Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvallat ja Iran neuvottelevat rauhasta, kun taas Suomessa uhkaa sähköpula 2030-luvulla. Uudessakaupungissa kadonnut nainen herättää huolta.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Vantaalla Kytöpuiston koulupaviljonki syttyi palamaan, ja poliisi epäilee palon olevan tahallisesti sytytetty. Pelastuslaitos sai palon sammutettua ilman henkilövahinkoja, mutta kattorakenteet vahingoittuivat. Tutkinta on käynnissä, ja palon syttymissyytä selvitetään valvontakameroiden avulla.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Vantaalla Kytöpuiston koulupaviljonki syttyi palamaan, ja poliisi epäilee palon olevan tahallisesti sytytetty. Pelastuslaitos sai palon sammutettua ilman henkilövahinkoja, mutta kattorakenteet vahingoittuivat. Tutkinta on käynnissä, ja palon syttymissyytä selvitetään valvontakameroiden avulla.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 22.6.2026 klo 11:18, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Helsingin Sanomat, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kytöpuiston koulupaviljonki syttyi palamaan • Poliisi tutkii koulupalon syytä.
Kytöpuiston koulupaviljonki syttyi palamaan
Vantaalla Kytöpuiston koulupaviljonki syttyi tuleen. Palo tapahtui yön aikana ja pelastuslaitos sai sen sammutettua. Kattorakenteet vaurioituivat, mutta sisätilat säästyivät. Poliisi epäilee paloa tahallisesti sytytetyksi ja tutkii asiaa.
Vantaalla Kytöpuiston koulupaviljonki syttyi palamaan, ja poliisi epäilee palon olevan tahallisesti sytytetty. Pelastuslaitos sai palon sammutettua ilman henkilövahinkoja, mutta kattorakenteet vahingoittuivat. Tutkinta on käynnissä, ja palon syttymissyytä selvitetään…
Vantaan Kytöpuiston koulupaviljonki syttyi yöllä tuleen, ja poliisi epäilee palon olevan tahallisesti sytytetty. Palo sai alkunsa koulun sisäpihalla sijaitsevalta terassilta. Pelastuslaitos sai hälytyksen kello 2.50, ja palo saatiin…
Vantaalla tapahtui traaginen onnettomuus, kun noin 30-vuotias mies kuoli pudottuaan viidennestä kerroksesta parvekekaiteen läpi. Poliisi tutkii tapausta, ja kaikki Turmatalon parvekkeet on…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Vantaa
Uudessakaupungissa on kadonnut 73-vuotias nainen, Heta Lohela. Poliisi pyytää apua kadonneen löytämiseksi ja kehottaa alueen asukkaita tarkistamaan pihapiirinsä. Naisella on mahdollisesti mukana…
Kotimaa
Suomessa on kuollut kymmenen ihmistä onnettomuuksissa torstaista sunnuntaihin. Salossa hukkui mies uimarannalla, ja liikenneonnettomuudessa Raaseporissa kuoli yksi ja kaksi loukkaantui. Poliisi tutkii…
Kotimaa
Märynummen uimarannalla Salossa on tapahtunut hukkumistapaus, jossa lapsen kanssa leikkimässä ollut mies on menehtynyt. Poliisi sai ilmoituksen veden alla olevasta henkilöstä, ja…
Kotimaa
Tikkurilan parvekkeet asetetaan käyttökieltoon, kun noin 30-vuotias mies kuoli putoamalla parvekkeelta juhannusaattona. Poliisi tutkii onnettomuutta, mutta rikosta ei alustavasti epäillä. Kiinteistön omistaja…
Kotimaa
Helsingin Lauttasaaren edustalta löytyi noin 70-vuotias nainen kuolleena rantavedestä. Poliisi sai tiedon asiasta juhannusaattona ja ei epäile rikosta. Tutkinta jatkuu kuolemansyyn selvittämiseksi.
Kotimaa
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.06.2026 TILANNE Koivun kukinta on päättynyt myös Pohjois-Lapissa. Heinät kukkivat koko maassa. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Koivun siitepölymäärät jäävät erittäin vähäisiksi Pohjois-Lapissa. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisesta runsaaseen maan etelä- ja keskiosissa. Maan pohjoisosissa siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa paikoin kohtalaisiksi. Kuusi ja mänty kukkivat Keski- ja Pohjois-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määriä. ENNUSTE Koivun kukinta on päättynyt koko maassa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Koivun siitepölymäärät jäävät Pohjois-Lapissa hyvin pieniksi. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisesta runsaaseen, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisestä kohtalaiseen. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölymäärät ovat enimmäkseen vähäisiä. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.