Nimipäivä:
Paula, Pauliina, Liina
23°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Aamun uutiset
Päivitetty 09:15

Yhdysvallat ja Iran neuvottelevat rauhasta, kun taas Suomessa uhkaa sähköpula 2030-luvulla. Uudessakaupungissa kadonnut nainen herättää huolta.


Uutta tietoa Nokian tapon yrityksestä

Aihesivu: Uutta tietoa Nokian tapon yrityksestä

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Poliisi tutkii juhannuspäivänä Nokialla tapahtunutta tapon yritystä, jossa epäilty nainen on lyönyt miestä päähän. Aluksi epäiltiin kirvestä tekovälineenä, mutta se on vielä epävarmaa. Nainen on pidätetty ja häntä kuullaan tänään.

  • 2 juttua
  • 2 lähdettä
  • Rikos
  • Päivitetty 22.6.2026 klo 11:32
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Aamun uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Poliisi tutkii juhannuspäivänä Nokialla tapahtunutta tapon yritystä, jossa epäilty nainen on lyönyt miestä päähän. Aluksi epäiltiin kirvestä tekovälineenä, mutta se on vielä epävarmaa. Nainen on pidätetty ja häntä kuullaan tänään.

Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 22.6.2026 klo 11:32, pääluokka Rikos.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Yle Uutiset, Aamulehti.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Uutta tietoa Nokian tapon yrityksestä • Nainen epäiltynä tapon yrityksestä Nokialla.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 22.6.2026 klo 11:32.
  • Koosteessa on nyt 2 juttua 2 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Rikos.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Nokia, #Taponyritys, #Väkivalta.

Selkokielinen yhteenveto

Uutta tietoa tapon yrityksestä

Nokialla tapahtui juhannuspäivänä tapon yritys. Nainen on lyönyt miestä päähän, mutta tekoväline ei ole varma. Aluksi epäiltiin kirvestä, mutta se voi olla jokin muu esine. Nainen on pidätetty ja häntä kuullaan tänään. Mies ei saanut hengenvaarallisia vammoja.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.06.2026

TILANNE

Koivun kukinta on päättynyt myös Pohjois-Lapissa. Heinät kukkivat koko maassa. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin.
Koivun siitepölymäärät jäävät erittäin vähäisiksi Pohjois-Lapissa.
Heinän siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisesta runsaaseen maan etelä- ja keskiosissa.  Maan pohjoisosissa siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa paikoin kohtalaisiksi.
Kuusi ja mänty kukkivat Keski- ja Pohjois-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille.
Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määriä.


ENNUSTE

Koivun kukinta on päättynyt koko maassa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin.
Koivun siitepölymäärät jäävät Pohjois-Lapissa hyvin pieniksi.
Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisesta runsaaseen, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisestä kohtalaiseen. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölymäärät ovat enimmäkseen vähäisiä.
Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.