Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Mieli ry aloittaa muutosneuvottelut, jotka voivat johtaa irtisanomisiin. Trump ilmoitti vähentävänsä sotaharjoituksia Etelä-Koreassa.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Jérémy Dokun päätös jättää MM-kisat herätti kritiikkiä. Ollie Watkins otti kantaa asiaan ja puolusti Dokua, korostaen perhesiteiden merkitystä. Kritiikkiä herätti myös toimittaja France Pierronin kommentti synnytyksestä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Jérémy Dokun päätös jättää MM-kisat herätti kritiikkiä. Ollie Watkins otti kantaa asiaan ja puolusti Dokua, korostaen perhesiteiden merkitystä. Kritiikkiä herätti myös toimittaja France Pierronin kommentti synnytyksestä.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 22.6.2026 klo 16:27, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Englannin tähti puolustaa huippupelaajaa.
Englannin tähti puolustaa pelaajaa
Jérémy Dokun on päättänyt jättää MM-kisat, jos hänen lapsensa syntyy turnauksen aikana. Tämä päätös on herättänyt paljon keskustelua. Ollie Watkins puolustaa Dokua ja sanoo, että perhesiteet ovat tärkeitä. Watkinsin mukaan lapsen syntymä on erityinen hetki, jota ei voi ohittaa.
Jérémy Dokun päätös jättää MM-kisat herätti kritiikkiä. Ollie Watkins otti kantaa asiaan ja puolusti Dokua, korostaen perhesiteiden merkitystä. Kritiikkiä herätti myös toimittaja France Pierronin kommentti synnytyksestä.
Lamine Yamal teki ensimmäisen MM-kisamaalinsa Espanjan paidassa jalkapallon MM-kisoissa. 18-vuotias hyökkääjä avasi maalitilinsä heti turnauksen toisessa ottelussa, jossa Espanja voitti Saudi-Arabian 4–0.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat
Ruotsin hyökkääjä Alexander Isak on toipunut loukkaantumisestaan ja on jälleen huippuiskussa. Hän teki yhden maalin ja syötti kaksi edellisessä ottelussa Tunisiaa vastaan.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat
Japani voitti Tunisian jalkapallon miesten MM-kisoissa selvästi 4–0. Tunisia vaihtoi päävalmentajaa, mutta uusi valmentaja ei pystynyt parantamaan joukkueen suoritusta. Japani jatkaa turnauksessa…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat
Lionel Messi voi kirjoittaa jalkapallohistoriaa, kun Argentiina kohtaa Itävallan MM-ottelussa Arlingtonissa. Argentiina on vahvassa vireessä, ja Messi on jo tehnyt 16 maalia…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat
Englannin päävalmentaja Tuchel arvioi, että seurasiirtojen rajoittaminen MM-kisojen ajaksi ei ole realistista. Espanjan päävalmentaja de la Fuente puolestaan pitää siirtoja pelaajien etuna,…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat
Jalkapallon MM-kisojen lohkovaihe eteni ratkaisevaan vaiheeseen, kun Saksa voitti Norsunluurannikon 2–1 ja varmisti jatkopaikan. Yhdysvallat, Brasilia ja Paraguay myös voittivat ottelunsa, kun…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 14.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla siitepölyä on vähän. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin koko maassa Lappia lukuun ottamatta, Etelä-Lapissa siitepölyä on vähän. Sade laskee siitepölymääriä. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu Lapin eteläpuolella, ja kukinta heikkenee Etelä-Lapissa. Heinien siitepölymäärät jäävät rannikkoalueilla pääosin kohtalaisiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä koko maassa Lappia lukuun ottamatta. Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on vähän. Sade laskee siitepölymääriä.