiin. Trump ilmoitti vähentävänsä sotaharjoituksia Etelä-Koreassa.


AC Oulu kärsi murskatappion VPS:lle

Aihesivu: AC Oulu kärsi murskatappion VPS:lle

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

AC Oulu menetti ensimmäisen kerran tällä kaudella, kun se hävisi VPS:lle 5–1. Joukkue päästi kolme maalia vain kuudessa minuutissa, mikä johti tappioon. Ulosajo lisäsi pelin dramatiikkaa.

  • 1 juttua
  • 1 lähdettä
  • Jalkapallo
  • Päivitetty 23.6.2026 klo 20:13
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Aamun uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

AC Oulu menetti ensimmäisen kerran tällä kaudella, kun se hävisi VPS:lle 5–1. Joukkue päästi kolme maalia vain kuudessa minuutissa, mikä johti tappioon. Ulosajo lisäsi pelin dramatiikkaa.

Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 23.6.2026 klo 20:13, pääluokka Jalkapallo.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Kaleva.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa AC Oulu kärsi murskatappion VPS:lle.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 23.6.2026 klo 20:13.
  • Koosteessa on nyt 1 juttua 1 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Jalkapallo.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #ACOulu, #VPS, #MiestenLiiga.

Selkokielinen yhteenveto

AC Oulu hävisi VPS:lle

AC Oulu hävisi ensimmäisen kerran tällä kaudella. VPS voitti ottelun 5–1. Oulu päästi kolme maalia nopeasti, vain kuudessa minuutissa. Pelissä tapahtui myös ulosajo, joka teki tilanteesta jännittävän.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 14.08.2026

TILANNE

Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla siitepölyä on vähän.
Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin koko maassa Lappia lukuun ottamatta, Etelä-Lapissa siitepölyä on vähän.
Sade laskee siitepölymääriä.


ENNUSTE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu Lapin eteläpuolella, ja kukinta heikkenee Etelä-Lapissa.
Heinien siitepölymäärät jäävät rannikkoalueilla pääosin kohtalaisiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla määrien odotetaan jäävän vähäisiksi.
Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä koko maassa Lappia lukuun ottamatta. Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on vähän.
Sade laskee siitepölymääriä.