Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Politiikassa Sofia Virralle ei tule seuraamuksia poissaolosta, ja Miapetra Kumpula-Natri siirtyy Teknologiateollisuuteen. Taloudessa Kaakkois-Suomen elinvoimakeskus irtisanoo 15 työntekijää.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Utah Jazz saa mahdollisuuden varata toisen sijan pelaajan NBA:n varaustilaisuudessa. Lauri Markkasen tulevaisuus joukkueessa riippuu tästä päätöksestä, joka voi vaikuttaa merkittävästi Utahin menestykseen. Markkasen NBA-ura on ollut haastava, mutta hän on noussut tähtipelaajien joukkoon.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Utah Jazz saa mahdollisuuden varata toisen sijan pelaajan NBA:n varaustilaisuudessa. Lauri Markkasen tulevaisuus joukkueessa riippuu tästä päätöksestä, joka voi vaikuttaa merkittävästi Utahin menestykseen. Markkasen NBA-ura on ollut haastava, mutta hän on noussut tähtipelaajien joukkoon.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 22.6.2026 klo 17:19, pääluokka Koripallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Hämeen Sanomat, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Utah Jazz varaa tärkeän pelaajan NBA:ssa • Utah Jazz varaa tärkeän pelaajan • Utah Jazz valitsee varauksensa NBA:ssa.
Utah Jazz varaa pelaajan NBA:ssa
Utah Jazz saa varata pelaajan toisena NBA:n varaustilaisuudessa. Tämä päätös on tärkeä Lauri Markkasen uralle. Markkasen on ollut vaikeaa voittaa joukkueensa kanssa. Hän on kuitenkin kehittynyt tähtipelaajaksi Utahissa.
Utah Jazz saa mahdollisuuden varata toisen sijan pelaajan NBA:n varaustilaisuudessa. Lauri Markkasen tulevaisuus joukkueessa riippuu tästä päätöksestä, joka voi vaikuttaa merkittävästi Utahin menestykseen. Markkasen NBA-ura on ollut haastava,…
Utah Jazz osallistuu NBA:n varaustilaisuuteen New Yorkissa, jossa se saa valita toisena. Tämä päätös on merkittävä Lauri Markkasen uran ja joukkueen tulevaisuuden kannalta. Jazz on aiemmin kaupannut parhaat…
Utah Jazz pääsee varaamaan pelaajan NBA:n varaustilaisuudessa. Lauri Markkasen tulevaisuus joukkueessa on merkittävä, sillä varaus voi vaikuttaa joukkueen menestykseen. Jazzin päätös on tärkeä myös Markkasen uran kannalta.
Utah Jazzin ja keskushyökkääjä Walker Kesslerin sopimusneuvottelut ovat pysähtyneet. Kessler on hylännyt joukkueen tarjoaman viisivuotisen sopimuksen, joka oli arvoltaan lähes 140 miljoonaa…
Koripallo • jaetut avainsanat: #UtahJazz, #NBA
New York Knicks voitti San Antonio Spursin NBA:n loppuottelussa 105–95. Jalen Brunson oli joukkueensa ykköstykki 30 pisteellään. Knicks johtaa sarjaa voitoin 1–0,…
Koripallo • jaetut avainsanat: #NBA
San Antonio Spurs voitti New York Knicksin kolmannessa NBA-loppuottelussa lukemin 115–111. Voitolla Spurs johtaa sarjaa 2–1, ja mestaruuteen tarvitaan neljä voittoa. Ottelu…
Koripallo • jaetut avainsanat: #NBA
New York Knicks voitti San Antonio Spursin toistamiseen NBA:n finaalisarjassa. Ottelu päättyi 105–104 Knicksin hyväksi, vaikka Spurs johti suurimman osan pelistä. Knicks…
Koripallo • jaetut avainsanat: #NBA
NBA-tähti Lauri Markkanen on mukana Jyväskylään suunnitellun koripallohallin rakentamisessa. Kaupunki ja Markkanen ovat allekirjoittaneet aiesopimuksen, jonka mukaan halli nousee Vehkalammen puistoon. Rakentaminen…
Koripallo • jaetut avainsanat: #LauriMarkkanen
Jyväskylä aikoo rakentaa Lauri Markkasen nimeä kantavan koripallohallin. Kaupunki ja Markkanen ovat allekirjoittaneet aiesopimuksen, joka mahdollistaa maksuttomat harrastevuorot nuorille. Hallin rakentaminen alkaa…
Koripallo • jaetut avainsanat: #LauriMarkkanen
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.06.2026 TILANNE Koivun kukinta on päättynyt myös Pohjois-Lapissa. Heinät kukkivat koko maassa. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Koivun siitepölymäärät jäävät erittäin vähäisiksi Pohjois-Lapissa. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisesta runsaaseen maan etelä- ja keskiosissa. Maan pohjoisosissa siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa paikoin kohtalaisiksi. Kuusi ja mänty kukkivat Keski- ja Pohjois-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määriä. ENNUSTE Koivun kukinta on päättynyt koko maassa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Koivun siitepölymäärät jäävät Pohjois-Lapissa hyvin pieniksi. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisesta runsaaseen, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisestä kohtalaiseen. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölymäärät ovat enimmäkseen vähäisiä. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.