Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Elisa ja MTV ovat saavuttaneet sopimuksen, jonka myötä MTV:n kanavat ovat jälleen katsottavissa Elisa Viihteessä ja Elisan kaapeli-tv:ssä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kaustisella juostiin Toto5-kilpailu, jossa voittajaksi nousi Five Ants Are More ajajanaan Tino Keväänranta. Toiseksi sijoittui Expanse's Beauty ja kolmanneksi Global Graceland. Kilpailussa juostiin 2100 metrin matka.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kaustisella juostiin Toto5-kilpailu, jossa voittajaksi nousi Five Ants Are More ajajanaan Tino Keväänranta. Toiseksi sijoittui Expanse's Beauty ja kolmanneksi Global Graceland. Kilpailussa juostiin 2100 metrin matka.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 22.6.2026 klo 16:17, pääluokka Ravit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ravitulokset Kaustiselta julkaistu • Ravituloksia Kaustiselta.
Ravit Kaustisella, tulokset julkaistu
Kaustisella on juostu ravikilpailuja. Voittaja oli Five Ants Are More, jota ajoi Tino Keväänranta. Toiseksi tuli Expanse's Beauty ja kolmanneksi Global Graceland. Kilpailun matka oli 2100 metriä.
Kaustisella juostiin Toto5-kilpailu, jossa voittajaksi nousi Five Ants Are More ajajanaan Tino Keväänranta. Toiseksi sijoittui Expanse's Beauty ja kolmanneksi Global Graceland. Kilpailussa juostiin 2100 metrin matka.
Kaustisella järjestettiin ravikilpailuja, joissa nähtiin useita ponilähtöjä ja nuorten sarjan kilpailuja. Ensimmäisessä ponilähdössä voiton vei Pikkupirtin Domina, ja nuorten sarjassa Callela Obama oli nopein. Kilpailuissa oli mukana myös…
Kaustisella järjestettiin ponilähtöjä ja nuorten sarjan kilpailuja. Ensimmäisessä ponilähdössä voiton vei Pikkupirtin Domina. Nuorten sarjassa Callela Obama oli nopein.
Ravit • jaetut avainsanat: #Kaustinen, #CallelaObama
Mikkelissä järjestettiin Toto5-ravit, joissa voittajaksi nousi Bellashine Tommi Kylliäisen ohjastamana. Toisena maaliin saapui Red Eye Jack ja kolmanneksi sijoittui Enchantress. Myös muissa…
Ravit • jaetut avainsanat: #Toto5, #Ravit
Kuopiossa järjestettiin Toto5-kilpailu, jossa voittajaksi nousi Fairy Wind Tuomas Pakkasen ohjastamana. Toiseksi sijoittui Rocky Cobbler ja kolmanneksi Sky Muscle. Kilpailussa oli yhteensä…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit, #Toto5
Mikkelin ravikilpailuissa nähtiin jännittäviä suorituksia. Toto4-kilpailuissa Lady Nenya voitti ensimmäisen lähdön ajalla 13,2a. Toisessa lähdössä voiton vei Winter Rose ajalla 13,8a.
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit
Kolminkertainen ravikuningas Evartti palasi kilpailuihin ja voitti ensimmäisessä lähdössään Lahdessa. Santtu Raitalan ohjastama hevonen teki vahvan comebackin, kun Lumettaja hylättiin ennen maalia.…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit
Pro, Antti Ojanperän valmentama hevonen, voitti Nordic King -ravit PowerParkissa. Voitto oli erityinen, sillä se merkitsi kolmoisvoittoa Ojanperän valmennettaville. Pro on tällä…
Ravit
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 03.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät ovat maan lounaisissa osissa pieniä ja muualla maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa heinän siitepölymäärät vaihtelevat pienistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Pujon siitepölyä on ilmassa maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan eteläosissa. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärien odotetaan jäävän koko maassa enimmillään kohtalaisiksi lukuun ottamatta Lappia, missä määrät jäävät pieniksi. Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.