Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Puolustusvoimat sallii pitkät hiukset miehille, Soste aloittaa muutosneuvottelut ja Yhdysvaltojen ja Iranin rauhanneuvottelut etenevät Sveitsissä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Loviisassa järjestettiin ravikilpailut, joissa saatiin selville voittajat. Toto4-kilpailussa voiton vei Wanna Be My Lover, joka juoksi ajan 15,6. Toinen sija meni Uniconille ja kolmas oli Paris Fortis.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Loviisassa järjestettiin ravikilpailut, joissa saatiin selville voittajat. Toto4-kilpailussa voiton vei Wanna Be My Lover, joka juoksi ajan 15,6. Toinen sija meni Uniconille ja kolmas oli Paris Fortis.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 22.6.2026 klo 21:51, pääluokka Ravit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ravitulokset julkaistu Loviisassa • Ravitulokset Kuopiosta julkaistu • Ravitulokset Kuopiosta julkaistu.
Ravitulokset julkaistu Loviisassa
Loviisassa kilpailtiin ravit, ja tulokset on nyt julkaistu. Toto4-kilpailussa voitti Wanna Be My Lover. Toinen oli Unicon ja kolmas Paris Fortis. Kilpailu oli jännittävä ja tulokset kiinnostavat raviharrastajia.
Loviisassa järjestettiin ravikilpailut, joissa saatiin selville voittajat. Toto4-kilpailussa voiton vei Wanna Be My Lover, joka juoksi ajan 15,6. Toinen sija meni Uniconille ja kolmas oli Paris Fortis.
Kuopiossa järjestettiin ravikilpailuja, joissa nähtiin tiukkoja kilpailuja. Toto4-kilpailuissa voittajaksi nousi Love Windysine, joka juoksi ajan 17,1a. Myös muut kilpailijat, kuten T.Wall's Nitro, esittivät hyviä suorituksia.
Kuopiossa järjestettiin ravikilpailuja, joissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia. Erityisesti ponilähdöissä Goldenwild's Hermione voitti ajalla 3,02,1. Myös muissa lähdöissä kilpailijat esittivät hyviä suorituksia.
Kuopiossa järjestettiin ponilähtöjä, joissa kilpaili useita hevosia. Ensimmäisessä ponilähdössä voitti Goldenwild's Hermione ajalla 3,12,5. Muissa lähdöissä nähtiin tiukkoja kilpailuja ja hyviä suorituksia.
Ravit • jaetut avainsanat: #Kuopio, #Ponilähtö
Tampereella järjestettiin ravikilpailuja, joissa nähtiin useita ponilähtöjä ja nuorten lähtöjä. Voittoja saavuttivat muun muassa Crystal Daemon ja Lil's Ambra. Kilpailuissa oli mukana…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit, #Ponilähtö
Kuopiossa järjestettiin ravikilpailuja, joissa nähtiin useita ponilähtöjä ja sh-lähtöjä. Voittoja nappasivat muun muassa Goldenwild's Hermione ja Poika-Sipori. Kilpailuissa oli mukana myös Monté…
Ravit • jaetut avainsanat: #Kuopio, #Ravit
Lappeenrannan ravikilpailuissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia. Toto4-kilpailussa voittajaksi selviytyi VP Usva, joka juoksi ponilähdön 1100 metriä aikaan 2,56,8. Muissa lähdöissä kilpailijat esittivät…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit, #Toto4
Turussa järjestettiin ponilähtöjä, joissa kilpaili useita hevosia. Ensimmäisessä ponilähdössä voiton vei Lilyn Kalla ajalla 2,56,8. Toisessa ponilähdössä Gemma Wee oli nopein ajalla…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit, #Ponilähtö
Kuopiossa järjestettiin Toto5-kilpailu, jossa voittajaksi nousi Fairy Wind Tuomas Pakkasen ohjastamana. Toiseksi sijoittui Rocky Cobbler ja kolmanneksi Sky Muscle. Kilpailussa oli yhteensä…
Ravit • jaetut avainsanat: #Kuopio, #Ravit
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.06.2026 TILANNE Koivun kukinta on päättynyt myös Pohjois-Lapissa. Heinät kukkivat koko maassa. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Koivun siitepölymäärät jäävät erittäin vähäisiksi Pohjois-Lapissa. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisesta runsaaseen maan etelä- ja keskiosissa. Maan pohjoisosissa siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa paikoin kohtalaisiksi. Kuusi ja mänty kukkivat Keski- ja Pohjois-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määriä. ENNUSTE Koivun kukinta on päättynyt koko maassa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Koivun siitepölymäärät jäävät Pohjois-Lapissa hyvin pieniksi. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisesta runsaaseen, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisestä kohtalaiseen. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölymäärät ovat enimmäkseen vähäisiä. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.